Mä rupian heti aamusta 8.11 pommittamaan lippupalvelua ja kun mä sen lipun saan postissa niin

mä laitan sen tuonne keittiön kaappiin. Jääkaapin viereinen kaappi ja alin hylly. Muistuttakaa sitten mua jos meinaan taas kirota kadonnutta konserttilippua. :D

Tuolloon siis tulee myyntiin Bon Jovin liput ja en todellakaan halua, että käy samoon kun U2:n kans eli lippu menee hukkaan.

[QUOTE="myy";22342803]Mie luulin oikeesti, että oot Frederikin konserttiin lippuja hankkimassa :LOL: :ashamed:[/QUOTE]

No sinne jos menee ens viikonloppuna niin ei lippuja tarvitte etukäteen tilata. Tänään menen kattomaan niinkin ihanaa miestä kuin Aarne Tenkanen. :D

Yritetäänpä muistuttaa...
Laitas ketjukirjanmerkkeihin niin löydät paikan. Niin muista nyt sitten laittaa lippu sinne mihin sen nyt sanoita laittavasi...
Mulla on siskon vanha kone enkä ole tutkinut miten saan tänne jäämään nettiselaimiin sitä mitä mä haluan. Aina lähtee alusta kun koneen avaa.

Juu, laitan lipun sinne mihin sanoin laittavani.

[QUOTE="Sari";22342870]Oletko sä löytänyt sitä kadonnutta U2:n lippua ollenkaan mistään yllättävästä paikasta vai onko se edelleen piilossa? :D[/QUOTE]

Ei sitä ole löytynyt. Me ollaan kuitenkin muutettu tuon jälkeen eikä näy lippua missään. Mä luulen, että se on siivotessa mennyt epähuomiossa roskiin.

Mutta muistakaa Teuva kun mä olen miljonääri. :D

123
Lippujen tilaaminen muuten oikeesti tuottaa kamalaa päänsärkyä ja stressiä. Lippupalvelut näyttää server erroria ja puhelimet on tukossa ja ...... !!

Onnellisesti kuitenkin tällä hetkellä liput Roger Watersin ja Iron Maidenin konsertteihin :) Lisää toivottavasti tulossa :D

"pöhkö"
Mä kuulin eka kerran ton rupia-sanan tossa ton silmäpuolen biisissä :D Mä ihmettelin että mistä hemmetin ruvesta ne siinä laulaa, ennen kuin kuuntelin tarkemmin ja tajusin että kyseessä onkin murresana.

[QUOTE="pöhkö";22343247]Mä kuulin eka kerran ton rupia-sanan tossa ton silmäpuolen biisissä :D Mä ihmettelin että mistä hemmetin ruvesta ne siinä laulaa, ennen kuin kuuntelin tarkemmin ja tajusin että kyseessä onkin murresana.[/QUOTE]

:LOL: :D

Palstan murrekammooset ei kestääsi kuunnella mun puhetta. :D Rieputarallaa on ehkä huomannut, että faces mun murre on viä pahempaa ku en sitä hillitte ja kavereilta saadut vastaukset on sitä murretta kans. :D

[QUOTE="pöhkö";22343247]Mä kuulin eka kerran ton rupia-sanan tossa ton silmäpuolen biisissä :D Mä ihmettelin että mistä hemmetin ruvesta ne siinä laulaa, ennen kuin kuuntelin tarkemmin ja tajusin että kyseessä onkin murresana.[/QUOTE]

Ja mä suutun, kun Latea haukutaan. Mur!

Ja mä suutun, kun Latea haukutaan. Mur!
Näin muuten Simon täs joku aika sitten baaris ja meistä otettiin kuva mun pyynnöstä kun sanoon, että mulla on yks kaveri joka tykkää Simosta todella paljon. :D Eli siis sua ajattelin kun se kuva otettiin. Harmi vain kun kuvan ottaja oli sen verran nauttinu kansalaisluottamusta, että se kuva on epäselvä.

Näin muuten Simon täs joku aika sitten baaris ja meistä otettiin kuva mun pyynnöstä kun sanoon, että mulla on yks kaveri joka tykkää Simosta todella paljon. :D Eli siis sua ajattelin kun se kuva otettiin. Harmi vain kun kuvan ottaja oli sen verran nauttinu kansalaisluottamusta, että se kuva on epäselvä.
Seuraavalla kerralla pistät Simon pakettiin ja lähetät sen tänne :D. Tai älä sittenkään ;).

Foortti harmaana
Mulla olis ne jo NYT periaatteessa (suhteita suhteita), JOS tahtoisin lähtä TAAS kattoo, kun ämmät hoilaa VÄÄRIN korvan juuressa, ettei kuule muuta JA taputtaa väärässä kohdassa!!!
EI kiitos enää.

Riepuriia harm.
mä olen Jovin jo kaksi vai kolme kertaa nähnyt. on hyvä, menkää ihmeessä kaikki ketä vähänkin kiinnostaa.
nyt lähen seuraavaksi kattoo U2 Nykiin, meni toi suomen keikka ohi..... eikä vähän ottanut päästä!!

Yhteistyössä