Liikkeistä on ollut puhetta..Täällä joku just kirjoitteli, että on kans etuseinämäistukka, kuten mullakin. Ja tosiaan, liikkeet on hyvin harvoin tunnistettavissa päivän mittaan. Aamulla ekat potkut tuli esikoisen käteen masun läpi
Voi sitä isosiskon riemua
Mutta muutoin saattaa mennä koko päiväkin, ettei liikkeitä tunnu. Ja muille huolissaan oleville, vauvahan nukkuu tässä vaiheessa vielä tosi pitkiäkin unia, se selittää sitä, ettei potkuja aina tunnu. Niin, ja niin pieniähän ne vielä on, että mahtuvat masussa mylläämään miten päin vaan, ja tosiaan, jos vaavi selkärankaa kohti potkii, ei potkut tosiaan tunnu.
Hankinnoista...meille kun nyt ultran mukaan taitaa tämä pieni olla samaa sarjaa, kuin edellinenkin, eli neitonen, niin tuolta 10 kk ikäiseltä on lähes kaikki valmiina. Joudun ehkä varalta pieniä kesävaatteita ostamaan, mutta meidän tämä sirppana oli niin pieni viime kesänä, vaikka maaliskuussa syntyikin, että kesän helteillä käytettiin 56-62 cm vaatteita, joten niitä on kyllä suht hyvin. Pitkähihaista viileiden ilmojen varalta täytynee hankkia koossa 50-56. Nyt tosiaan käyttää tuo meidän 10 kuinen vasta kokoa 74, joten hetken varmaan babymallistosta löytyy kahdelle pienimmälle vaatetta
Voi
Tinsku86 , mua niin harmittaa toi sun miehen käytös!!!! Mä laittaisin nyt kyllä kovan kovaa vastaan ja lukisin ukolle semmoset ehdot, että tahdin on muututtava. JA sä varmasti pärjäät myös kahdelleen vauvan kans, aivan varmasti. Ja älä unohda sanoa sitä ukollekin. Ja kuten tiedät, mäkin olen lakia tuolle ukkokullalle vuosia sitten lukenut, se oli joko tai. Joskus ne silmät on avattava...Päätin silloin aikanaan, että päivääkään en enää kattele, jos tahti ei muutu. Ja se muuttui!!! Onneks ikä ja vastuu on tuonut järkeä päähän isännällekin, ja pakko kai se on, kun kohta on 4 lapsen isä
Liekkö sitten kasvukipuja olleet isännälläkin.
Vaan nyt, meillä tuoksuu niin ihana ruoka, että lähden katsomaan, mitä herkkuja on pyhäpäivänä ruokapöydässä tarjolla