Hakutulokset

1. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

Onnea viivi :heart: Jos vaikka minä ilmottaisin vapaaehtoiseksi seuraavan tytön synnyttäjäksi? ;) kävis mulle!! Pitää ennen maanantaita synnyttää kun tuolla J+ on maanantaina sektio(?oliko nyt maanantai?) ja sieltä tulossa luultavasti poika. ;D Tänne ei kyllä mitään uutta. Vauva on ja...
  2. B

Otan osaa oila :heart: tuli ihan itku kun luin kirjoituksen. :( Bettis ja rakas 38+4 (10 päivää jäljellä) :heart:
  3. B

keltakukka ihme kyllä ei ole kipeät nuo raidat mutta kutiaa sitäkin enempi. Eikä rasvailu auta mitään. Mut ei se haittaa. :D kestän sen. Mullehan tuli nuo raidat ihan hetkessä. Ensin ei mitään sitten molemmin puolin muutama ja sit humps kerralla pamahti monta :D äiti maa Ahaa siitä se siis...
  4. B

Nyt tässä olisi pari kuvaa arpimasusta! :heart: Toivotaan että näkyy :) Minäkin muuten miettisin että missä on ÄitiMaa onkohan tuo synnyttämässä? Mulle tulee muuten supistuksia aina kun käyn pisulla? mistäköhän voisi johtua ja onko kukaan muu huomannut samaa? :) Bettis ja...
  5. B

halibut ja ruokahalu mulla ihan sama ongelma! Eli ruoka ei maistu millään! Leipää voin syödä, hedelmiä, karkkia, suklaata.. Mutta ei ruokaa. Eilenkin tein ihanaa ruokaa jota siis en itse syönyt. :/ pahoinvoinnista täällä kärsitään vain. Tuli yhtäkkiä hirmu huono olo. Ehkä menen pian...
  6. B

Mitämitä!! onnea todella paljon minä vaan-84 :heart: Oi vitsi kun näitä vauvoja putkahtelee maailmaa! Tulisipa omakin jo! :heart:
  7. B

Hihih HS-sivuilla oli inhokki sana äänestys ja siellä oli mukana "masuasukki".. Eikö sitä sanaa voi enää käyttää? :D Mulle tulee näitä kivuttomia supistuksia ihan levossakin! Jännää! Nää supistukset on outoja kun ei satu mutta tuntuu.. En osaa selittää yhtään :D Pitäisköhän mun laittaa...
  8. B

fb-ryhmästä piti vielä kysyä, eli onko se sillainen ryhmä että minun kaverit tai muutkaan ulkopuoliset eivät näe että olen sellaisessa? En ymmärrä tuota fb:tä muutenkaan ja vielä jokin ryhmä niin mahdottomaksi menee. :D liityn mielelläni jos se tosiaan ei näy kellekään muulle kuin itselle? :)
  9. B

Huomenta! No eipä mulla sitten jatkunut oksentaminen tai mikään muukaan. Mutta voiko synnytys alkaa olla lähellä jos tulee usein kivuttomia suppareita? Kun eilen tuli tosi usein sillasia kun ei tuntunut missään mutta maha oli ihan kova ja ihan hiukan sillaista painetta tunsin? Hmm? Täytyy...
  10. B

viivi nyt alko jännittää!!! :D oi ku olisikin pian synnytys! Ehkä mun "ässät" on tosiaan auttanut. Eilenkin 2 ässää hoidettu ja äsken shoppailu. ;D toivotaan!
  11. B

anteeksi heti alkuun nyt tulee omanapainen ja ällö päivitys! Eli siis.. Eilen meni ihan hyvin kaikki, kunnes menin nukkumaan. Sanoin miehelle että on tosi huono olo. Joka siis tuli aivan yllättäen. En ollut syönyt mitään ihmeellistä tai mitään. Sitten.. Kärvistelin siinä jonkin aikaa ja maha...
  12. B

oooooooiii ihanaa pink!! Onnea tosi paljon prinsessasta! :heart: tais meijän mieskin nyt tajuta että kohta vauva tulee meillekin kun kerroin että olet saanut vauvan jo syliin :heart: Ei jaksa oottaa että saa oman pienen prinsessan syliin! :heart:
  13. B

tsempit ja onnea synnytykseen pink!! :heart: Oon hengessä mukana :D ilmottele sitten itsestäsi kun saat oman pienen ja rakkaan nyytin syliisi (tai ei ihan heti mutta sitten kun ehdit ;D )
  14. B

Ainiin piti kysyä! Geenit! Eli onko teillä kellään mennyt niin kuin omalla äidillä eli oma vauvanne olisi syntynyt samoilla viikoilla kuin itse? Siis aiemmissa raskauksissa tietysti :D Hei anteeksi vielä, jotenkin en suodata nyt yhtään järkevää tekstiä :D mutta toivottavasti ymmärsitte. :D...
  15. B

tsemppiä suppareitten kanssa kaikille :heart: Voi vitsi neiti noita sun vaunuja! Ihanat! Pieni juna. ;D :heart: Täälläpäin ei mitään uutta. Huomenna neuvolaan. :) tuskin mitään uutta siellä. Voi että kun ei jaksais odottaa enää vauvan tuloa! <3 Hiukset ajattelin värjätä tässä joku pvä...
  16. B

Tervetuloa pupunen90 ! unipussista piti vielä kysyä, sain lahjaksi sellaisen paksumman. Onko se siis niin että vauvalle vain pitkähihainen body ja sitten pussiin? Ja pussin kanssa nukkumaan vaan pinnikseen? Saatan kysellä hassuja mutta en tunne ketään kellä olisi kokemusta tai tietoa. :D...
  17. B

MrsR voi kiitos, tuli ihan itku :heart: herkkä kun olen. :) Ja mulla on sama, että nään tyttöunia vain ja meillä mies myös, niin voisi olla meillekkin pieni shokki jos poika tulisikin :D Ja hyvä että vihdoin se sun iPad mini on tulossa! Olen jo itsekkin odotellut koska sen saat kun niin kauan...
  18. B

Huomenta! Heti kun miehen työt taas jatkui viikonlopun jälkeen niin nukuin huonosti ja heräsin huonosti. On se kumma. Viime yönä oli ihan hirveitä vatsakipuja jotka kylläkin johtuivat siitä että mun rakas tyttö työnsi ihan täysillä selällä tai pepulla mahaan. Tuntui että tulee läpi. :D No...
  19. B

POOOOOOKS 37+0!! Jäljellä olisi vielä 21 päivää laskettuun päivään! :heart: JES! Täällä ollaan nyt täysiaikaisia! :heart: :heart: Tänään on ollut hirmu mukava päivä, ei mitään erikoista mutta olen ollut tosi hyvällä tuulella koko päivän :) Heti herääsmisestä alkaen, ja JES tänään olen...
  20. B

Hei selittäkääs muuten tälläben juttu kun en tajunnut viimeksi lääkärissä enkä sitten tajunnut edes kysyä eli; mitä tarkoittaa kun lääkäri sanoi että kohdunsuu tai kohdunkaula on vauvan pään takana? Eli siis mitä? :D milli jos menet tänään sinne kampaajalle ja jos minäkin menen niin siellä...

Yhteistyössä