Hakutulokset

1. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

pilkku_ se hiustenlaitto yö on vasta pe-la yöllä. Voi että kun tekisi mieli mennä.. Saas nähdä mitä teen ;D Raskausarvet minäkin menin hehkuttamaan taannoin että ei oo tulllut, no nyt on ja on niiiiiin punaisia että! On tossa navan sivuilla, hieman alempaa. Ja ne kutiaa, mutta rasvaaminen ja...
  2. B

milli oon tosiaan kans kuullu pelkkää hyvää tästä kampaamosta. Mutta vähän jännittää se "vapaat kädet" kun mulle noi hiukset on aina ollu sillanen etten halua esim lyhyiksi. Kun aina ollu n. 50 cm omat. Saa nähä uskallanko mennä :D kovasti kiinnostaisi.tänään tulleessa turkulaisessa lukee siitä...
  3. B

*haaaaukotus* Voi elämä tätä väsymystä ja laiskotusta! Ottaa oikein päähän kun ei tunnu saavan mitäään aikaiseksi! Anoppi ei meillä ole oikein innostustaan osoittanut.. En tiedä syytä, ennen on ollut aina kiinnostunut kaikesta ja todella ihana ihminen, mutta nyt ei mitään.. Oma äiti kun...
  4. B

pink89 muakin alkoi jännittää sinun puolesta! Nyt tulen valittamaan... eli heräsin äsken.. olin tosi väsynyt ja menin 10 nukkumaan, eli nukuin 2h! JUST! ja noi kylkiluut, hitto nekin on kipeet. tekee mitä tahansa. vaaaaaalivali! Onneksi ja JES huomenna lääkärineuvolaan! jipii! siellä...
  5. B

milli mä vedin just eilen ton pähkinärouhe levyn. Hups... :D kylkiluu kivuista vielä että mulla siis sattuu nimenomaan ne luut ja kun yskinkin niin sattuu hirveästi. Ja pakko vielä yskiä kun flunssa tulossa. Eeeei kiva! Nyt kyllä "päikkärit" sohvalla. On edes hetki kun ei satu kun nukkuu. :)
  6. B

Heippa! Onko kellään muulla kipuja kylkiluissa? Mulla ihan järkyttävän kipeet! Siis kummaltakin puolelta. En voi kuin maata kyljellään ja molemmat sattuu. Mitä teen? Tyynyjen ja peiton asettelu ei auta sitten mitäään! Nyyyh.. En jaksa muuta nyt vaan yritän saada "hyvän" asennon sohvalle...
  7. B

syömisestä niin siis mähän voisin vetää suklaalevyn vaikka joka päivä. Ja periaatteessa tuntuu että pakko saada se levy. Hirveetä! pesän rakennus sehän mulla on ollu siitä asti kun plussasin :D hihi jatkuvasti haluaisi jotain uutta ja muuttaa juttuja mutta raha loppuu kesken :D Pitäiskö...
  8. B

huih!! Mulla on enää jäljellä 26 päivää!! Kylläpäs se aika menee nopeasti. Eipä mulla tänään muuta :D Bettis ja rakas 36+2 :heart:
  9. B

linea negra ilmestyi mulle tossa 1.5 viikkoa sitten. Mies vaan huomasi. :) ja aika vaalea viiva navasta alaspäin. Ja tyttöä lupailtu. Kahdesti ultrassa. :heart: jos tuleekin poika niin mulla on aika paljon vaaleenpunaisia vaatteita, että ehkä joutuu kauppaan :D neuvolakotikäynti on meillä...
  10. B

Uni ei tule.. Väsyttää mutta ei silti ja aina tuntuu että tähän aikaan mulla iskee hirmuinen nälkä :D Miettisin tässä, että mitä aijotte (jos aijotte) laittaa sänkyynne suojaksi jos lapsivesi sattuu menemään yöllä? Kun ei olisi kiva siinä alkaa pesemään patjaa ja viskelemään sitä minne sattuu...
  11. B

