Mitäs sitä tällä kertaa
Mitähän jännää sitä tänä vuonna keksisi? Alkaa olla "hyvät" ideat jo lopussa. Kerran väänsin yhelle kaverille nettisivuston, johon sillä oli kirjautumistunnukset. Imitoin siis sille tuttua sivustoa. Sanoin kaverille sit, et siellä sivustolla on kuulemma jotain outoa ja alettiin sit yhessä kattomaan sitä. Olin laittanu sen sisäänkirjautumissivun valmiiks mun koneelle ja kaveri kirjautui sisään. Heti alkuun tuli ilmoitus, ettei poliisiviranomaisille saanu luovuttaa sivustoa kosvevia tietoja ja piti ehto hyväksyä, jotta pääsi jatkamaan. Jatkossa oli sitten taas jotain kauheita tarinoita siitä, miten sen tiedot oli joutunu vääriin käsiin yms ja lopuksi vielä hänelle toivotettiin hyvää aprillipäivää. Kaveri oli ihan hiilenä sivuston toiminnasta ja tietojensa levittelystä. Ja kun asian laita siinä alkoi valjeta, niin hyvä ettei kaverilta jalat pettäny alta. Sanoi vaan, et oli kyl aika raju pila ja nauroi.
Kaikenlaista muutakin on tullut kehiteltyä muutamille luotetuille. Kaikki tietää jo mun pahimmat, joten tuskin enää samantapaisiin haksahtavat.
Kaikenlaista muutakin on tullut kehiteltyä muutamille luotetuille. Kaikki tietää jo mun pahimmat, joten tuskin enää samantapaisiin haksahtavat.