PIKATESTI ennustaa onnistumisen ivf-hoidoilla

20.9%, eikä tulos muuttunut, valitsin yritysajan pituudeksi sitten 4 tai 5 vuotta. (Nyt takana n. 4,5v).

2. IVF siis alkamassa piakkoin, ikää 25v, selittämätön lapsettomuus, ja takana yksi luomusti alkanut keskenmennyt raskaus.

Muistelen tehneeni tän vuosi tai kaks takaperin ja silloin tulos oli jotain 28% :rolleyes: Tein kuitenkin nyt uudestaan ja tulos oli 21,4% ja raskaana olen, että ainakin näillä prosenteilla voi onnistua. Tsemppiä kaikille!

Aika hyvä prosentti tuli, eli 40,8%

Tulos varmasti nousi, koska meillä tehdään suoraan icsi. Ja ehkä myös siksi, että syy on miehessä ja mulla on yksi luomulapsi (testi varmaan oletti, että yhteinen lapsi).

Ja ohohoh. Kun laitoin toisen lääkkeen niin prosentti nousi jo yli 44%. Sehän on jo melkeen puolet!

Viimeksi muokattu:
Mä en oikein tajunnut, että merkataanko tuohon vain tätä hoitokierrosta koskevat tiedot. Meillä on yksi onnistunut IVF-raskaus. Eli onko tämä nyt ensimmäinen vai kolmas IVF? Ja miten PAS vaikuttaa, siis onko yksi IVF-sykli IVF+PASit vai lasketaanko ne erillisiksi yrityksiksi? Eli oisko tämä ensimmäinen (raskauden jälkeen), kolmas (IVF-sykli) vai kuudes (alkionsiirto)??
Mikä on mielenkiintoista, saan paremmat prosentit, jos laitan enemmän epäonnistuneita yrityksiä... : /
30,7% anyways. Ei ihan huonosti.

Yhteistyössä