Hakutulokset

1. Harhaanjohtaja

Maanantain rv-pino ja mitä vaivoja tänään :D

23+0. Saamattomuus ja väsymys vaivaa, ainaisen nälän lisäksi :D
  2. Harhaanjohtaja

Tuttipullon ja rukapurkkien lämmittäjä, onko oikeasti turhake?

kokeilin pari kertaa tota, ja todellakin turhake! On todella hidas lämmittämään, joten nopeemmin sai maidot lämmitettyä kun kiehautti vettä kattilassa/vedenkeittimessä. Ja huom te mikron puolestapuhujat, jos on kyse äidinmaidon lämmittämisestä, niin siihen ei mikro sovellu.
  3. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

pupeltaja: :D nonni! Toivottavasti tulee ihana kokemus meille molemmille sieltä :) ps. toi takan lämmitys on välillä ihan PIIIIIP hommaa :laugh: Jessi:mäki melkein parkasin ääneen kun se nosti sen vauvan syliin :rolleyes: oli se vaan jotenki niin täynnä tunnetta oleva aito hetki :heart...
  4. Harhaanjohtaja

Lily-Jane: ekaa kertaa ollaan menossa viralliseen 4D-ultraukseen :) sairaalalla on kyllä laitteet, mutta aika nopeiks vilkasuiks jäi sillä katselut. Suuri riski tossa kyllä on se, että maallikkokin näkee sukupuolen jos vauva sattuu sopivassa asennossa olemaan, jos ei siis halua sitä selvittää :)...
  5. Harhaanjohtaja

Jessi, mä ainakin sain neuvolasta!
  6. Harhaanjohtaja

mulla molemmissa raskauksissa maitoa alkanu herumaan rv 29 kieppeillä, ja tullu siis ihan lorisemalla! Täällä on -26 tänään pakkasta, hrrr!! Pitää takkoja lämmittää ahkeraan ettei talo mee kylmäks. Onneks tuo mun muruni on alkanu ottaa mut ihanasti huomioon ja kantaa puut valmiiks kellarista...
  7. Harhaanjohtaja

Syödäänkö teillä paljon viinirypäleitä?

syödään aika paljon, ja huuhtelen ensin kuumalla vedellä. Niinkuin Kerpele totesikin--maistuvat ihan hirveelle jos pesemättä maistaa :x
  8. Harhaanjohtaja

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Panacea, tervetuloa :flower::hug: melkonen taival teillä kuljettuna, nyt paljon enkeleitä matkaan jotta loppuraskaus sujuisi ongelmitta! Mulla on laskettu 13.6, että lähekkäin mennään :) Onnea taas vauvaantuneille! Täällä on juttu hiljennyt aika lailla nyt kun moni on vauvan syliin jo saanut...
  9. Harhaanjohtaja

no voi olla ettei tajuu joo jos ei näe :D
  10. Harhaanjohtaja

suski90:esim sun yhdessä eilisessä pätkässä oli näin :ehin kirjottaa pitkän pätkän nii nii koko paska leikkas kii! Ja sannikki: ja vaavi paiskoo minuu minuu niin että sattuu!!! Eikö noita tosiaan muilla näy??

Yhteistyössä