Hakutulokset

1. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

Nepsus ja Lily-Jane: mulle puhuttiin siitä tukilangasta esikoisen syntymän jälkeen, sanotttiin että seuraavassa raskaudessa sellanen voitas laittaa. Tyttöä odottaessa siitä kysyin, mutta lääkäri sanoi että mun tapauksessa siitä ei varmaankaan hyötyä olisi. Eli se laitetaan yleensä niille...
  2. Harhaanjohtaja

mmilia: uutena toi maksaa lähemmäs pari sataa, joten kyllä toi olis edullinen hinta! Testitulokset tolla istuimella hyvät autoliiton mukaan että pitäis kyllä kelpo vehje olla :) pupeltaja, just eilen mietin, että vois kyllä ottaa videokameran mukaan synnärille :D ei siis mitään...
  3. Harhaanjohtaja

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Catalia:saitko käynnistä kelakorvauksen? Meillä aika Brunolle rv 25+1, ja googlettelun jälkeen totesin että ei taida saada korvausta kun rv 24 on ylitetty? No, Femedan vastaanotosta ainakin sanoi, että todennäköisesti korvauksen kuitenkin saa. Kiva kuulla tuoretta tietoa :D onnea...
  4. Harhaanjohtaja

CLEARBLUE (ROSKIS?)PLUSSA!! (sis. kuva)

testiajan jälkeen on noita näkyny omissakin testeissä, ja nega on ollut :/ plussat on kyllä tullu ihan heti--jopa ne haaleista haaleimmat jos on oikeesti positiivista tarkottanu.
  5. Harhaanjohtaja

Pyyter-2 olihan se rankkaa ikaa, samoin kuin ekat viikot kun vauva oli "osaston oma vauva". Mut jokainen päivä minkä vauva pysyi masussa makoilun ja lääkkeiden avulla, oli aina eteenpäin :) yritin ajatella positiivisesti vaikka välillä oliki vaikeeta. Onneks molemmat lapset on syntyneet...
  6. Harhaanjohtaja

telepatiaako lie :p
  7. Harhaanjohtaja

tuskin käytetty kaukalo vaarantaa lapsen turvallisuutta jos tosiaan on kolaroimaton :) sitä vaan sannikille tulin kommentoimaan, että suositus on ettei istuin kuitenkaan olisi yli 5 vuotta vanha, koska muoviosat alkaa ajan myötä haurastumaan.. nyt voi sit nauraa pissat housussa tolle ken haluaa...
  8. Harhaanjohtaja

Sunburned: esikoisen aikaan jouduin osastolle rv 29+, ja pienemmän kohdalla ekan kerran rv 26+. Esikoisen kohdalla oli sinäänsä helpompi, kun mua ei siinä välissä lähdetty kotiuttamaan, vaan makasin siellä sinne 32+0 jolloin annettiin lupa syntyä. Kakkosen kohdalla olin osastolla suunnilleen 3-5...
  9. Harhaanjohtaja

Sunburned: joo, mä ehdin henkisesti valmistautua kummankin kohdalla siihen, että ennakkoon syntyvät..Supisteluja esteltiin molempien kohdalla viikkokausia :| se oli omalta osaltaan jo niin rankkaa, kun jatkuvasti supisteli päivästä toiseen. Turvakaukalosta, eli mä alan tälläseen päätymään...
  10. Harhaanjohtaja

lueskelinki ite jo lisää tosta, ja taitaa jäädä hankkimatta :/ aika kehnot arvostelut on toi saanu. Taidetaan ukon kanssa mennä jossain vaiheessa ihan livenä katselemaan ja kiertelemään jos löytyis joku näppärä, turvallinen ja mukava vauvalle :)
  11. Harhaanjohtaja

Onko kellään tälläsestä kokemuksia? Meillä on niin vanha auto, ettei siihen saada ISOFIX-telakkasysteemillä istuinta kiinni, ja mua houkuttaa silti sellanen erillinen jalustasysteemi, ettei tarttis niiden vöiden kanssa aina tapella.. Graco Autobaby+base | Pikku Pingviini
  12. Harhaanjohtaja

Jessi: mä kun luulin että vielä noi pakkaset jatkuis? Voi kunpa loppuis jo, sais jo kevät alkaa tulla :D
  13. Harhaanjohtaja

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Kätsy: jännää :D tsemppiä koitokseen! Catalia: muakin alkoi jännittää nyt ihan hirveesti, kun 4D olis tossa parin viikon päästä!! Pitää nyt luottaa siihen että kaiki on hyvin, ja elää sit tilanteen mukaan jos jotain ilmenee. Stressaamalla kun asiat ei muutu kuin huonompaan suuntaan :)...
  14. Harhaanjohtaja

Sunburned: mulle moni ihmetteli että eihän keskosen synnyttäminen nyt edes satu, sehän vaan tulee sieltä ulos kun on niin pieni :stick: mulle sanottiin sairaalalta samaa kuin sulle, että se itse asiassa on kivuliaampaa just ton takia ettei paikat ole kypsyneet. Tytön syntymän jälkeen olin...
  15. Harhaanjohtaja

millainen synnyttäjä olen..hmm..mä oon ollu kyllä aika hiljanen :) esikoisen synnytyksen jälkeen kätilö totes että mut on tehty synnyttämään, ja että ei olis uskonu ensisynnyttäjäksi :) Kakkosen kohdalla kätilö tuli näyttämään synnytyshuoneen, antoi ilokaasun ja meni tekemään hommiaan/odotteli...
  16. Harhaanjohtaja

Jessi: koko ajan alan enemmän kallistua pelkän ilokasun kannalle, vaikka miehen mielestä oon hullu kun edes moista mietin :D meinaa että jos tää vauva pysyy täysaikaseks masussa niin synnytys olis jotenki mahdoton ilman epiduraalia. Mun niin tekis mieli todistaa sille että kyllä mä vaan pystyn...
  17. Harhaanjohtaja

Mimmimami: tarkoitatko Rooibosta?
  18. Harhaanjohtaja

Jessi: vanhasta Odotus-lehdestä luin ,että tuo puudute toimisi parhaiten ensisynnyttäjällä sen takia, että uudelleensynnyttäjän kivut on lähtöisin eri hermoista kuin ensisynnyttäjän. " Se miksi paraservikaali toimii ripeillä ensisynnyttäjillä eikä niinkään uudelleensynnyttäjillä, perustuu siihen...
  19. Harhaanjohtaja

Huoh..Harmittaa etten ajoissa tullu ajatelleeks tota 4D asiaa..en yhtään muistanu näitä kelakorvaus-kiemuroita. Netistä luetun perusteella rv 24 jälkeen ei kelakorvausta myönnetä. Soitin sit Femedaan, ja siellä vastaanotossa sanottiin, että todennäköisesti korvauksen kuitenkin saan, koska Bruno...
  20. Harhaanjohtaja

siis sori jos tuohduit, aloin jutella asiasta vaikka se oli "asian vierestä". Paha vaan kommnetoida edellistä jaksoa kun sitä en nähnyt :) Mun mielipide vaan oli että ihana synnytys, MUN MIELESTÄ. Missään vaiheessa en oo jääny tarttumaan tohon sun alkuperäiseen viestiin, halusin vaan kommnetoida...

Yhteistyössä