Hakutulokset

1. B

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

Täällä myös yksi pallero mukaan!! Aloitan huomisesta. :) Pituus: 169cm Paino: 76kg Tavoite: -10kg Tänään syönyt jo 2 suklaamuffinia :( mutta huomisesta eteenpäin en syö mitään huonoa! :)
  2. B

Löytyisikö täältä mies- tai naispuolinen ystävä?

Saitko yksityisviestin? :)
  3. B

Löytyisikö täältä mies- tai naispuolinen ystävä?

Täällä ollaan! :) - Bettina
  4. B

21-vuotiaalle äidille kaveri seuraa!

Eli täällä kaivattaisiin seuraa! Olen siis 21-vuotias ja tyttäreni on 4kk. Minulla on myös mies, mutta kavereita jotka ymmärtäisivät vauva-arkea ei löydy. Kaipaisimme seuraa, ihan tavallisiin päiviin, lenkkeilylle ym. Parasta olisi jos suunnittelisit laihdutuskuuria, koska minulla on...
  5. B

Turusta seuraa 21-vuotiaalle äidille!

Eli täällä kaivattaisiin seuraa! Olen siis 21-vuotias ja tyttäreni on 4kk. Minulla on myös mies, mutta kavereita jotka ymmärtäisivät vauva-arkea ei löydy. Kaipaisimme seuraa, ihan tavallisiin päiviin, lenkkeilylle ym. Parasta olisi jos suunnittelisit laihdutuskuuria, koska minulla on...
  6. B

Helmikuun helmet 2013

Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille uusille ja "vanhoille" äideille!!! <3
  7. B

Helmikuun helmet 2013

Meillä on sama juttu MrsR:n kanssa. Todella lämminverinen tyttö :) eli vaunuissa vain body+housut+sukat sitten karvapuku ja vaunujen makuupussi ja äp makuupussi. Niin ja pipo, mutta pipo pakko otta pois välillä kun pää hikoaa helposti. Olin ajatellut että puen liian vähän. Mutta tyttöhän on...
  8. B

Helmikuun helmet 2013

Ihan tällainen pika kysymys; mitä puette vauvan päälle kun lähdette vaunuilemaan, siis sillaisessa -3 asteen pakkasessa? Ja onko teillä makuupussi+vaunujen pussi? mites sitten kun tämä minun tyttö tykkää nukkus sitterissä, onko se huono juttu? pitäisikö yrittää päikkäreille nukuttaa...
  9. B

Helmikuun helmet 2013

etelänhetelmä mallasuute on TODELLA hyvä juttu! On auttanut hyvin. Olen laittanut äidinmaidonkorvikeeseen ja on kyllä auttanut. :) eli jos multa kysytään niin suosittelen ostamaan. :) Nyt ei muuta kun tytölle tuli nälkä! :)
  10. B

Helmikuun helmet 2013

bumble meillä on devisol. Saatiin kanssa ohje että aloitetaan 2tipalla ja sitä mukaa annostetaan päivä päivältä enemmän siihen 5tippaan. :) no silti pieni pyörii ja heiluu kuin hyrrä! Ihmettelin kun tyttö nukkui pinnasängyssä niin olin laittanut suoraan nukkumaan ja kun alkoi itkemään niin oli...
  11. B

Helmikuun helmet 2013

Kuinka kauan D-vitamiinin aloituksen jälkeen maha on vauvalla sekaisin? Täällä on eilen aloitettu ja tyttö on koko yön ollut hereillä. Tai pätkittäin nukkunut korkeintaan puol tuntia kerrallaan. Ja potkii koko ajan ja heiluu ja itkee. :( eikä mikään auta. Raukka on niin väsynyt :( :heart: nyt...
  12. B

Helmikuun helmet 2013

syysvuokko niin mäkin olen kuullut tosi paljon huonoa noista rokotteista niin mietityttää.. Haluan kuulla paljon eri näkemyksiä asiaan. :) ja vaivan kynnet saa leikata 2vkon ikäisenä :) pilkku kiva kuulla myös että sä olet sitä mieltä. Haluan tosiaan eri näkökulmia. :) bumble meille tulee...
  13. B

Helmikuun helmet 2013

voooooi ihanaa wiitahepo!!! onnea paljon paljon! Ihanaa kun tulee kaksi samalla kerralla ;) :heart: Nyt ei ehdi muuta kertoa! Oma ruoka odottaa ja neiti herää varmaan heti kun aloitan syömään. :heart: Mutta rokotuksista kertokaa, että mitä aijotte ottaa ja mitä ette ja miksi ette ota...
  14. B

Helmikuun helmet 2013

Onko teidän pienillä yskää? meidän neiti yskähtää muutaman kerran kerralla, miettisin onko silloin yskää vai jotain vain meni kurkkuun? :) Entäs vauvojen hormoninäpyt? meillä tytölle on tullut naama täyteen. Voi pientä <3 ja ne kutiaa!! Kun otan tytön syliin hän alkaa "rapsuttaa" kasvoja...
  15. B

Helmikuun helmet 2013

Niin ja lisään vielä hepa kun alat imettää ota "saksiote" nännin läheltä ja vedä vauva lähemmäs niin saat kunnolla suuhun rinnan. :) ja koita istua kun imetät tai makaa. :) minä ensin aina olin makuu asennossa ja nyt päivisin istun sohvalla kun imetän ja öisin sitten maksan sängyllä. :) kyllä...
  16. B

Helmikuun helmet 2013

hepa sanoit että imetys sattuu.. Mulla sattui myös tosi paljon alussa! Sairaalassa ja neuvolantäti sanoivat että ote on oikea. Silti järkky kipu ja pelkäsin imetystä kun tiesin että kohta sattuu. No pidin 2päivää "vapaata" imetyksestä ja annoin korviketta. Sen jälkeen aloin imettää uudestaan ja...
  17. B

Helmikuun helmet 2013

bumble siitä korvikkeesta! Nan1 tosiaan aiheutti meillä vatsavaivoja! Nyt on tuuti1 Valion uusi korvike käytössä imetuksen lisäksi. Ja ei ole vaivoja! :) kannattaa koittaa :) napa irtosi viikon ikäisenä jo :) Seksihaluja olisi mutten uskalla vieläkään. Milloinkohan?? Bettis ja ärisevä...
  18. B

Helmikuun helmet 2013

Heippa! mistä tiedätte että vauvalla on ilmavaivoja? viime ja edellisyönä meidän neiti heilui kuin mikä ja itki ja oli hereillä 3-4h. Olisiko ilmavaivoja? Nyttenkin kipristelee kun imetin hetki sitten?
  19. B

Helmikuun helmet 2013

MrsR olipas helpottavaa kuulla että sinäkin vielä pullosta annat lisäruokaa, onneksi en ole ainoa. :) ja tosiaan sitä nukkumis yninää voisi kuunnella koko yön vaikka :heart: Ja uusi kysymys!; pyöritteleekö teidän vauvat silmiään "ympäri" todella väsyneinä? meillä meinaan neidillä menee silmät...
  20. B

Helmikuun helmet 2013

Iltoja naiset! Täällä kaikki menee hyvin, hiukan on neiti ollut tänään känkkäränkkä mutta nyt nukkunut tyytyväisenä sohvalla 3 tuntia. Ja mies nukkuu vieressä :heart: on ne suloisia :heart: Sitä piti kysyä, että pitääkö teidän vauvat nukkuessaan ääniä? vähän niinkuin "puhuu" unissaan? :D...

Yhteistyössä