täällä on muillakin näköjään unelmaihania anoppeja :) itse en jaksa nyt alkaa mitään yksittäistä solvausta kaivamaan, voin tulla sit kertomaan kunhan mies uskaltaa äidilleen kertoa tulevasta vauvastamme (jota odotan nyt rv 21+2)
ai että ihan 30+ on se raja ettei saa ostaa Vero Modasta vaatetta:laugh:
Kai sitä pitää sit parin vuoden päästä siirytä mummoliikkeisiin shoppaamaan. Ei vais, ymmärrän mitä ap ajoi tässä takaa, mut toi "ikäraja" on aika hauska :)
Eli kovista kivuista kärsivä voi syyntakeettomana vaikka riehua pitkin kaupunkia tehden mitä lystää, ja lopulta vedota siihen että sattui niin saatanasti? :saint: "mutku mun todellisuudentaju katos"
No enpä ole itsekkään moiseen törmännyt! Esikoisen aikana sain kunnalta apua, vaikka sillon asuttiin ihan lähekkäin mun vanhempien kanssa ja hekin välillä auttoivat. Tosiaan kun ei heillä mikään velvollisuus siihen ole.
Sori mut mun on oikeesti todettava tähän, että mikään määrä kipua tai muuta tukaluutta ei oikeuta kohtelemaan kanssaihmisiään kuin paskaa. Oon molemmissa edellisissä raskauksissa kärsiny reilun kuukauden kestäneistä ennenaikasista supisteluista ja maannut sairaalassa ison osan odotusta...
Mun vanhemmat asuu 500km päässä, ja miehen vanhempien kanssa en ole missään väleissä..Eli ihan ite on lapset ja itseni hoidettava, oli olo mikä tahansa.
Ei kai kukaan tässä ole pään silittelystä puhunut, mutta toi sun kommenttis oli kyllä suhteettoman törkeä. Ymmärtäisin sen siinä tapauksessa että suhun kohdistunut ko9mmentti olis pitänyt sisällään haista v* tyylin juttua, mutta ei. Omien kipujen ja kärvistelynkin keskellä voi yrittää kuitenkin...
Griffski73 onhan täällä joukossa niitäkin odottajia jotka vasta sitä ekaansa odottelee :D eli eihän toi aiempien kokemusten vertailu oo se kriteeri tänne kirjoitteluun :)
poika on mun mielestä, tonne odotuspuolelle jo vastailinkin :) tytöllä näkyy yleensä vaaleet viivat tuolla jalkovälissä, ja tossa taas on selkee uloke. Voihan se uloke toki olla napanuorakin, mut mun mielestä kyllä pallit tossa erottuu aika hyvin :D
Lily Jane , meillä oli se poikalupaus saatuna :)
*muoks* ja painosta sen verran, että mulla on tullu lähemmäs 10 kiloo lähtöpainoon jo lisää :whistle: Tolleen äkkisissä sykähdyksissä se on noussu, että hetkeen ei mitään, ja sit taas OHO pari kiloo tullu lisää. Yhdet äitiysfarkut menee enää...
pissatulehduksista: esikoista odottaessa oli oireettomana, ja nyt ennen tätä raskautta huomasin vaan vessassa käydessä että pissinpä sit verta :/ ei mitään kirvelyä, ehkä vähän aavistuksenverran aristi mahaa pissalla käydessä..
Laitoin tonne loppupuoliskon masukuviin kuvan, missä näkyy mun uusi ihana masutuubikin! Tuli todettua äärimmäisen käteväksi, kun ilmat on vielä kylmät ja puserot käy lyhkäsiks! Säästää muutaman puseron rahat tolla hankinnalla!
Mary Jane, voiko alhainen hb tosiaan aiheuttaa pahoinvointia?? Siinä se syy sit varmaan mullakin on. Eilen huomasin että mulla tuli oikeesti autossa paha olo, että ihan virallista matkapahoinvointia täälläki :D
Tulin vaan kysäsemään, että onko kellään muulla tullu pahoinvointi takas??!! Mua on jo kolmisen päivää kuvottanu ihan kiitettävästi..Tosi kivaa illallaki yrittää nukkumaan mennä kun oksettaa!
Harhis ja Eemeli 21+2
Lily-Jane ne piirakan kuoret pitää pinota ja laittaa kelmun alle siks, etteivät kuivu :) jos taikina kuivuu, niin se alkaa lohkeilla :) Ihan tavallisell kaulimella onnistuu, käytä vaan tarpeeks jauhoja siinä pyöritellessä.
Mä kirjottelin kans pitkät pätkät kaikkea ja viesti hävisi:kieh:
Sannikki: onnittelut tyttölupauksesta ja hyvin menneestä ultrasta :heart:
Tetasha:onnittelut puolivälin saavuttamisesta!
Pupeltaja: vatsakipuja, KOVIA sellaisia valittelisin minäkin ;) varmaan marssisinkin suoraan...