Hakutulokset

1. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

Sone*, alkuraskauden ultrasta: Mä en ees ehtinyt kysyä mitään, kun neuvolatäti jo alkoi ehdotella ultraan lähettämistä sen kierron epäsäännöllisyyden vuoksi. Tosin taisi olla kyseessä joku sijaisterkka, joka saattaa tietysti lähettää vähän herkemmin kuin varsinainen... Enemmänkin oon kuullut...
  2. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

Tervetuloa uudet! Alisa, kiitos pinosta! Hyvältä näyttää! Laitettaisko vielä synnytyssairaalatkin, jos ei tunnu liian paljastavalta? Neuvolaan soitin viime viikolla, kun näin että testeissä alkoi viivat vahvistumaan. Mä myös imetän vielä ja kierrot on ollu esikoisen jälkeen vissiin...
  3. T

Pikkukakkosta odottavat :)

Kertomisesta juteltiin tuossa miehen kanssa ja hän sanoi, että eiköhän me pari kuukautta odotella sen kanssa ainakin, eikös me viimeksikin tehty niin. Ei tehty ei, varmaan 5+jotain kerrottiin jo vanhemmille ja mies lörpötteli muutamalle kaveripariskunnallekin samoihin aikoihin. :D No ehkä se...
  4. T

Maaliskuu 2013, löytyykö vielä ketään?

No, lisäsin itteni nyt kuitenkin tuonne listalle menkkojen mukaisella lasketulla ajalla. Poistun sitten, jos tarvetta tulee. :) Näitä odotuspinojahan on tehty useimmiten niin, että tietyssä kuussa lasta odottavat (esim. me maaliskuiset) tekevät joka odotuskuukaudelle omansa --> me voitais...
  5. T

MAALISKUUN MAMMAT 2013 nimimerkki---LA---monesko lapsi? LASKETTU AIKA: 1.3. Bingo -- 3. lapsi Mam_87 -- ? mamiko -- 2. lapsi 3.3. Nopponen -- 2. lapsi. Tiipula -- 2. lapsi 6.3. Eea -- 3. lapsi PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA!!!!
  6. T

o/ Täällä kans tuli eka haamu sunnuntaina ja viiva on vahvistunutkin, MUTTA MUTTA... Tänään onkin sitten tuhrutellut vähän runsaammin. Saapa nähdä, jäänkö maaliskuiseksi vai tuleeko paluu kuumeilupuolelle. Jos sinne asti päästään, niin mulla on muutaman viikon päästä ultra-aika lasketun ajan...
  7. T

Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista! :) Diiselikissa ja anu84, onnea sykkeiden kuulumisista. :heart: Ihanaa, että kaikki on hyvin! Erityisesti diiselikissan puolesta täällä jännäilin, kun sulla oli sitä tuhrua ja jomotteluakin. Snowfairylle tervetuloa minunkin puolesta! Ite täällä...
  8. T

Heipä hei, meillä yk4 taisi saada onnellisen päätöksen: raskaustestissä on kaksi viivaa! Haaleahan tuo toinen on vielä ollut, mutta tummenee päivä päivältä. :) Mukaan siis Tiipula 3.3.2013 TAYS. Ei tuo LA pidä kyllä mitenkään paikkaansa, kun ovis oli aika myöhäinen, mutta tänään kun...
  9. T

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Nopposelle paljon onnea! :flower: Ja suuret kiitokset kaikille onnitelleille! Kyllä mutkin voisi siirtää plussanneisiin, viiva on vahvistunut parin päivän aikana. Tänään soittelin jo neuvolaankin, kun halusin kysellä ruokavaliosta ja vitamiineistä "tuplakuormituksen" (siis imetys&raskaus)...
  10. T

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Onnea meliah, olipa ihana ylläri! (.) Täällä tänään dpo10, eilen alkoi tuhrutella. Olin aikonut testata tänä aamuna ja sanoin sitten miehelle, että enpä taida jaksaa edes testata... Vaan niin voitti uteliaisuus aamusella ja tuloksena oli haamu. Nyt sitä saa sitten jännittää! Esikoisesta tuli...

Yhteistyössä