Hakutulokset

1. B

Helmikuun helmet 2013

Heipsan mammat! Heti alkuun bliss, mehän ollaankin oltu samaan aikaan tyksissä! Ehtisit ennen minua synnyttämään silti ;D missäs huoneessa oleskelit? Mua ei siellä paljoa näkynyt kun huoneessa viihdyin mutta ehkä törmättiin silti ;) Meillä syömä-nukkuma rytmi on niin että rakas nukkuu n...
  2. B

Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

HEIPPA KAIKKI IHANAT NAISET! :heart: Täällä bettis ja pieni prinsessa itsestään ilmoittelee! En ole ehtinyt aiemmin kirjoittaa enkä edes nyt lukea tekstejä vaan tulin suoraan kertomaan meistä! :) Eli tänään päästiin kotiin :heart: Tässä synnytyskertomusta: Eli keskiviikkona 13.2. klo...
  3. B

Kiitos synnytystuulista!! Täällä meinaan ollaan nyt odotusosastolla! :heart: Supistuksia tulee ja lapsivettä menee. Täällä nyt vielä odotellaan ja myöhemmin synnytysosastolle kun tiheämmin tulee. :) Bettis ja rakas (ihan pian täällä on meidän pieni rakas prinsessa!) :heart:
  4. B

Voi ei, piti vielä tulla kertomaan että täällä meni äsken hetkessä(!!) eli noin 45min yksi kokonainen suklaalevy ja vielä YKSIN! Ja nyt on ehkä aavistuksen paha olo :D voi ei kun en pystynyt vastustamaan. No mutta! Eipä mahda enään mitään :D :laugh:
  5. B

onnea past! :heart: Täällä on ihania naisia! Kiitos kovasti kaikille jotka toivottu synnytyksen käynnistyvän jo minullakin. :heart: olette kovin ihania :heart: Täällä siis edelleen porskuttelen.. Vauva liikkuu taas normaalisti ja tönii äitiä :heart: Tänään tuli itku kun katsottiin miehen...
  6. B

heippa bliss, minäkin yhdessä koossa! hohhoojjaa.. moulinrouge juu mielellään olisi minun vuoro seuraavaksi! :D bumble puhalla kovempaa hihih ei tunnu vauva syntyvän! :D Eilen lähdin vielä miehen kanssa illalla TUNNIN kävelylenkille ja siis reippaalle, eli mennä puuskutin tuolla. Noh...
  7. B

Voi ihanaa Neiti-81 onnea pienistä prinsessoista! :heart: :heart: :flower: Ja paljon onnea Keisha pikkuisesta prinssistä! :heart: :flower: Olenpas iloinen puolestanne! Ihanaa! Ehkä kohta on minunkin vuoro! :heart: Bettis ja rakas :heart:
  8. B

Ihanaa tulla tänne purkautumaan kun saa aina tukea :heart: kiitos siitä :heart: Ehkä me bliss ollaan sattumalta siellä tyksissä samaan aikaan. Täälläkin yritän tehdä kaikkea että vauva päättäisi syntyä itsestään. Lähden hitto vaikka 5 tunnin reipaskävelylenkille! Ja juoksen noita rappuja ylös...
  9. B

Anteeksi mutta nyt tulee todella omanapainen päivitys! Tekisi mieli itkeä! Kävin neuvolassa, no kaikki siellä siis hyvin, mutta sain sen lähetteen tyksiin käynnistykseen. Soitin äitiyspolille että varaan ajan. Sain torstaiksi VASTA vaikka pyysin aiemmin, mutta ei kuulemma onnistu. No ei se...
  10. B

Heippa! Nyt minä täällä panikoin! Hirveen vähän vauva liikkuu. Ihan pieniä liikkeitä tunnen, mutta riittääkö se? En tykkää pelätä! :( Huomenna neuvolaan ja lähete tulisin niin sitten olisi selvillä synnytyspäiväkin. :heart: Tervetuloa uusille ja onnea vauvan saaneille :heart: Bettis...
  11. B

POKS 41+0 Kiitos viiville noista syömisistä joita kannattaa välttää ja joita kannattaa syödä/juoda :) Annalinnea ja Bliss mä niin ymmärrän teitä! Minähän täällä tosiaan porskuttelen jo viikon yliajalla. HUOH! Ja koko ajan kysellään että no joko? EI niin EI! Alkaa hermot pettämään, silti...
  12. B

Kiitos MrsR synnytyskertomuksesta! Ja onnea kiikalainen!! :heart: En saa tummennettua puhelimella niin nyt menee näin :D Täällä minnekään synnyttämään lähdetä, aloin tässä sitten korvapuusteja väsäämään :laugh:
  13. B

Täällä on aikamoinen paineen tunne alapäässä ja pistelee kävellessä niin että sattuu. Ja kivuttomia supistuksia tulee. Ja vauva tönii jaloillaan :heart: enpä tiedä kuinka usein noita suppeita tulee mutta voisin nyt alkaa kellottamaan. Tai sitten tämä on toiveajattelua ja nyt kun menin asiasta...
  14. B

Voi Pilkku_ olisnkin jo saanut prinsessani, mutta eipä ole edes tuntemuksia. Tai tuleehan niitä supistuksia, mutta ne eivät tunnut missään, hieman vain tukala olo tulee, en sitten tiedä jos ne ovat mun kivuliaat supparit :laugh: MrsR oikein paljon onnea :heart: :heart: Olen myöskin todella...
  15. B

onnea vempukka prinssistä :heart: minun vuoro ei tule ikinä...
  16. B

neiti-81 täälläkin innostuin turhaan.. Luulin myös että lapsivettä tihkuu, mutta eipä tainnut ollakaan. Pikkarit on kosteat mutta tiedä sitten syytä siihen. :/ onnea taas uusille vauvan saaneille :heart: Ole "hieman" kade! Mäkin haluan vauvan! On menny jo liikaa aikaa eikä jaksa oottaa...
  17. B

Heipsan! onnea taas vauvautuneille jos en ole vielä onnittelut. :) täällä ei vaan pysy perässä enään :) (.) mitä ihmettä tämä on kun pikkuhousut ovat kosteina lähes koko ajan siis kosteita, ei mitenkään märkiä mutta kosteat, vähän kuin olisi koneesta suoraan pukenut ne? Voiko lapsivettä...
  18. B

Täällä innostuin aamulla!! Tuli 1 kivulias supistus!! Jes! :D Muutama supistus tullut tänään. Sauna auttoi ilmeisesti kun tuli se 1 kivuliaskin :heart: Kävin neuvolassa ja sf-mitta lähtenyt laskuun. Eli vaavi laskeutunut. 0,5cm laskenut viime torstaista. Ja painoa ompi tullut nyt 12kg...
  19. B

No jopas mammat käy täällä kuumina :D Olen samoilla linjoilla MrsR:n kanssa. Minulla "paljon" ystäviä joita haluaisin sairaalaan katsomaan vauvelia. Tyksissä tosiaan saa vain isä ja isovanhemmat käydä :/ miehen sisarukset haluaisin käymään koska omaa ei enää ole niin miehen sisarukset ovat...
  20. B

onnea supistelijoille! :heart: Mut hitto kun oon kateellinen :D ei ole reilua! Olen nukkunut nätisti n. 2 tuntia ja hereillä ollaan. Mies lähti töihin ja heräsin sitten samaan aikaan kuin hän. Nyt vähän jo pyörryttää niin pakko mennä sohvalle makuuasentoon, ja nukkumaan jos uni tulee. :)...

Yhteistyössä