Hakutulokset

1. Nyppy

PIKATESTI ennustaa onnistumisen ivf-hoidoilla

Muistelen tehneeni tän vuosi tai kaks takaperin ja silloin tulos oli jotain 28% :rolleyes: Tein kuitenkin nyt uudestaan ja tulos oli 21,4% ja raskaana olen, että ainakin näillä prosenteilla voi onnistua. Tsemppiä kaikille!
  2. Nyppy

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Tillulle tsemppiä ja voimia tulevaan :heart: :hug: Pienellä ei sitten olekkaan enää kiire :) Mutta aivan mahtava juttu, että kaikki meni noinkin hyvin... tarkoitan, että levolla pienokainen sai kasvaa masussa tarvittavan ajan :heart: Kultapuro pahoittelut negakierrosta :( Toivottavasti loma...
  3. Nyppy

Jaahas, josko sitä uskaltais laittaa itsensä plussanneisiin :O Mitä kuuluu Lumileopardille? Jaksuja sinne :hug: Entäs Tillu? :confused: Mulla on tiettyjä aavistuksia, kun en ole pongannu sun kirjoituksia vähään aikaan :ashamed: Kaikki hyvin? Toivottavasti. Voimia :heart: :hug...
  4. Nyppy

Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart: ***Kuumeilijat*** Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti - Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin...
  5. Nyppy

Heipä hei ystäväiseni :wave: Kultapuro Kiitos :heart: Pahoittelut sulle negakierrosta, mutta täytyy kyllä sanoa kuten Idylli, että ihailtava asenne sinulla! Todellakin syksyllä puhaltaa sitten taasen uudet tuulet, nauti nyt väliaika kesästä ja lämmöstä :hug: Pinkulle jännittävää häiden...
  6. Nyppy

Tillu nii'in, voihan se noinkin mennä, mutkun on olemassa se toinenki vaihtoehto vuodon suhteen, eikä sitä osaa onneton mielestään pois sulkea :headwall: Kyllähän se lääkäriki tietysti selitti ja rauhoitteli ja kertoi tilastotietoja noista vuodoista. Onneks vuotoa oli viimeks illalla *koputtaa...
  7. Nyppy

Kiitos Melargia :heart: Hyvää kesää sinulle, toivottavasti ehdit välillä rentoutua ja nauttia lämmöstä :hug: Kofeiini ei todellakaan ole hyväksi, mutta edelleenkin minäkin sen aamukahvini juon... muuten olen sen jättänyt melkein pois. Aamulla suon itselleni sen pienenpienen kupposen, vaikka...
  8. Nyppy

Ehkä Kultapuro noiden keskustelupalstojen yhteenveto vois kuitenkin olla se, että kystasta huolimatta voi raskautua ja raskaus voi edetä normaalisti :) Eikä todellakaan sitä kirvestä vielä sinne kaivoon! Minähän joka aamu ensimmäisenä tarkistan rintavarustuksen herkkyysasteen :ashamed: sitten...
  9. Nyppy

Jokaiselle syntyneelle ja vielä syntymättömälle pienelle ihmeelle :heart: Johanna Kurkela (2010): Ainutlaatuinen +Lyrics - YouTube
  10. Nyppy

Ihanaa Lumileopardi! Paljon Onnea koko perheelle :flower: Onneksi voitte jo molemmat hyvin ja pääsette yhdessä opettelemaan vauva-arkea :) Kiitos onnitteluista. Samoin se on mulla, en edelleen usko edes olevani raskaana ja siltikin, olen huolissani jo koko ajan :ashamed: Se on tosi...
  11. Nyppy

No mulla tuli mieleen tuosta Idyllin pienestä Murusesta sellanen pieni taaperoikäinen, joka kuvittelee olevansa piilossa, kun silmät peittää... se näköjään alkaa jo äidin vatsassa :D Kultapuro ei kyllä edelleenkään osaa ajatella olevansa raskaana :ashamed: tais olla noin viikko...
  12. Nyppy

Onnittelut Idyllille hyvin menneestä ultrareissusta :) Ihanaa, että pikkuinen voi hyvin :heart: Kovin taisi ujostella teidän poitsu, mut eipä mussukka ajatellut mitä näkyy jos silmät peittää :D Oikein rentouttavaa kesää ja odotusta Sinulle :wave:
  13. Nyppy

Kiitos kaunis Imoen, Tunturihilla ja Isla :heart: Kultapuro joko sä pistit sen ovitrellen? Äläs murunen ihan vielä sitä kirvestä kaivoon heitä :hug: miten minä muistelisin, että jollakulla tästä pinosta oli raskautuessaan kysta toisessa munasarjassa? Muistelenko ihan väärin?! Hirveästi...
  14. Nyppy

Kultapuro :heart: joo, noi Davidin herkät testit on kuuluisia siitä, et antaa noin hailua viivaa vaikka olis korkeatki hormonit (David herkkyys 10 ja CB digi 25). Mulla on niitä tuossa nippu nyt jemmassa, niin huvikseen ajattelin testailla miten niissä noi viivat vahvistuu. Mies tosin pitää mua...
  15. Nyppy

Tillu kertoilehan kuulumisia kun ehdit/jaksat/voit. Hienosti Hippu on kyllä tuota painoa ottanut, toivottavasti nyt viihtyy pesässään vielä sinne viikolle 32 d:)b Voimia ja kärsivällisyyttä :hug: Täällä nyt sitte se pp13 ja kai tää tän hetkinen tilanne on pikkuhiljaa munkin jo...
  16. Nyppy

Kiitos H.o.p.e :heart: helpommin sanottu ku tehty ;) Teidän pikkuiselle terveisiä :kiss: Tillu kiitos paljon :heart: Usein tullut mietittyä teitä ja kuinkahan voitte, onneksi Hippu vielä viihtynyt masussa :whistle: Varmasti koti-ikävä on valtava :( voin hyvin kuvitella. Pikku Hippunen kuites...
  17. Nyppy

^ oon ihan liikkuttunut kaikkien kommenteista :'( ihania olette :heart: Pelottaa vaan tosi paljon, että toi testi oliki vaan joku maanantaikappale :stick: :) Toivottavasti Kultapuro oli rentouttava viikonloppu ja aurinko paistoi. Kiitos tsempistä :heart: Mut miten se menikään sun kierron...
  18. Nyppy

Ihanaa Idylli että raskaus on edennyt hyvin ja vointikin on kaikinpuolin hyvä :wave: Harjoitussupparithan kait kuuluu asiaan... mutta voi mahtavuutta, kun olet jo pienen potkuharjoitusten kohteeksi joutunut :D Voin vain arvailla sitä tunnetta :whistle: Käyhän sitten kertoileen rakenneultran...
  19. Nyppy

Idylli kiitos Muru :heart: Oi, ihanaa kun teillä jo puoliväli :) Miten on mennyt? Onko ollut supistuksia ja mikä muuten Äidin olo? Kaikkea hyvää teille :hug:
  20. Nyppy

Kiitos Pinkku ja Melargia :heart: Kyllähän tää pelottaapelottaapelottaa :ashamed: piinailu siis käytännössä jatkuu. Ainoa oire mulla on alaselkäkipu ajoittain. Polilta kyllä sanoivat, että se on raskausoire, mut mulla on ollu sitä aiemmissa PASseissakin ja se on loppunut ku seinään vuodon...

Yhteistyössä