Hakutulokset

1. Nyppy

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Kultapuro :hug: Voimia! Voi kunpa se vielä ihmeeksi muuttuiskin :whistle: :ashamed: Eikö sulla ole vasta pp8 ja mullakin oli silloin noihin aikoihin vielä niin haalea haamu, etten sitä minään pitänyt. Mut tiedän kyllä sen lohduttoman fiiliksen :( Kunpa osais jotenki lohduttaa.... :hug...
  2. Nyppy

Tsemppiä Kultapurolle perjantaihin ja sen odotukseen! Idyllille Voima:hug: suureen koitokseen :heart: Sulla on kunnioitettava asenne.
  3. Nyppy

Alkuraskauden supistukset

Ehkä sun kannattais soittaa sinne neuvolaan ja kysyä ainakin neuvoa? Minä olin jossain vaiheessa vähän myöhäisemmillä viikoilla, kun ihmettelin yhtäkkiä ilmaantuneita suppareita. Luulin niiden olevan paljon puhuttuja harkkareita, mutta lääkärineuvolassa löytyikin hiiva, jonka hoidon jälkeen...
  4. Nyppy

Mitä kuuluu Kultapurolle?? d:)b Pinkku minä söin/syön Multivita raskaus plus- vitamiineja, kalkkia, sinkkiä,kromia ja foolihappoa. Raskauden edetessä on jäänyt pois kromi ja foolihappo (tää nyt ekan kolmanneksen jälkeen, sitä on myös tuossa vitamiinivalmisteessa) ja lisäks on tullu...
  5. Nyppy

:O Voi Kultapuro :heart: :hug: Jaksuja piinailuun ja pienelle tarrasukkia, sekä kaikenmaailman liimapurkit mukaan :heart: Kertoiko lääkäri palleroisen laatuluokistuksen? Ei sillä, että edes merkitystä olis, koska terveitä vauvoja syntyy kaikista luokista. Varmasti on paha mieli, mutta josko...
  6. Nyppy

Kultapuro hieno teidän saalis kokonaisuudessaan :) Voi ku jänskättää sun puolesta d:)b Tsemppiä! voin kuvitella miten aika matelee... Meilläkin oli polilla sellanen heräämö, jossa punktion jälkeen piti pötkötellä. Kyselit tuolla aiemmin humautuksesta, niin osa kuvailee sitä eri tavalla, mutta...
  7. Nyppy

Huikea määrä folleja Kultapuro, kyllä noista on pakko saada paljon myös soluja :) Muista levätä ja juoda. Tsemppiä! Muista kertoilla kuulumisia, miten tilanne etenee :) Kyllä sitä punktioo varmasti aina jännittää, mut ei kannattais. Siinä kun saat esilääkityksen ja toimenpiteessä sanot HETI...
  8. Nyppy

:( Pinkku koita jaksaa :hug: Olisipa edes sanoja jotka lohduttais teitä jotenkin :ashamed:
  9. Nyppy

G: Milloin syke näkynyt?

6+4 ja meillä myös PAS-vauva :) Arvio oli, että sydän oli alkanut lyömään ehkä pari päivää aiemmin.
  10. Nyppy

Miten menee Pinkulla? Tsemppiä huomiseen :hug: Miten Kultapuron kroppa on reagoinut hormoniin? Onko tuntemuksia? Koska sulla on eka ultra? Tsemppiä nyt ihan hirrrrmusssssti d:)b Melargia kuin se teidän polilla meni, siis oliko veritesti vai testaatko kotona? En nyt muista ollenkaa. Mulla...
  11. Nyppy

Pinkku Voimia! :hug: Miksi sen piti mennä näin :( Olen niin niin pahoillani puolestanne :( Mitä lääkäri sanoi sen mahdollisuudeksi, että raskaus olisikin normaali, mutta hormoni nousee vain hitaasti? Kunpa olis vielä silti toivoa... kunpa vain.. : / Kultapuro onpas outoa että lääkärisi sanoi...
  12. Nyppy

