Hakutulokset

1. Nyppy

Moniko saanut kaksoset kahden alkion siirrosta?

Kannattaa etsiä tietoa ja kysellä hoitohenkilökunnalta asiaa. Omien tutkimusten ja kyselyiden tulos on, että käsitys alkioiden toistensa tukemisesta on vanha... mutta siis tämä ihan vain oma mielipide :) ja tietysti asiaan vaikuttaa se, että olimme hoidoissa Oyssissa, jossa tehty seuraava...
  2. Nyppy

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Lumileopardi paljon, paljon Onnea! :flower: :heart: :) Ei ollut sinullakaan helppo synnytys, sen kun vähintään meille hoitojen kautta raskautuneille soisi.... siis että joku asia edes menis kuten oppikirjoissa. No, pääasia että pieni voi nyt hyvin! Onnea vielä kerran :) Vuodon syy ei ole...
  3. Nyppy

Kuulostaa Pinkku ihanalta lomalta... eikä siinä sade alkulomasta varmaan ole häirinnyt, saittepahan kuherrella hotellissa :D Ellei luomuplussaa tule, niin ensikierrossa uutta yritystä sitten :) Hienosti tunnut asennoituneen asiaan... ja kärsivällisesti :) Lienee polikohtaisia eroja noi...
  4. Nyppy

Voi Tillu :heart: :hug: Kyynelsilmin luin sun viestisi. Paljon Onnea koko perheelle :flower: :heart: Pikaista toipumista Sinulle ja Hipulle voimaannuttavia ajatuksia :hug: On ollu ihanaa kulkea kanssasi tämä matka, kiitos, että jaoit sen meidän kanssa :) Onneksi isä ehti paikalle myös...
  5. Nyppy

ivf ja poppakonstit

^ Meille kyllä selitettiin, että sama kellonaika tarkempi noiden piikkien kans, mutta ei kielletty aamulla pistämistä (ja meilläkin jouduttiin muuttamaan annostusta). Olikohan että hätätapauksessa saisi puolituntia korkeintaan heittää :rolleyes: En kyllä osaa sanoa, mutta ehkä kannattaisi...
  6. Nyppy

ivf ja poppakonstit

Meg juurikin noin mua ohjeistettiin :) Eli meillä sanottiin, että valita sopiva aika päivästä ja pistää sitten aina samoihin aikoihin (Pregnyl sitten asia erikseen). Meillä meni vielä niin, että ensimmäisen piikin tuikkasin polilla hoitajan opastuksella ja silloin oli aamupäivä, mutta sen...
  7. Nyppy

Yritin jo eilen kirjoittaa, mutta se jäi kesken, joten kokeillaan nyt uudestaan :) Kultapuro :( olipa inhottavaa, etteivät kertoneet tuosta teille jo heti alkuun! Harmittaa kyllä teidän puolesta :( Voimia pettymyksen käsittelyyn ja hoidon odotteluun :hug: Odottavan aika tosiaan on pitkä...
  8. Nyppy

ivf ja poppakonstit

Meillä kans mies söi D-vitamiinia ja sinkkiä, minulla näiden lisäksi raskausvitamiinilisä + kromi. Kahvia olen juonut joka päivä, mutta määrän olen tiputtanut n. 2-3 kuppiin/päivä. Maitohappobakteereita olen myös napsinut ennen raskautumista ja nyt sen jälkeenkin, koska neuvolan mukaan kuulemma...
  9. Nyppy

Milloin plussa alkionsiirron jälkeen?

Onnea plussanneille :flower: Mulla PAS-siirto ja alkio 3 pv. David antoi haamun jo pp8, pp9 digi raskaana 1-2 ja david oli jo selkä plussa, vaikkakin edelleen haalea. Itseasiassa taisi olla pp19 vasta, kun "herkkä" davidin testi antoi ekat tasavahvat viivat :)
  10. Nyppy

Pinkku ihanaa lemmenlomaa teille :heart: olette varmasti jossain tosi kaukana ja tosi lämpimässä :) Toivottavasti sellanen sanahirviö kuten "lapsettomuus" ei käy edes sun mielessä loman aikana! Kultapuro hieno juttu, varmasti teidän päätös on juuri se oikea. Minä nyt tietysti olen ivf:n...

Yhteistyössä