Hakutulokset

1. Nyppy

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Pinkku kiva että sulla on mukavia juttuja tiedossa :) Toivottavasti se PASkin järjestyy ennen kesätaukoa! Tillu minä just yks päivä mietinkin, että mitäköhän sinne päin kuuluu :) Onnittelut poikalupauksesta ja siitä tärkeimmästä, eli että pienokainen voi hyvin ja porskuttaa :heart: On...
  2. Nyppy

KU-jälkeen

En enää muista ihan tarkkoja päiviä, mutta mulla vastaavan KUn jälkeen alkoi menkat suunnilleen normaalisti.... saattoi pari päivää olla normaalia pidempi kierto. Vuoto alkoi niin, että ensin oli vajaan tunnin ajan ihan sairaat "synnytyssupistukset", kun makasin kylppärin lattialla ja mietin, et...
  3. Nyppy

Olenkohan mä vahingossa painanut jotain nappia, vai miks nää sivut näkyy mulle kissan kokoisilla kirjaimilla :confused: Babies h- hetki lähestyy, hirmusti Tsemppiä ja jaksuja sinne :heart: :hug: Toivottavasti vointi on hyvä! Idylli olipas ihana lukea sun kuulumisia :heart: Rauhallinen...
  4. Nyppy

Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart: ***Kuumeilijat*** Nyppy 36v...........esikoinen haaveissa....ilman ehkäisyä vuodesta '07 - metut, 1.ivf 11/11 (ei tuoresiirtoa/hyperi)...
  5. Nyppy

Olematon keltarauhashormoni arvo/ ovulaatio

Sama on ollut myös mulla joskus. Lh kuulemma kohoaa ennen tädin tuloa. Lisäksi mulla on ollut kierto, jossa vahvat ovisoireet normaaliaikaan (n.kp15). Myöhemmin samassa kierrossa uudet ovisoireet kun kp:t päälle 20 ja tikkuun ovisplussa. Ultra paljasti tuossa kierrossa vain yhden...
  6. Nyppy

Kiukkuketju

Lämmin Kiitos Tunturihilla :heart:
  7. Nyppy

Voi Ei Kultapuro :'( Näinkö se nyt meni meillä kaikilla :headwall: Tosiasiahan on, että suuri osa luomustikkin alkaneista raskauksista päättyy näin ihan alkumetreillä, ennen kuin ehtii kunnolla alkaakkaan.... mutta tiedän kyllä, ettei se surussa auta yhtään :ashamed: Alkio ei nyt sitten...
  8. Nyppy

^ Onhan se, vaihtoehtoisesti vois olla esim. sen 10000IU toi Pregnyl. Ei senkään pitäis enää noilla päivillä näkyä. Itselle IVF:ssä Pregnyl n.3000IU ja siitä n.4pv ja hcg enää 11. On kyllä ihmeellinen tilanne, ei voi muuta sanoa :confused: Hirmusti kärsivällisyyttä ja Tsemppiä sinne :hug:
  9. Nyppy

Mun mielestä tuo on Kultapuro plussa, eikä niinkää haamu :O Kuule, mikä annos sulla oli Pregnyliä? Toisaalta olipa mikä vaan, ei pitäis enää dpo13 näkyä! Testasitko saman merkkisellä testillä? Se voi vaikuttaa myös. Kemiallisessa ei pitäisi oireidenkaan lisääntyä vaan vähentyä hormonien...
  10. Nyppy

Kultapuro Kiitos :heart: Voihan se olla, ettei tosiaan ollu hormonia tarpeeks illalla :O Jännäksi menee.. Tsemppiä! d:)b Nyt äkkiseltään vaikuttais, että huoltokatkolla homma saatiin sivuilla haltuun... hieno juttu :)

Yhteistyössä