Voi Pinkku Ihanaa! :flower: :hug: Varovaisesti haluan sinua kyllä jo onnitella, vaikka arvo onkin matala... voihan olla, että sulla vain jostain syystä nousee hormoni hitaasti. Mulla oli sitäpaitsi KUssa tuossa vaiheessa varmasti paljon matalempi arvo. Hyvä että teidän tilannetta seurataan ja...
  13. Nyppy

Hyperin vaara

Minulla oli vastaava tilanne vuosi sitten. Folleja oli niin paljon, ettei lääkärit edes alkaneet niitä laskemaan ja soluja niistä saatiin 24. Puregonia käytin ekat 4pv 150 annoksella ja sen jälkeen (muistaakseni) 6pv 50. Olen käsittänyt, että yhdeksi hoidoksi lasketaan ivf + passit...
  14. Nyppy

Oi ku ihanaa ja jännää Melargia d:)b Paljon Onnea matkaan ja pikkiselle kaikki työkalut tarrata oikei kovasti kii! :heart: Mulla on hyvä fiilis tästä teidän siirrosta.... kunpa nyt kaikki menee oppikirjan mukaan :D Muista kertoilla kuulumisia!
  15. Nyppy

LA:n määritys ivf hoidossa?

sekundamamma sinäpä sen sanoit! :) Tuosta sun viestistä mä tajusin, miks mun LA heittää tuolla laskurilla. Siis meidän PAS tehtiin 5pv ovisplussasta ja tuo on tietty ohjelmoitu sille 3lle päivälle mikä yleisin. Kiitos :D Tosin enpä tuolla päätäni vaivannut, mut sainpahan vastauksen silti :)
  16. Nyppy

Pinkku aika pienellä annoksella luget. Älä ole huolissasi siitä menkkaolosta, se ei tarkoita mitään suuntaan tai toiseen.... toivotaan et se nyt ennemmin tarkoittaa sitä tulevaa plussaa :) Ja jos se menkkaolo on erityisesti aamulla, vaikuttaa ehkä sun illalla laittamat luget. Meillä on nyt rv18+...
  17. Nyppy

LA:n määritys ivf hoidossa?

Paljon Onnea teille! :flower: :) Tässä linkki yhteen laskuriin. Mulle tosi tää antaa ajan kaks päivää aiemmin, kuin mitä neuvolan kirjoissa ja kansissa lukee... mut kaks päivää sinne tänne :p vaan 4%a kuulemma syntyy just laskettuna aikana. ivf-infertility.com | Calculating the due date...
  18. Nyppy

Pinkku toivotaan todellakin että oli kiinnittyminen d:)b mullakin tais olla pari kertaa sillon jotai vihlasuja, jotka kävi kipeää, mut meni onneks nopeaa ohi. Onko sulla luget vai lutinukset? Millä annoksella? Tsemppiä ja kärsivällisyyttä odotukseen :hug: Koska sulla on testaus?
  19. Nyppy

Jee Melargia, hieno saalis! Onnea siitä... huh, kyllä nyt jännittääkin sitten jatko :whistle: Kuulostaa siltä, että soluja on hyvä määrä ja olleet vielä laadukkaitaki, joten uskotaan ja luotetaan nyt vaan, että maaaahdollisimman moni hedelmöittyy ja jakautuu kuten pitää d:)b Kyllä te siirtoon...
  20. Nyppy

Pinkku paljon Onnea kyytiläisestä ja pienelle tarrasukkia!! :) Onko millanen olo? Saat muokattua listaa valitsemalla Lainaa -> poista alusta ja lopusta "Quotet" -> muokkaa haluamasi kohta ja Lähetä. Minä en itseasiassa tiedä (tai muista) meidän alkion solumäärää tässä viimeisimmässä...

Yhteistyössä