Hakutulokset

1. Sitruuna

Iso pehmonalle

Ei ollut, kuin se tiikeri..:/ No, täytyy jostain netistä katsella, mitään tietoa onko jotain nettiliikettä josta saisi tilattua?
  2. Sitruuna

Mä rupian heti aamusta 8.11 pommittamaan lippupalvelua ja kun mä sen lipun saan postissa niin

Mäkin haluun keikalle, tahtoo, tahtoo!!!!!!!!! Mut mun tuurilla Bon Jovi on Suomessa esikoisen syntymäpäivänä joten väliin jää..:/
  3. Sitruuna

Nettikauppavinkki

Noi takit oli jotenkin todella ihania! :)
  4. Sitruuna

Iso pehmonalle

Linkki ei toiminut. Mutta kävin katsomassa Prisman sivulta ja löysin sieltä pelkästään makaavan tiikerin 106cm joka oli ainoa suuri pehmolelu.
  5. Sitruuna

Iso pehmonalle

Paljonko maksoi?
  6. Sitruuna

Iso pehmonalle

Pehmonalle saisi olla n. 80cm ------> Harmi nuo kyseiset kaupat ei ole lähellä, ei netissä missään olisi?
  7. Sitruuna

Iso pehmonalle

Tippuipas nopeasti...:wave::D
  8. Sitruuna

Iso pehmonalle

Myydäänkö niitä enään missään? Itelläni oli sellainen kun olin pieni, ja ajattelin lapsille sellaiset ostaa, mut ei oikein löydy.. Oisko jollain tietoa mistä sellaisia voisi ostaa:)?
  9. Sitruuna

Sivuja missä olisi lompakoita lapsille?

Jotain tietoa, kiitos! :)
  10. Sitruuna

Voiko netistä hakea s-etukorttia??!

Kiitos, täytyypäs tutkia! :)
  11. Sitruuna

Voiko netistä hakea s-etukorttia??!

Jos niin mistä kohtaa?
  12. Sitruuna

Hyvä asu kummitusjuhliin??

Missä tälläisiä myydään? Tai no on liian poikamainen.. Tyttö 2v menossa juhliin:)
  13. Sitruuna

2kk jouluaattoon!

Okei, mut tulisipa nuokin kuvastot :)
  14. Sitruuna

Rauhallista sunnuntai HuOmenta !!!

Huomenta! :wave: Kuopus katsoo Muumeja, ja muut nukkuvat vielä :)
  15. Sitruuna

2kk jouluaattoon!

Tahtoo tänne myös niitä kuvastoja! :D
  16. Sitruuna

2kk jouluaattoon!

Siis Suuri lelukuvasto? Tulispa se tänne kans!! :)
  17. Sitruuna

Eikö teidän mielestä joulun ajatus yhtään kärsi noista kalliista krääsäjoulukalentereista?

24e joulukalenterista!!!! :O Jestas, mikä hinta:O
  18. Sitruuna

2kk jouluaattoon!

Ajatella, ja se 2kk menee kyllä äkkiän!! :) Tarvii kyllä alkaa miettimään mitä lahjaksi, ja vois niitä pikku hiljaa vaikka alkaa ostamaankin, ettei TAAS tuu kauhee kiirus lahjojen suhteen..:D Meillä odotetaan kovin lelukuvastoja, onko jollekin jo niitä tullut?
  19. Sitruuna

onko teille käynyt ikinä niin, että pyöräillessä kengännauha kiertyy polkimen ympärille?

Lapsellani on, hän oli kavereidensa kanssa käymässä kaupassa ja oli lahje kiertynyt polkimen väliin:/ Onneksi tuntematon avulias mies oli auttanut tytärtäni! :) Ja mullakin on vastaavanlaisesti käynyt, ei oo kivaa! :/
  20. Sitruuna

Onko teidän lapsilla zhu zhu petsejä?

Meillä on yksi, joka ei enään mee eteenpäin mut ääntä tulee:D Yöllä alkoi tyttöjen zhu zhu petsi pitämään ääntä, mahtava herätys! :D

Yhteistyössä