Hakutulokset

1. Sitruuna

Hyvä asu kummitusjuhliin??

Okei, onko muita ideoita myös? Kyseessä on 2vuotias, että taidan jonkun tuollaisen prinsessa-asun laittaa=)
  2. Sitruuna

Hyvä asu kummitusjuhliin??

Kuopuksen hoitopaikassa järjestetään tälläiset juhlat, ja en yhtään tiedä minkälainen asu olisi hyvä, ideoita?:)
  3. Sitruuna

Kamalat naapurit, argh!!

Ei ole provo. Kyseinen lapsi saa tehdä ihan mitä vaan, ne silittää vaan sen päätä. Olen tehnyt ilmoituksen. Mua oikeesti noi tyypit ärsyttää niin paljon että ei tosikaan!!!
  4. Sitruuna

Kamalat naapurit, argh!!

Ei kuvaa, ei alkuunkaan.
  5. Sitruuna

Kamalat naapurit, argh!!

-
  6. Sitruuna

Harrastukset ovat kalliita :(

No oho! :o Ajattelin lapsille ratsastusta, mut hinta yli 200e 9 kertaa.. :whistle: :o Jäi väliin, ainakin toistaiseksi.
  7. Sitruuna

lapsen korvakorusta, apua!!!

Lääkärissä käytiin, ja oli se koru mennyt sinne korvanlehteen sisään, niinkuin joku täällä sanoi. Mutta en olisi ikinä ajatellutkaan, että voisi mennä sinne. Lääkäri sanoi, että on tulehtu ja on jo umpetumassa kiinni.. :o Nyt ei korvakoruja vähään aikaan! =)
  8. Sitruuna

Hän sai synttärilahjaksi pari kuukautta sitten, ja tarkoitus olisi tänään ottaa molemmista korvista korut pois.
  9. Sitruuna

No kun lukko on normisti paikallaan, koru poissa. Ja mä aamulla ton huomasin, mut ajattelin että on johonkin tippunut, enkä mitenkään edes ajatellut että voisi olla korvalehden sisällä.. :o Näytti ihan siltä että olisi irronnut vain.. :/
  10. Sitruuna

Miten tuollaiset lukot yleensä lähtee irti?
  11. Sitruuna

Neiti on nyt hoidossa, mut parenpi mennä.
  12. Sitruuna

Opettele lukemaan.. koru on poissa, ja lukko tallessa..
  13. Sitruuna

-
  14. Sitruuna

Miten 4v voi hukkua rantaveteen?

Menee liian syvälle vaan ja vanhemmat katsovat rannasta. Ei näin:( Iltalehdessä just luki, että hukkuminen tapahtuu hiljaa ja kukaan ei edes huomaa kun pää on veden alla. Ja siinä korostettiin sitä kuinka vanhenpien täytyisi olla vedessä lapsia vahtimassa, eikä rannalla.
  15. Sitruuna

Onko pakko?

Heräsin äsken, luulin että kello olisi ollut ainakin jo 7... mut olikin vasta noin vähän.. :D Kohta_takas_nukkumaan... :whistle:
  16. Sitruuna

Pikkupoika kuoli Bodomin-Oittaan uimarannalla

Näitä on todella surullista lukea! :( Todella kamalaa tuo hukkuminen, pienten lasten kannalta, ja eikä aikuistenkaan hukkumiset mitenkään kivoja oo..:( Mä itse olen aina pelännyt uimista, kun on paljon hukkumista ollut niin jotenkin sitä kattoo lapsia kun haukka rannalla. Meidän nuorin on...
  17. Sitruuna

tuleeko valmiista piirakkataikinasta...

Okei, hyvä:)
  18. Sitruuna

tuleeko valmiista piirakkataikinasta...

hyvä, vai tarveisko tehä pohjan itse? Ajattelin mansikka, ja mustikkapiirakkaat tehdä, mut miten tuon pohjan kanssa.. Juu piirakoita en oo tehnyt juuri ikinä... :ashamed:

Yhteistyössä