Rauhallista sunnuntai HuOmenta !!!

Laitoin tulen takkaan ja kuuma kahvi mukissa lämmittää. :p
Meillä tosiaan rauhallinen aamu , kun tyttö mummolla yökylässä.

Eilen käytiin leffassa , katsomassa Napapiirin Sankarit . Oli TOSI hyvä , Suosittelen . :xmas:

Kunhan alkaa aamu valkenemaan, hilpasen juoksulenkille.

Hyvää huomenta.

Melkein koko yö tullut valvottua, kun saa monosta aina välillä otsaan tai pitää yrittää lääkitä kutisevaa poikaa. Puolituntia sitten luovutin. Noh, nyt se on ainakin sitten sairastettu tämä vesirokko kolmannenkin kohdalla.

Tänään pitää lukea tenttiin. Ehkä pääsen lenkillekin illalla. Ainakin vakavasti harkitsen.

Oi, vesirokko . Kutisevaa aikaa :D
Mutta parempi se on aina, mitä nuorempana sen sairastaa alta pois . Muistan että tytölle laitettiin kutiseviin näppyihin sellasta jauhoa apteekista. Auttoi kutinaan , ja kuivatti nopeasti näpyt.

Viimeksi muokattu:
Oi, vesirokko . Kutisevaa aikaa :D
Mutta parempi se on aina, mitä nuorempana sen sairastaa alta pois . Muistan että tytölle laitettiin kutiseviin näppyihin sellasta jauhoa apteekista. Auttoi kutinaan , ja kuivatti nopeasti näpyt.
Nyt oli tarjolla jotain moussea. Ykkösen ja kakkosen aikaan jotain rasvaa. Tämä oli jotain ihan uutta. Annoin allergialääkkeenkin äsken, kun raapii naamansa auki itkien ja huutaen minulle
"Älä kerro mulle, mä mitään raavi!" *raaaapssss, raaaaapsss, raaaappsss* :D Voi pientä. No toivottavasti tästä on apua. Samaan aikaan flunssa taas voimistaa kierroksia. Kun tästä parannutaan, niin pistän ulos ovikranssin tilalle jonkin pöpönkieltotaulun...

Huomenta!
Meijänkin piti mennä eilen kattomaan tuo Napapiiri-leffa, mut suunnitelmat muuttu. Mut mennään kyllä joku ilta tässä lomalla =)

Ja voimia PP:lle sinne rokon keskelle. Meillä se lysti on vielä kokematta, kun jostain syystä se ei oo meille tarttunu, vaikka ympärillä on sitä ollutkin monesti. Suunnittelen jo lapsien rokotusta, ku esikoinenki on jo 6,5vee...

Huomenta vaan!

Olisi voinut nukkua, mutta en saa nukuttua kiitos tämä räkätaudin jota minulla ei lääkärin mielestä ole...
Nenä on niin tukossa etten kunnolla henkeä saa ja yskiminen jotain ihan omaa luokkaansa, päänsärystä ei kannata puhua just nyt mitään... Kuumetta ei ole, lämpöä vain sellaiset 37,5C

Niin ja tuo polvivammakin vihoittelee taas sen verran paljon ettei antanut nukkua.

Eli hyvin menee mutta menkööt.

IhanaValo
Huomenta vaan ja paranemisia sairaille!
Meilläkin edelleen flunssaa, miullakin nenä vuotaa vaikka antibiootitkin loppuu jo huomenillalla..lapset yskii myös.
No, tässä nyt aamukahvilla..oli taas niin vaikeeta nousta, en tiiä mikä kumma väsyttää ku melkeen joka aamu semmonen zombiolo aamuisin. Misson miun kaikki energiat, saattaa vaikuttaa nuo lasten yöhuutelut osaksi ainakin, kun joutuu heräilemään/nousemaan ja tarkastamaan tilanteen. Oon niin huono nukahtaa uudelleen.

Yhteistyössä