Meillä kans mies söi D-vitamiinia ja sinkkiä, minulla näiden lisäksi raskausvitamiinilisä + kromi. Kahvia olen juonut joka päivä, mutta määrän olen tiputtanut n. 2-3 kuppiin/päivä. Maitohappobakteereita olen myös napsinut ennen raskautumista ja nyt sen jälkeenkin, koska neuvolan mukaan kuulemma hyväksi vauvalle.
Ennen raskautumista söin myös foolihappolisää, vaikka noissa raskausmonivitamiineissakin sitä on... nyt myöhemmin jättänyt sen pois. Lisäksi join greippimehua kierron jossa siirto tehtiin. Alkoholissa ihan täysin nollalinja.
Elämä siirron aikana oli todella stressaavaa, eli stressi ei tuntunut vaikuttavan kiinnittymiseen tai pienen kasvuun,
MUTTA inhosin työtäni ja juuri ennen siirtoa sain kirjoitettua työsopimuksen paikkaan ja työhön, josta pidän paljon enempi.... itse epäilen tämän jotenkin kuitenkin vaikuttaneen
Ai niin, siirron ja oletetun kiinnittymisen välillä olevat muutamat päivät otin omin luvin yhden minidisperiinin päivässä :ashamed: Pidempään en uskaltanut jatkaa, koska minulla ei ole todettu ongelmia hyytymistekijöissä. Lisäksi minulla oli ekaa kertaa lutinukset lugejen sijasta.
En tiedä mikä loppujen lopuksi oli "se juttu"... oliko mistään näistä apua vaiko auttoiko kaikki yhdessä, raskaana silti ollaan ja sitä toivon kaikille teille muillekkin! Jaksamista tälle vaikealle tielle..
Meg meillä muistaakseni piikitys kesti 10pv. Tsemppiä hoitoon!
Jadekivi meillä sanottiin polilla usein, että kaikki nautintoaineet pois. Kerran sitten miehen kans alettiin kyselemään, mitä se tarkemmin tarkoittaa, niin hoitaja totesi että esim. energiajuomia ei ollenkaan ja kahvia vain kohtuullisia määriä. Viittaan tällä nyt vain lauseeseesi
"En mä usko, että hoitopaikoissa kielletään mitään ennen kuin siitä on todella kunnollista näyttöä"