Hakutulokset

1. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

Jeeeii!! äippäloma alkoi tänään täälläkin!! Onko muuten joku muu huomannut että rauta olisi värjänyt ulosteen mustaksi. Hyih! Mulla kävi näin. :/ onneks on kuulemma normaalia. Pian on neuvolalääkäri ja painoarvio! Bettis ja rakas 34+6 huomenna poks!
  2. B

piia-liisalle onnea kun sait pojan kotiin. Ihanaa oli kuulla! Ja Maarit* nyt on mulla mennyt jotain ohitse, koska sulla on sektio? Ja miksi jos saa kysyä? :) huih jännittää sun puolesta! :) mäkin haluan vauvan jo! :D Siinä meni joulu! Sitten vielä uus vuos olisi edessä! Ei vielä...
  3. B

Ihanaa sain sittenkin ihanan jouluaaton <3 aamu oli rankka ja itkeskelin lumiukkoja katsellessa kun muistelin kuinka pienenä tyttönä veljen kanssa sitä katsottiin. No sitten vain saunaan ja laittamaan itsensä edustuskuntoon ja lähdettiin miehen kanssa äidin luokse jouluaterialle. <3 äitini oli...
  4. B

Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

Heippa! Helmikuisista tänne tulin piipahtamaan ;) niin jännittää teidän puolesta että kohta on kaikilla teillä vauva sylissä. Ihanaa :heart: saakohan joku jouluvauvan? :) Itsellä vielä 40 päivää jäljellä! Vauvelia odotellessa! <3 Lämmintä ja rauhallista joulua kaikille jotka ootte jo...
  5. B

HEIPPA! PokspokspoksPOOOOOOKSSSSpokspoks! 34+0 :xmas: Eipä mulla mittäään asiaa ole, muutaku tulin poksumaan ja toivottamaan Ihanaa, lämmintä ja rauhallista joulua kaikille mammoille, masuille ja koko perheelle! :heart: :xmas: :heart: Täällä on joulutortun tuoksu! Ihanaa. Ylihuomenna...
  6. B

pikku yllätys kiitos sulle :flower: Vähän tuo paniikki helpotti. :) Mun joululahjat ei taida saapua jouluksi.. nyyh.. :/ mutta toivo elää edelleen, että huomenna saan soiton että paketti on löytynyt ja nyt tulossa. :) muuten menee viikolla eteenpäin. Vähän on jo parempi mieli. :) hammas...
  7. B

cannes ne siis laitto siihen nyt sitten lääkepaikan. Hiton kosketusarka on kyl vieläkin et ei pysty puremaan ollenkaan. :/ noh kai se tästä. Tosiaan toukokuussa 3 aikaa varattuna juurihoitoon. Kauheeta. Pelkään muutenki hammaslääkäriä. :( Noh pakko pärjätä tän hampaan kanssa sinne saakka...
  8. B

Ainiin ja sitä vielä piti sanoa, että kohta ollaankin jo siinä että vauva on täysiaikainen! 4 viikkoa vielä! Hahahah sanoin miehelleni tässä yksi päivä samaa mutta sanoin "mieti 4 viikon päästä vauva on jo täysi-ikäinen" :laugh: :laugh:
  9. B

Anteeksi jo valmiiksi, mutta älä lue jos et jaksa lukea valivali tekstiä! :D ELI! Viime yönä kävin tunnin välein vessassa ja en sen tunnin aikanakaan nukkunut kunnolla vaan sillaista "toinen silmä auki" unta.. No sitten tulikin järkky kipu hampaaseen, samaiseen jota kävin näyttämässä...
  10. B

sairaalaan ehtiminen mullahan ei tuossa ole ollut mitään ongelmaa kun asun n. 12 min päässä sairaalasta, mutta nyt tuli pidempi reissu kun pitää varmaan mennä oikeasti sinne saloon synnyttämään :D oma äitikin soitti tänään asiasta :D Kerron huomenna aiheuttaako HYLA-maito mulle ongelmia, vai...

Yhteistyössä