Hakutulokset

1. Harhaanjohtaja

Kuvia plussatesteistä

tiuhti ja mur-mur! Mulle on käyny niin että liuskaraskaustesti imaisi ovistestistä väriä kun tein noin miten tiuhti kuvaili! Tein samasta pissasta varmistukseksi toisen r-testin ja ihan puhdas nega, samanmerkkinen liuska kyseessä. Että kyllä se vaan imasee, tulee just tollanen osittainen viiva...
  2. Harhaanjohtaja

Mielipiteitä ultrakuvasta: tyttö vai poika?

Niinuzca kyllä jos tosta tytöks muuttuu niin todellakin ihme on :D niin selkeet vehkeet kyllä on :)
  3. Harhaanjohtaja

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

mulla muuten tiedot ok, mutta la on neuvolan mukaan 13.6 Kiitos uudesta pinosta :heart: Täällä poks poks tänään rv 27+0! Olo on hyvä, eikä mitään erityistä kuulu. Väsymys alkaa tulla kyllä takaisin, ja saamattomuus siinä sivussa. Voisin vaan löhöillä ja syödä kaikkee hyvää. Puntarissakin...
  4. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

sannikki: stressi todellakin voi aiheuttaa supistuksia ihan yhtälailla kuin fyysinenkin rasite. Ekat mitä kannattaa tehdä on katsoa ettei vaatteet purista, mennä lepäilemään (mielellään kyljelleen pötköttelemään) ja muistaa juoda vettä! Yks mikä supisteluja voi aiheuttaa on liian vähä nesteen...
  5. Harhaanjohtaja

Sunburned joo mä sanoin jo miehellekkin että varmasti menee yliajalle kun nyt lasken viikkoja siihen että saan lähisairaalassa synnyttää :D niitä siis 9 viikkoa ja 2 päivää :laugh: täysaikanen vauva on 10 viikon ja 2 päivän päästä :D ja edellisiin synnytysviikoihin olis 5 viikkoa ja 2 päivää...
  6. Harhaanjohtaja

Laiskana kopsasin kuulumiset toisesta pinosta: Omaa napaa: eilen tuli käytyä äitipolilla kontrollikäynnillä..Kaikki ok, kohdunkaula reilut 4cm ja suljettu, vauva kasvaa hyvin ja kaikki oli niinku pitikin :) seuraava kontrolli parin viikon päästä, katotaan sit uusiks toi kohdunkaula ja...
  7. Harhaanjohtaja

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

kitikat3 onnea! Omaa napaa: eilen tuli käytyä äitipolilla kontrollikäynnillä..Kaikki ok, kohdunkaula reilut 4cm ja suljettu, vauva kasvaa hyvin ja kaikki oli niinku pitikin :) seuraava kontrolli parin viikon päästä, katotaan sit uusiks toi kohdunkaula, ja varmaan sovitaan loppuraskauden...
  8. Harhaanjohtaja

Pehmennyt kohdunkaula/-suu?

missään nimessä älä hyvä ihminen ronki sitä kohdunkaulaa jos tuntuu että se olis pehmenny! Mene neuvolalääkärille, pyydä arvio kohdunsuun tilanteesa ja sit etene sen mukaan..Mutta sinuna jättäisin nyt kyllä ronkkimiset ja ehkä seksinkin siihen asti väliin että tilanne tarkistetaan!
  9. Harhaanjohtaja

Kohta olis taas aprillipilojen aika!

mitäs jos et tekis yhtään pilaa :D sit kulkisit velmu ilme naamalla kavereiden luona, ja ne miettis lopun päivää että mitä sä oot tehnyt :D
  10. Harhaanjohtaja

Sunburned::heart: olishan se aika hurjaa jos menis yli :laugh: hikka tuntuu sellasena säännöllisenä nykimisenä, ihan niinku olis vatsassa elohiiri :D meidän Eemelillä on aika usein nykyään hikkaa ollut..sehän on vaan hyvä, kertoo että vauvalla siellä on hengitysharjoitukset käynnissä...
  11. Harhaanjohtaja

Syöttekö jäätelöä raskausaikana?

hopeasade: kannattaa muistaa se, että monesti ainakin esikoistaan odottava äiti haluaa olla tarkka noiden suositusten kanssa, ja se ei ole keneltäkään muulta mitään pois jos joku todella haluaa niiden mukaan elää. Kurjaa jos joku ei "uskalla" enää kohta kysellä mitään mistä on epävarma kun...
  12. Harhaanjohtaja

Heippa taas! Joka päivä oon lueskelemassa käyny, mut kauheesti ei oo jaksanu kommentoida..On jotenki sellanen läpilaiska olo :rolleyes: Tänään saadaan hoitopöytä kaverilta, sattui olemaan samaa sarjaa IKEAsta mitä meidän pinnasänky on (olikohan joku hensvik tai joku), sellanen valkonen...
  13. Harhaanjohtaja

"Vanhempainpäivärahakauden aikana voidaan vanhempainpäivärahan määrästä riippuen maksaa perheelle kotihoidon tukea, jos perheen muu alle kouluikäinen lapsi ei ole kunnan järjestämässä päivähoidossa." tossa suora kopiointi Kelan sivuilta..ja tässä linkki Kela - Vanhempainraha Eri asia...
  14. Harhaanjohtaja

haippa1 ja Hiq- kyllä mä ainakin saan kotihoidontukee jo nyt tosta alle kouluikäsestä vaikka on pienempi tullu taloon? Ja mun mielestä kyllä tulee kht myös pikkuisen syntymän jälkeen. Mitkä olis muka perusteet että siä ei maksettaisi?
  15. Harhaanjohtaja

Mielipiteitä ultrakuvasta: tyttö vai poika?

Tänään luvattu satavarma poika :) Brunolla käytiin, ja sanoi ettei epäilystäkään siitä kumpi tulee :D
  16. Harhaanjohtaja

Ultrassa käyty :) kaikki kunnossa, pikkumiehen painoarvio 855g, keskikäyrän yläpuolella menee, ja Bruno sanoikin ettei mikään ihan pieni vauva ole tulossa :D istukka pelitti hyvin, kohdun verenkierto hyvä, ja kaikki niin hyvin kuin vaan voi olla, Bruno totes että vaikka ei voi jatkoa luvata...
  17. Harhaanjohtaja

tuli vaan mieleen, että ootteko muut kokeillu laittaa esim kaukosäätimen tai puhelimen masun päälle kun pötköttelette :D mun mielestä on vaan niin huvittavan näköistä kun esine alkaa keikkumaan puolelta toiselle kun vaavi monottelee :D niinjoo, ja rv 25+1 tänään..
  18. Harhaanjohtaja

Lily-Jane:kiitos uudesta pinosta :) tossa 13.6 kohdalla on vielä äityli odottavien pinossa, ajattelin vaan sanoo jos et huomannu. Omaa napaa pikaisesti: ollaan kohta lähdössä kohti Femedaa ja 4D ultraa! Jänskättää :heart:
  19. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

Sunnuntaita kaikille :) Täällä alkaa elämä pikkuhiljaa voittamaan, mieskin pääsi oksentelun makuun perjantaina, mut selvis vaan yhdellä kerralla :) mä sain eilen vasta syötyä lämmintä ruokaa ekaa kertaa keskiviikon jälkeen, ja mahakin tuntu kadonneen kokonaan tän superlaihiksen ansiosta...

Yhteistyössä