Musta tuntuu että voisin nyt ottaa vauvan syliin! Kaikki on hankittu mutta vauva puuttuu vielä. Onhan tuokin mutta viihtyy yksiössään :D menispä tää loppu aika nopeesti! Ei jaksa oottaa. :heart: Bettis ja rakas prinsessa 35+5 :heart: En muuten jännitä yhtään synnytystä. Outoa :D mies...
  12. B

Hyvää huomenta!! Täällä pirtsakkana ollaan. 8) Vein miehen töihin kun itse tänään tarvitsen autoa. Mutta paikat joihin menen aukeavat vasta 9 ja nyt sitten kulutan aikaa aamupalalla ABC:lla :D Ihanaa! Tänään saan viimeisetkin hankinnat kotiin!! Eli nyt on; vaatteita (sisä+ulko+yö jne.)...
  13. B

HUH! Hyviä uutisia neuvolasta! eli kaikki hyvin! Onneksi :heart: eli väsymyksestä johtunut nämä mun silmissä olevat tähdet. Onneksi ei raskausmyrkytys. Viikot: 35+4 (33+2) Paino: + 1,2kg (yht. + 8,4kg) RR: 115/76 (109/76) Pissa: puhdas (puhdas) Sf: 34 (32,5) Tarjonta: RT (RT) ja...
  14. B

Huomenta! Menen 12 neuvolaan käymään. Katsotaan verenpaine, pissanäyte ja sydän äänet. Tulen kertomaan kuulumisia tännekkin sitten. Toivotaan että kaikki on hyvin. :heart: Vauva ainakin hikkaili tossa hetki sitten. :heart: Enpä tykkää tälläisestä tietämättömyydestä. Pakko odottaa nyt...
  15. B

Huomenna soitan neuvolaan. Mulla ei kyllä mitään muuta oiretta oo ollut. Huono unirytmi vaivaa, ja ehkä siksi pää särkee. Viime yönäkin tuli nukuttua 12 tuntia. Ja eilen kun tähtiä näkyi niin olin nukkunut 5 tuntia kun joutui heräämään aikaisin. Ja kaikki on aina neuvolassa olleet tosi hyvin...
  16. B

Tervetuloa mukaan! :) Ja kiitos uudesta painosta, jännittävää ajatella että aika monella meistä saattaa olla jo tässä kuussa oma pikkuinen sylissä :heart: raskausmyrkytys mitä siihen "kuuluu" eli siis mitä oireita? Mulle on nyt viimeksi eilen tullut silmiin tähtiä. Olin toisaalta väsynyt...
  17. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

HYVÄÄ ja ONNELLISTA VUOTTA 2013!! Kuten näkyy täällä ei nukuta! Mutta eipä sille mittään mahda. Ei jaksa valittaa heti vuoden ekana päivänä :D Kivasti tää päivä sujui. Käytiin miehen kanssa syömässä ja vietettiin laatuaikaa kaksistaan. :heart: meidän iät molemmat ollaan 21 ja tosiaan...
  18. B

Ja vielä.. mies jää kotiin meillä ainakin 2kk kun haluaa olla oman pienokaisen kanssa ja haluaa auttaa mua alussa kun on vaikeaa tehdä ruokaa ja siivota ym. :heart: hän on kerännyt loma päiviä niin paljon että voi olla hyvin kotona. :heart: ihanaa.
  19. B

poooks 35+0!! :heart: Heti alkuun kysymys onko kellään nyt aamupahoinvointia mulle on alkanut uudestaan. Tai ei siis okseta tai mitään mutta tosi ällö olo aamuisin? :/ ja toinen että maistuuko teille hyvin ruoka? mä en enää ainakaan paljoa syö ja ei se edes maistu. Tuossakin yhtenä päivänä...
  20. B

Huih! Meillähän alkaa monella äitiysloma! Tarkoittaakohan se sitä et ollaan lähellä et vauvat on sylissä! :heart: Tänään meen vähän kauppoihin kiertelemään äippäloman kunniaksi!! ;D nyt vasta katselemaan ja myöhemmin ostamaan. Järkevämpää näin kuin se et ostan heti kaiken mitä vaan haluan kun...

Yhteistyössä