Hakutulokset

1. T

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Tervehdys pinoon, pitkästä aikaa! Aluksi tietysti isot onnentoivotukset Nopsu, Sannak82 ja Taikamaailma! :flower: Kuu on hädin tuskin yli puolenvälin ja jo niin monta plussannutta! Kesä on ihmeellistä aikaa. :) Täällä olis tänään tuntemusten ja aamulämpöjen perusteella dpo5, voisin liittyä...
  2. T

Oii, yhden illan kun on poissa, niin johan tapahtuu! Onnea Omppuf ja Tiudeliini! :flower::heart:
  3. T

Voi hiulu! :D:'( En tiedä itkeäkö vai nauraa! Mut hei, kyllä se siitä iloksi muuttuu! Onnea Tiuhti! :flower: Omppuf, käyrä kuulostaa hyvältä!
  4. T

Täällä olis torstaina jo kp4/28-32, yk4. Pahoittelut kaikille, en oikein osaa tai kykene kommentoimaan mitään. Kauheasti haluaisin jutella reippaasti teidän kans, mutta vietävä, kun aivotoiminta on vissiin lakannut tältä päivältä. :D
  5. T

Salliina, mulla oli ovis varmaan vasta kp22 ja miestä ei tahtonut saada vällyjen väliin anopin pesiessä meillä. :D No, teoriassahan ne siittiöt voi elää niin pitkään, että tärppikin vois käydä, mutta ei mulla mitään oloja ole. Tänään on dpo9 ja eilen näytti testi negaa, mutta tehtävähän se oli...
  6. T

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Tuanni, tsemppiä noiden olojen kanssa! Ne menee ihan varmasti ohi, mutta se ei tietysti paljon lohduta silloin kun on tilanne päällä. Mulla oli varmaan ekat pari kuukautta vähän sellainen baby blues -meininki, vaikka vauva nukkuikin ihan kohtuullisesti. Aika kuitenkin auttoi ja auttaa varmasti...
  7. T

Meikä keikkuu listan alapäässä, mutta oikeasti nyt torstaina on siis jo: Tiipula..............tyttö 05/11.............kp8/28-49.............yk3 Onnea Heeva, LeenaT ja Aia! Se on ihmeellistä, miten ne plussat aina yllättää silloin kun ei osais aavistaa. Omppuf, paljon tsemppiä tulosten...
  8. T

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

:wave: Tiistaina 1.5. olis mulla jo kp 6/28-49
  9. T

Onnea Pink* ja Murunmami! :flower: ...ja perään pahoittelut erityisesti Nöhville, kuten tietysti muillekin kutsumattomia vieraita saaneille. Itse otin tädin ihan ilomielin vastaan, kierto jäi 28 päivään edellisen 49 päivän sijaan. Varsin helpottavaa, josko kroppa alkais toimia normaalisti...
  10. T

Susimieli, meillä aloitettiin soseita porkkanalla ja äidinmaidolla, sitten tais olla perunaa ja bataattia seuraavana... Kun sosetta alkoi mennä enemmän kuin pari teelusikallista, lopetin maidon laittamisen. (Tosin tyttö olisi syönyt kiinteitä ensi hetkestä varmaan ihan mahansa täyteen, mutten...
  11. T

Tervetuloa uusille! Sindi, niinku Eltsu ehtikin jo sanoa, niin oon hyväksynyt sut kerhoon. Olisko ollut viime viikolla...? Mun mielestä helpoin tapa löytää kerhoon on se, että kerhossa käydessään lisää sen seurattaviin kerhoihin (kerhon työkaluista löytyy se) ja sen jälkeen se löytyykin aina...
  12. T

Paljon onnea Epalle perheineen! :heart:
  13. T

Salliina, kaikki on niin yksilöllistä ja yksilölläkin varmaan tapauskohtaista, että ei voi tietää. Tosin nyt jos alat odottaa terassisiideriä, niin varmaan ilmaantuu jotain muuta odotettavaa! b:)d Itsekin hokasin vasta, että nythän pitäis syödä fetaa ja graavilohta varastoon sekä nauttia...
  14. T

Tervetuloa Salliina! Itse en ole käyttänyt synnytyksen jälkeen hormonaalista ehkäisyä, joten sen suhteen en osaa sanoa mitään. Imetän edelleen, tyttönen on 10,5 kk ja ekat menkat alkoi silloin kun hän oli n. 8,5 kk ja söi kiinteitä viitisen kertaa päivässä. Siinä vaiheessa imetystauko öisin oli...
  15. T

Onnea Bubble ja perhe! :heart:
  16. T

Jees, mulle voi päivittää kp2/29-49, yk2! Hyvillä mielin uuteen kiertoon, olikin pitkästyttävän pitkä tuo edellinen! :) Kiitokset tsempityksistä! Meidän pikkutouhotin tekee hampaita ja on flunssassa. Raukkaparka itkeskeli illalla ja yöllä, hengitys oli vaan yhtä kuorsausta. Muutenkin on ollut...
  17. T

Suuret onnittelut Vili-Jonkka ja tähtitaimi! :flower: Vielä saatiin lisää maaliskuussa plussanneita! ON: Näin viime yönä unta, että menkat alkoi. Niinhän se sitten äsken alkoikin tuhrutella. Saapa nähdä, pysyykö kp50 ja dpo8, vai alkaako uusi kierto. Kumpi vaan kelpaisi. :D Esikoisesta oli 3...
  18. T

Taiska87, tekasepa odotuspuolelle sellainen pino, niin perästä tullaan! :D Oon siis katsellut salaa jo sinne puolelle, että mihin täältä sitten mennään, jos joskus plussa testiin pärähtää. :) Ja 3+, mahtavaa! Kaikkea sitä ihmiselle tapahtuu! ON: Mulla tänään kp48/? ja edelleen yk1. Kierto...
  19. T

Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Mulla tais olla sf-mitta korkeimmillaan 32 cm, viikkojakin tuli 41 täyteen... Mutta mulla onkin tosi leveä lantio, oli vissiin vauvalla tilaa upota. :D Ja siis ihan normi 50 cm ja 3630 g sieltä putkahti.
  20. T

Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

No niin, eloa pinoon! Tervetuloa Barbababy minunkin puolesta! Niinku eltsukin, mäkin käyn täällä aina lueskelemassa, kun jotain tapahtuu... Mä kävin kans yksityisellä varhaisultrassa rv6+3, mutta silloin ei vielä näkynyt mitään. Tosin tässä meidän kylän yksityisellä oli jotkut hieman...

Yhteistyössä