Onko teidän lapsilla zhu zhu petsejä?

• Viestiketjun aloittaja "öööö"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on molemmilla lapsilla. Niillä on kaikilla oma persoona ;) Jotkut on nopeita ja vilkkaita, jotkut hitaita. Toiset ääntelee enemmän kuin toiset jne. Ne tosiaan rullien avulla liikkuu ja pitää aika outoja ääniä monet. Niille saa ostettua kaikenlaisia putkia, vaatteita ja pesiä, tietysti törkyhintaisia kaikki.

meilläkin
Meidän poika 4v, pyyti joululahjaksi zhuzhuhamsun, jolla on pystytukka, mustaa turkkia ja mustat aurinkolasit päässä. Ei taida olla lisätarvikkeena mustia laseja?

On joo. Ja lisää haluaa joululahjaksi.
Kirjotteli jo joululahja listaa kun noita lelukirjoja on jo tullu,siellä on kaikenlaista krääsää taloista tuplarattaisiin.
Taitaa olla kovempi juttu nyt ne kun pet shopit,mihin sitten saakaan tungettua kaikki ne miljoonat pikkuelukat ja talot pois noitten tieltä :confused:

Ei oo, mutta tyttö haluaa. Hälläkin "kaikilla kavereilla on" ;)

Eilen Stokkalla niitä kattelin ja ei ne kalliita oo (14,90€), mut periaatteesta en joka vinkua toteuta, ku tota krääsää on tarjolla kyllä joka puolella.. Katotaan tuoko pukki :xmas:

Viimeksi muokattu:
lprtatari
minun kummipoikani täyttää 7v ja hän toivoi mustaa zhu zhu hamsteria lahjaksi (koska äiti ei osta oikeaa)
Mutta ostan hänelle legoja, koska tiedän, että niillä leikitään OIKEASTI...

"kahden äiti"
Joo, neljä hamsteria, ja pari niitä ratasettejä (juoksupyörä ja "leikkikettä", jossa pallo). Oli just esikoisen 4-vuotissynttärit ja kaikki nämä siis tulleet lahjapaketeista. Kaksi viikkoa sitten olimme koko perhe vielä onnellisen tietämättömiä noiden olemassaolosta ;-)

"mä"
Tällä palstalla joskus joku kyseli, mitähän hänen tyttönsä mahtaa tarkoittaa, kun toivoo kovasti "hutsupetsiä"... :D Mua rupes niin huvittaan se, vaikka tokihan nimitys johtui siitä, kun tyttö ei osannut sanoa zhu zhu petsiä... :D Mutta juu, meillä on 8v tytöllä yks hutsupetsi, mutta ei kovin paljoa kylläkään sillä leiki enää.

"vieras"
On kahdella, toinen sai synttärilahjaksi kaveriltaan, poika osti sitten itse syntymäpäivälahjarahoillaan, kun ei saanut lahjaksi. Vajaalla 12 eurolla niitä saa halvimmillaan.

Jouluksi pitäisi kuulema saada niille sitten vaikka mitä krääsää, juoksupyörää, lentokonetta jne.

Yhteistyössä