Hakutulokset

1. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

en tiedä onko sit meidän selaimessa vikaa, mut osassa viesteissä tulee sama sana kaks kertaa peräkkäin, yleensä viestin ylimmän rivin viimeinen sana. Eli jos tekstissä lukis vaikka että" tänään on ollut kaunis päivä" ja teksti katkeaa ylimmällä rivillä sanan "ollut" kohdalla, niin lauseesta...
  2. Harhaanjohtaja

onko muut huomanneet miten tää palsta aina toistaa ylimmän rivin viimeisen sanan seuraavan rivin alussa :D ärsyttävää :D
  3. Harhaanjohtaja

sannikki: mä tein hakemuksen netissä ja toimitin vaan sen todistuksen, en tiedä vaikuttaisko se nopeuttavasti käsittelyyn? Oli muutenki helpompi netissä täyttää, muutama kyllä/ei- kohta vaan ja lähetä nappulan painaminen :D en tajuu miks ne paperiversiot on aina "hankalemmat" ja hirveesti...
  4. Harhaanjohtaja

Kelalta nopeaa toimintaa--eilen toimitin raskaustodistuksen, ja päätös on tehty samantien. Nyt vaan pakkausta odottelemaan, kahden viikon sisään pitäisi tulla :)
  5. Harhaanjohtaja

Bretagne: aivan uskomatonta ettei laskettua muutettu!! Mulle sanottiin että 5 päivän heitto jos tulee niin muutetaan! Mullahan oli nyt rakenneultrassa rv 20+1 tilanne, että vauva vastas viikkoja 21+2. Nyt jo otti päähän ettei laskettua muutettu, mulla sen takia että en saa lähisairaalassa...
  6. Harhaanjohtaja

pupeltaja : minä toisena dementikkona annan anteeks :laugh: Ei se sf tosiaan aina kerro vauvan kokoa, niinkuin Jessinki kohdalla tais olla. Kiusatuille iso :hug:, itse kärsin 9 vuotta koulukiusaamisesta, lopulta loppui siihen kun muutettiin kauas toiselle paikkakunnalle ja koulu vaihtui...
  7. Harhaanjohtaja

pupeltaja: mullahan siis keskosena syntyneet moilemmat lapset. Tää menee mittojen mukaan melkein viikkoa edellä neuvolan mittoja, eli ihan oikeen kokonen vauva on tuloillaan :D samoin tytön mitat vastas aina viikkoja. Mulla vaan on pieni masu :) jännä sinänsä, kun esikoisen kohdalla meni...
  8. Harhaanjohtaja

Heipparallaa! Hirmusti ootte kirjotelleet kun en eilisen illan jälkeen oo koneelle kerinny :D Tänään oli neuvolapäivä, kaikki ok :) Hemoglobiini oli itsestään noussut 119 kun viimeks oli 110! Jes, ei tarvii rautaa popsia!! Painoa on tullu +676g/viikossa, ja lähtöpainoon tullut...
  9. Harhaanjohtaja

Moikka vaan kaikille! Onnea hyvistä rakenneultrakuulumisista :heart: Luomumilkki::hug: kovasti tsemppiä! Mun esikoisella oli sivuääni kuultavissa odotusaikana, synnytyksen jälkeen melko pian hävisi. Ei siis rytmihäiriö varsinaisesti, mutta kuitenkin :) Täällä on eilen ja tänään ollu...
  10. Harhaanjohtaja

Raskausviiko-pino

22+1 :heart:
  11. Harhaanjohtaja

Minäkin tota pakkausasiaa ihan vaan vilpittömästi IHMETTELIN, ei oo tarkotus ollu kyseenalaistaa tai olla uskomatta asiaa, puhumattakaan että olisin halunnu loukata ketään. Ihan kaikesta asiallisesta ihmettelystä ei täällä (niinkuin ei IRL) kannata olla herneenpalkoja nenäänsä kiskomassa yhtään...
  12. Harhaanjohtaja

pupeltaja ::D :heart: Mä saan ens viikolla noi kelan paperit. Ihmettelen vaan miten voi rv 20+ edes hakee pakkausta, kun eikö se raja ole raskaustodistuksen saamiseen se rv 22+0? Jännä miten vaihtelee näköjään käytännöt.
  13. Harhaanjohtaja

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Repa: paljon onnea!!!! Hurja synnytys ollut :eek: onneksi kaikki meni hyvin :heart: Mulla on aiemmat synnytykset olleet kans nopeita, onneks oon ollu valmiina sairaalassa ennenkun on käynnistyneet..viimeks saliin kuuden aikaan aamulla, ja kolme senttiä auki olevana, tyttö syntyi siinä kymmentä...
  14. Harhaanjohtaja

tyttö vai poika

"röpelöisyydestä" huolimatta väitän pojaksi :D odottelen itse nyt toista poikaa, ja kyllä noi tutulle näyttää noi vehkeet, ja ihan erilaisille kuin mitä tytön ultrassa taas nähtiin :) Laita googleen "boy or a girl, ultrasound pictures" niin saat monta sivua esille joissa on kuvia pojista ja...
  15. Harhaanjohtaja

pupeltaja, ehdin kyllä jo aiemman tekstisi lukea :) mä en tällästen asioiden takia ajatellut alkaa täällä ilmapiiriä pilaamaan, ihan sanoin oman mielipiteeni ja that's it. En kuulu ihmisiin jotka jaksaa jauhaa ja jauhaa ja jankkaa jostain asiasta loputtomiin ja vetää kilarit joka hommasta...
  16. Harhaanjohtaja

ruokajakeluista on ollu näköjään kans puhetta :) joskus olen joutunu yh aikoina hakemaan ruokaa leipäjonosta. Tarjolla oli just noita kaupojen päivän-pari vanhoja eineksiä, mutta oli kyllä näkkäriä, keksiä, sämpylöitä jne. Kyllä ne syötyä tuli, kun tosiaan tiukkaa oli. Ei noi järjestöt mistään...
  17. Harhaanjohtaja

Nepsus, mulla oli esikoisen odotusaikana strepto, lääkittiinkin kerran mutta tuli takas, tippa oli synnytyksessä. Kakkosessa testattiin, oli nega. Mulle on vaan nyt useempikin erikoislääkäri todennut, ettei sitä yhteyttä ole mitenkään voitu varmistaa et strepto aiheuttaisi ennenaiksuutta/vesien...
  18. Harhaanjohtaja

Eikö tältä palstalta löydy normaaleja ihmisiä?

no mä oon sit todella epänormaali, kun lähes kaikki tossa sun listassa on mun "vikoja". Mut onneks täällä palstalla ei ole pakko käydä hääräämässä jos häiritsee noin paljon ;)
  19. Harhaanjohtaja

Miten isovanhemmat auttavat, jos...

Meilläkin onneksi tukiverkkoa löytyy ihan muualta :)

Yhteistyössä