Neuvolaan soitto Innokkaana soittelin jo keskiviikkona. Terkkariakin vähän nauratti, kun sanoin että oishan sitä voinut vielä viikon parikin odotella ja kuulostella oireita ja katsoa mihin tämä tilanne menee, mutta kun en malttanut olla soittamattakaan
Allergia Siitepölyallergiaa tai jotain vastaavaa täälläkin, kesät aina lääkkeitä popsittava. Unohdin terkkarilta ohjeistusta kysyä, joten nyt olen sitten ollut ilman lääkkeitä ja tukkoisuus rupeaa vaivaamaan. Maanantaina pitää soitella neuvolaan ja kysyä. Googlettamalla kun olen asiaa tutkinut, niin monet ovat raskausaikana käyttäneet cetiriziniä, mutta toisille on ihan jotain reseptilääkkeitä määrätty.
Kertominen Minun parhaat kaverit ja tulevat isoäidit tietävät, muille varmaan sitten np-ultran jälkeen kertoillaan jos kaikki siellä hyvin olisi. Mutta jos joku suoraan kysyy, olen aika huono "huijaamaan", joten silloin varmaan paljastan. Toivottavasti
Nopponen siellä reissullansa keksii hyviä valkoisia valheita
Kerro sitten vinkkejä, minulla on meinaan monia kissanristiäisiä tulossa, joissa en vielä haluaisi paljastua.
Oireettomuus Edelleen päällänsä.. Pitää yrittää lohduttautua ajatuksella että raskaudet ovat erilaisia, ei sitä esikoiselta tuttua oksentelua ole välttämättä luvassa laisinkaan, ja silti kaikki voi olla ihan mallillaan.
Liikunta Miten olette tottuneet liikkumaan? Miten meinasitte raskausaikana? Esikoisen aikaan liikunta jäi aika minimiin alun pahoinvoinnin takia, ja sitten en enää saanut itseäni niskasta kiinni, kun olo olisi muuten antanut myöden. Nyt ajattelin oikein keskittyä siihen, että tulee liikuttua ja vähän ehkä katsottua syömisiäkin. Esikoisen kohdalla meinaan sekin lähti "vähän" lapasesta :ashamed: ja jokunen raskauskilo on päällänsä tuosta mässäilymaratoonista edelleen :kieh: Joten vinkkejä ja vertaistukea kaivataan :wave:
uusille Tervetuloa =)
Meliah 4+6