Hakutulokset

1. B

Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

Onnea brooklynMami :heart: Täällä pyörittään sängyssä! Ei löydy hyvää asentoa, on kuuma, ärsyttää, ahdistaa valivali!!! Alkaa naurattaa ja ärsyttää tää tällainen! Pitäiskö huomenna soittaa neuvolaan että haluan lääkäriajan, jotta katsottaisiin vauvan paino ja olenko yhtään "valmistautunut"...
  2. B

Onnea vauvautuneille :heart: Täällä eilen tosiaan oli laskettu päivä, ja PYF mulla ei oikeesti varmaan synny tää vauva ennen kesää!! Oon ihan hirmu kärsimätön!! Haluan vauvan! Hyvällä tuurilla syntyy ennen juhannusta :D :heart: Täälläkin siivottu jatkuvalla syötöllä :D ei ole siivottavaa...
  3. B

onnea paljon äitimaa! :heart: onnea paljon myös vauvoista omppuf :heart: Itku pääsi täälläkin kun helmikuu tuli. Huomenna on ihan oikeasti siis minun laskettu aika! Ei voi olla? Vastahan tein plussatestin? Ihanaa :heart: Neuvolassa oli eilen kaikki taas hyvin. :) Nyt syömään...
  4. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

ensarille onnea ja toivottavasti olet saanut vauvasi jo viereen :heart: lauwralle ja kengumammalle tsemppiä ja voimia :heart: :hug: Minulla jokin tais pimahtaa päässä kun aloin tuossa 8 aikaa jynssäämään kotia ja nyt on puunattu koko koti! Huh! :D Mun vauvaseni on tässä muutaman päivän...
  5. B

Tsemppiä millille! :heart: kiva kuulla että tyksissä homma toimii! Sinne kun itsekin sitten menen. Ellen Saloon lähde :D tuskin ehdin sillaista edes suunnitella :D Minä täällä kaupungilla olen, istun hesessä kun nälkä yllätti :D menkkamaiset kivut niin tietääkö kukaan että mitä se...
  6. B

Huomenia mamit, masut & vauvat :heart: Eilen oli hetken aikaa säännöllisiä supistuksia mutta ne sitten lähti :/ olin jo aivan intoa piukassa :D mutta masussa on eilen koko päivän ja nyt kun heräsin niin mieletön melskaus. Ihan outoa, siis eihän tuolla masussa ole tilaa enää liikkua niin...
  7. B

Voi että Ensari mua jännittää niin sinun puolesta! Onnea synnytykseen! :heart: Ja onnea sektioiden odottajille ensi viikkoon :heart: en muista kellä kaikilla se oli niin ei voi "nimellä" toivotulla onnea :D Meijän vauva ei varmaan suostu poistumaan yksiöstään ikinä. Tuntuu että kaikkien...
  8. B

poks! viikolle 39!! :heart: viikon päästä ois laskettu aika. :heart: Minä olenkin saanut tänään aikaiseksi! Täytyy vähän leijua sillä :D eli olen tekassut nakkikeiton, sitten siivottiin koko asunto ja tekaisin vielä pulliakin! Wau! Nyt tullut suihkusta ja kasvonaamio naamalla. Voih kun on...

Yhteistyössä