Hakutulokset

1. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

Tervehdys tosi pitkästä aikaa! On ollut tosi kiva lueskella teidän aktiivisten tekstejä, vaikka itse ei olekaan saanut mitään aikaiseksi kirjoittaa. :) Nyt kuitenkin piti tulla kommentoimaan lääkärineuvola-asiaan: Meilläpäin on lääkärineuvola rv 26 tienoilla ja mulla ei kyllä tutkittu...
  2. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

Ei vitsit, kiitos kwaidan taas! En mitenkään jaksanut eilen kirjoittaa, että voisin tehdä pinon. Mutta täten lupaan, että hoidan lokakuun! :) Aina mä täällä kurkin, mitä teille kuuluu, mutta jostain syystä en saa ite kirjoitettua mitään. Täällä kuitenkin kaikki hyvin, ultrassa käyty ja...
  3. T

Pikkukakkosta odottavat :)

Salliina, mä kans imetän vielä muutaman kerran päivässä. Lapsukainen on jo 15 kk, mutta en vaan oo hennonu lopettaa... :) Vaan eipä siitä mitään haittaa ole, jos oma vointi on ok. Kyllä se vierotus on meilläkin tässä syksyllä edessä, ei musta taida ihan tandemimettäjäksi olla... Tiipula 12+4
  4. T

Pikkukakkosta odottavat :)

Heipparallaa ja anteeksi pitkä hiljaiselo! Ihan alkuun Salliinalle roppakaupalla tervetuloa, onhan sua jo odoteltukin! :) Onnea! Tuplarattaita oon minäkin jo miettinyt. Katselin Britaxin B-dualeita, mutta ne oli jotenkin tosi isot. Myyjä myös sanoi, että ne on alkuun ihan ok, mutta että...
  5. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

AnyHope, mä löydän tällä erää äänet noin 10 cm navan alapuolelta, aika keskeltä. Viime raskaudessa kuului ihan tosi alhaalta häpyluun vierestä, vasemmalta puolen... Riippunee siitä, mihin pikkuinen on kiinnittynyt! Tänään ihan jäätävä päänsärky. Jopa ponnari sattui koko ajan. Enkä voi syödä...
  6. T

Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille! Leo81, mä kans imetän vielä aamuisin ja iltaisin, lapsukainen on vuoden ja 2,5 kk vanha. Olin tietenkin ajatellut kesällä lopettaa, mutta toisin taisi käydä! :D Viime yönä tuo heräsi neljän paikkeilla vaatimaan tissiä ja meikäläinen vaan...
  7. T

Tervehdys! Meikäläinen kävi tänään harjoittelemassa työntekoa ja varoittelemassa pomoa mahdollisesti jossain vaiheessa alkavasta äitiyslomasta ennen kuin paikalla oli liikaa korvia. :) Vaan eipä tätä mahaa tosiaan kauheesti piilotella tässä vaiheessakaan enää. Esikoinen sen sijaan kävi...
  8. T

Kiitos uudesta pinosta, kwaidan! Tervetuloa pepponen, meillä näkyykin olevan samat sairaalat ja sama LA. :) Siis mullakin on VAS vaihtoehtona, mutta taidan tällä kertaa mennä suosiolla TAYSiin... Eipähän tarvii sitten arpoa kellon ja viikonpäivien kanssa, että mihin saapi mennä. :D...
  9. T

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

Kaikki kipinkapin elokuun pinoon, jonka kwaidan on meille ystävällisesti laittanut! :) http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2171357-maaliskuun-mussukat-2013-elokuussa/
  10. T

LillaVe<3, pahoittelut ja paljon voimia sinne! Neuvolakäynnit on meillä ainakin aika usein (vai kuvittelenko vaan)... Mulla oli eka rv 7+6, lääkärineuvola jo rv 8+6, ja sitten siitä on noin kuukauden välein, myöhemmin tietty tihentyen. Kunnan pitäisi muuten kaikkialla kustantaa kaksi...
  11. T

Marais, mulla oli myös rv5+6 niin, ettei alkiota vielä näkynyt ja tottahan se vähän jännitti, vaikka olinkin varautunut siihen että ultra on liian aikaisin enkä odottanut esim. sykettä. Vaan kävinpähän silti ultrassa, kun neuvolatäti niin tuputti. :) Rv7+6 pikkuinen olikin sitten jo 15,7 mm...
  12. T

Hipheijaa, terveiset ultrasta! Vihdoinkin saatiin määritettyä laskettu aika ja se on nyt 7.3.2013. Edellisellä yrittämällä pari viikkoa sitten ei vielä juuri mitään näkynytkään ja olihan se mulla tiedossa, kun osasin epäillä kierron pituutta... Mut täällä siis kaikki hyvin, tyyppi oli 15,7 mm...
  13. T

Toiveikas84, mä kävin Nokian Terveystalolla ultrassa, hinta oli mun mielestä kohtuullinen 86 e. Saattaa nuo hinnat kyllä vaihdella lääkärinkin mukaan, luulisin... Mammutti täällä kans odotellaan pelolla vaa'an lukemia maaliskuussa! Esikoisestakin kun on jäljellä jotain 8 kg ja nyt näyttää...
  14. T

Tervetuloa uusille! Kylläpä meitä jo onkin! Täällä meni viikonloppu hautajaisissa ja niistä toipuessa. Oli aika rankkaa ja hikistä! Mua luultiin mun äidiksi aika monta kertaa, ihmeteltiin vaan että aika hyvin on säilynyt... No, sitä on koettu lapsesta saakka, mutta ei siihen vaan meinaa...
  15. T

Tervetuloa Metsävirna, Lara_84, prisca ja P12! Kivaa kun porukka kasvaa! P12, sinun plussiasi ihmettelin tuolta hätähousupinosta, ihan älyttömän vahvat oli jo pienillä päivillä. :) Ite sain hädin tuskin haamun dpo10. Sukupuoliolosta, hassua kyllä, mutta musta tuntuu, että tulis poika, vaikka...
  16. T

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Oi, Joelle, mulla jäi sinua onnittelematta! Hirmuisesti onnea plussasta ja tapaamisiin odotuspuolella! :)
  17. T

Lenkkari, kyl sinne voi soittaa vaikka heti plussattuaan. Yleensä kai niillä on joku soittoaika, esim. meillä joka päivä klo 9-9.30 ja iltapäivällä toinen... Kesällä ne vaan tahtoo lomailla ainaki pienemmillä paikkakunnilla, joten mitä pikemmin soitat, sitä paremmin saat ajankin. :) Muistaakseni...
  18. T

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Ei vitsi, plussa-aalto senku jatkuu! Onnea mama07 ja kiia81 :flower:, nyt kipin kapin meidän seuraksi maaliskuisiin! :)
  19. T

Sone*, mulla oli esikoisesta 4 päivää pientä tiputtelua ennen kuin plussasin, luulin että menkat alkaa mut sitten se loppuikin. Se varmaan oli jonkin sortin kiinnittymisvuotoa. Nyt tällä kertaa tuli plussa ja sitten alkoi tiputtelu, sitä on ollut varmaan viitenä päivänä sinä aikana, kun...
  20. T

Täällä olis synnytyssairaalana TAYS. Jospa viitsit Alisa84 lisätä vielä ekan viestin loppuun listan synnäreistä. Kävin pölläsemässä moisen helmikuisten pinosta: Synnytyssairaalat ja niiden lyhenteet: JS = Jorvin sairaala SAS = Salon aluesairaala KOS = Kätilöopisto NKL =...

Yhteistyössä