"vieras"
Rd:n sokeriseurannassa olen ja alun vain paastoarvosta jäin kiinni. Nyt arvot sitten pomppasi niin, että aamuarvot on lähellä kuutta ja aina ennen ruokaa arvot ihan metsässä eli arvot lähellä seitsemää tai jopa sen ylikin niin, että ennen päivällistä arvo 7.3.!! Samaan aikaan iski ilmeisesti flunssan jälkitautina tulehdus poskionteloon(nenä tukossa puolelta jossa kipu tuntuu poskessa) ja saman puolen kurkku on kipeä ja tuossa kurkun sivussa kun on nuo onko nuo nyt jotkut risat niin niissä on sellainen valkoinen patti. Nostaako tämä ilmeinen tulehdus noita arvoja ja miten nopeasti tästä pääsee eroon?!!! Nyt aletaan jo miettiä insuliinihoitoa kun arvot ihan hurjat. Mainitsin kyllä olevani sairaana. Viikko sitten olin flunssassa ja silloin pientä kuumetta ja tällöin arvot oli aamupaastolla 5.2, mutta tänä aamuna sitten oli 5.8. Ruoka mitä olen syönyt on ohjeiden mukaista laadulllisesti ja määrällisesti eli kyse ei väärästä ruoasta ja herkuista. Olen ollut täysin ilman karkkeja, mehuja, pullia, keksejä, jäätelöitä yms. herkkuja.
Menen tänään neuvolaan ja sen jälkeen varmaan päivystykseen hakemaan lääkettä, mutta kiinnostaisi tietää etukäteen miten jollakin muulla on nuo arvot heittäneet sairaana. Voiko ne heittää noin kamalasti pelkästä sairaudesta johtuen? Siis ennen ruokaa arvot yli 7 ja ruoan jälkeen ne on ihan rajoissa ja osa jopa vähemmän kuin ennen ruokaa.
Menen tänään neuvolaan ja sen jälkeen varmaan päivystykseen hakemaan lääkettä, mutta kiinnostaisi tietää etukäteen miten jollakin muulla on nuo arvot heittäneet sairaana. Voiko ne heittää noin kamalasti pelkästä sairaudesta johtuen? Siis ennen ruokaa arvot yli 7 ja ruoan jälkeen ne on ihan rajoissa ja osa jopa vähemmän kuin ennen ruokaa.