Hakutulokset

1. Harhaanjohtaja

Jouduin eilen juoksemaan kovaa ja nyt en voi liikkua :( (raskaana)...

tai voi joutua juoksemaan vaikka taaperon perässä joka säntää yht äkkiä autotielle. Vaihtoehdot on loputtomat jos lähdetään elämisen ja olemisen riskejä miettimään.
  2. Harhaanjohtaja

Ja liukkailla keleillä ottaa joka kerta tietoisen riskin kun lähtee ulos, samoin katua ylitettäessä. Ite meinasin kaatua meidän rappusissa tässä päivänä eräänä muksu sylissä ja maha pystyssä. Varmaan pitäis jäädä vaan alakertaan pyörimään eikä ottaa tietoista riskiä yläkertaan kävelemällä.
  3. Harhaanjohtaja

mun pointti oli lähinnä se, että vaikka kuinka mitä minimoisit ja varot, niin aina voi jotain tapahtua, niinkuin mulle kun kaapit yllättäen tippui niskaan.
  4. Harhaanjohtaja

Sokeriarvot huimat ja kurkussa(sivussa) joku valkoinen patti, kurkkukipeä ja mahd. poskiontelotulehdus? Nostaako arvoja

se valkoinen patti voi olla ns. proppu, eli risojen sinne kuoppiin kerääntyy bakteerimassaa, joka aiheuttaa sellasia hajupalloja sinne :x kokeile varovasti painaa pumpulipuikolla sen patin vierestä.
  5. Harhaanjohtaja

voi sitä kävellessäkin liukastua, joku ohikulkija voi tönäistä, lunta voi tippua kadulla niskaan, keittiönkaapit voi pudota päälle (mulla putos rv 10+).. Mitä vaan voi tapahtua vaikka kuinka varovainen olisi. Välttämättä ratsastamaan en mahan kanssa lähtis, mut niinku ap totesikin, työt on pakko...
  6. Harhaanjohtaja

Jauhelihapihvit - millä korvaan kermaviilin?

ruokakerma käy vallan mainiosti.
  7. Harhaanjohtaja

Jauhelihapihvit - millä korvaan kermaviilin?

mä laitan monesti kermaa, ja kerran oon laittanu lihapullataikinaan maitorahkaa :)
  8. Harhaanjohtaja

Kysymys oliivituntijoille

calamata-oliivit on paljon maukkaampia kuin tavalliset vihreet tai mustat :) suolasempia, ja se maku on voimakkaampi. Ne missä on vielä kivet sisällä, on lisäks paljon mehukkaampia kuin kivettömät kuivat oliivit :x mieluiten käytän pelkkiä niitä.
  9. Harhaanjohtaja

varhaisultran maksaminen.

yleensä yksityisellä kyllä joutuu maksamaan heti eikä laskua saa.
  10. Harhaanjohtaja

Onhan tämä plussa? *kuva*

onnea :flower:
  11. Harhaanjohtaja

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Kätsylle paljon onnea pienestä miehestä :heart: Harhis ja Eemeli 24+1
  12. Harhaanjohtaja

Paljon teillä paino noussu? :)

rv 24+1, ja painoa tullut +11kg :D BMI ennen raskautta oli 18, että varaa on tullakkin :)
  13. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

äityli4ptpt osanotot täältäkin :hug::'( paljon voimia tulevaan teidän perheelle.
  14. Harhaanjohtaja

Lapset pienellä ikäerolla vai suurella?

esikoisen ja kakkosen välillä 5v ikäero on toiminu aivan ihanasti, ilman ylimääräsiä ihmeempiä mustasukkaisuuksia. Yhdessä leikkivätkin paljon ja ovat todella kiintyneitä toisiinsa. Kakkosen ja tulevan vauvan välille tulee 1v9kk ikäero, halusin nyt pienemmän että on sit leikkiseuraa myöhemminkin...
  15. Harhaanjohtaja

Onnistuisikohan 1-2 x viikossa anopin luona käynti

ota mukaan jotain lastenleffoja, piirustusvälineitä ja eväät :) mun poika oli 5v, kun pikkusiskonsa syntyi keskosena, ja jouduttiin osastolla olla päivittäin..
  16. Harhaanjohtaja

ainaiin, tänää rv 24+0 :heart:
  17. Harhaanjohtaja

Tuttipulloissa on merkinnät näkyvillä, jos ne ei sisällä noita yhdisteitä mistä on puhetta ollut :) eli myös muovisia löytyy, oon joskus ihan Prismassa nähnyt, ja sit lastentarvikeliikkeessä muistaakseni. Vihreä tee: Luomumilkki, mä oon tykänny esim vihreä tee+minttu yhdistelmästä. Sit löytyy...
  18. Harhaanjohtaja

minimamma: mä oon hyvin vaihtelevasti siivousintoinen :D välillä jos laiskottaa niin annan laiskottaa..väkisin siivoominen on hirveetä pakkopullaa! Sillon siis vaan enimmät sotkut raivaillaan. Ja sit taas on päiviä kuten eilen, kun hinkkasin ja puunasin molemmat asuinkerrokset tip ja top :D kun...
  19. Harhaanjohtaja

Ikäeroista: esikoisen ja nedin välillä on 5v ikäero, ja nyt tulee neidin ja vauvan välille 1v9kk ja siten esikoisen ja kuopuksen välille tulee 7 vuoden ikäero! Jotenki kuulostaa kauheen isolle nyt kun sen kirjottaa näkyviin :D Vähän jännittää nyt tää pieni ikäero--meillä tähän asti ainakin on...
  20. Harhaanjohtaja

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Catalia: eli paikan päällä ei tarvinnu maksaa kuin se 170e? Otitko dvd:n? Sulla on rankka kokemus takana, :hug:. Itsellä ei omakohtaista kokemusta vastaavasta ole, mutta voin hyvin uskoa, että tietyllä tapaa on ehkä helpottavaa odottaa nyt toista sukupuolta olevaa vauvaa. tillukas kovasti...

Yhteistyössä