Hakutulokset

1. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

Tyksin synnytysosastolla ulosmarssi – työntekijät kyllästyneet sisäilmaongelmiin - Kotimaa - Turun Sanomat "Tyksin synnytysosastolla ulosmarssi –?työntekijät kyllästyneet sisäilmaongelmiin" Onneks en oo viel synnyttämässä, sais yksinään synnyttää :D mutta nyt vähän huolestuttaa...
  2. B

Heips! Nyt on obsidania haettu, jospa jaksais taas paremmin! :) tupakasta ja alkoholista en siis itse juo milloinkaan eli on ihan nolla linja raskaana ja ei-raskaana. Mielestäni on rumaa kun odottava äiti polttaa tai äiti työntää vaunuja ja polttaa samalla tupakkaa kun lapsi on ihan...
  3. B

Huomenta! Alkuun tsemppiä vuodelepäilijöille! :heart: Neuvoläkäynneistä yhteensä 5 kertaa käynyt neuvolassa, joista 1 oli lääkärineuvola ja 3 kertaa ultrassa josta viiminen oli vain tarkastus että munuaiset löytyy :) Hetki sitten tulinkin tuolta neuvolasta! Kaikki oli hyvin, pissa puhdas...
  4. B

elsiliini samaa itsekkin mietin mutta mulla on varmaan raskauden aikainen laktoosi-intoleranssi. Onkohan sekin mahdollista :D Koska oon kyllä ennen juonut maitoa ihan normaalisti. Nyt taas on parempi olo kun äsken heräsin. En vaan olis jaksanut millään herätä. Pakko täältä sängystä ois nousta.
  5. B

Nyt on kyllä pakko vähän valivali... Muistatte varmaan kun valitin siitä uht-maidosta noh, eilen join varmaan litran ihan tavallista maitoa. Eli kevyt maitoa. Ja taaaaas sama homma. Eilen olin skanssissa ja kärsin siellä ihan hirveistä vatsan kivistyksistä, jotka ei olleet ainakaan...
  6. B

Heippa Mammat! TJ 54! :) Eipä oo kauaa enään. Huih! SF-mitta mullahan on mennyt koko ajan hienosti tasaisesti siellä yläkäyrällä :) Viime yönä en saanut millään unta, hirveen kipeet kyljet. Ja mitenkään muuten ei voi nukkua. Kylkiluihin sattuu kun nukkuu, ja aina kun vvaihdan toiselle...
  7. B

Huh, kutina loppui tosiaan kun rasvasin :) Onko kukaan huomannut muuten laskeutumista vielä? Mä meinaan huomasin, olin eilen miehen kanssa suihkussa ja peilailin itseäni saunan ovesta ja huudahdin onnellisena; "MULLA ON VYÖTÄRÖ TULLU TAKAS!" :laugh: ja olen huomannut senkin että vauva on...
  8. B

Hei mamat! Auttakee mua nyt! Siis tänään mulla on varsinkin kun kävin suihkussa niin sen jälkeen hirmusesti kutinut maha, varsinkin ala-vatsa? Mitä ihmettä tää nyt on? Muut paikat ei kutia, paitsi jos tietty miettii, mutta pliiiis sanokaa et on ihan normaalia ja johtuu luultavasti vaan siitä...
  9. B

Vempukka ranneKANAoireyhtymä, hihihihi :laugh: Täällä ei mitään ihmeellistä ole tapahtunut. :) kaikki sujuu niinkuin pitää. baby showeria tässä suunnittelin ja tein jopa listan mitä tarvitaan. Ettei kaikki tuo vaatteita kun niitä jo on. Kuukauden päästä olis tarkoitus pitää ne. Silleen että...
  10. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

Huomenta!! Ihanaa muutkin on hyväntuulisia! Mä jotenkin heräsin niiiiin hyvän tuulisena :D ihan pirteänä! :D soitin siinä äidillekkin ja herätin hänet pirteydellä! Hihih Hyvääää joulukuuta! Ihana tonttu toljanteri joulukalenteri, se on ollu ihan paras siitä asti kun on tullut! Pitäis tuon...
  11. B

Ihan tällainen pikapäivitys, olen syönyt melkeen 2 kg porkkanoita. Meille tulee oranssi vauva. :D Bettis ja rakas 30+6 (huomenna POKS 31) <3
  12. B

Piia-Liisa kun pääset tänne kirjoittelemaan nii kerrotko minkä pituinen tämä pieni ihana poikanne on?
  13. B

Oi vitsi onnea Piia-Liisalle :heart: Ja tervetuloa hansuu ! Täälläpäin ei mitään uutta tapahtunut. :) mulla on nyt neuvola n. 3 viikon välein. Seuraavaksi joulukuun puolessa välissä taas ja sillon varataan taas lääkärineuvolaan aika, jossa kerrotaan lasketun ajan painoarvio. :) En...
  14. B

keltakukka älä panikoi! :) en ole synnyttänyt TYKSissä mutta sinne menen synnyttämään ekaa. Mulle kerrottiin, että tosiaan sitä ovikelloa soitetaan ja sieltä ne päästää sisään sitten. :) ja tietty voi soittaa kun on menossa. Mua ärsytti kun ei saa enää käydä tutustumassa sairaalaan. :/ ja oon...
  15. B

POKS POKS 30!!! On tosiaan enään 9 vkoa (ehkä) ! Jännää! :heart: Minkä kokoiset vauvan vaatteet muuten aattelitte sairaalakassiin pakata? :) Kyl mies varmaa vois kotoa hakea jos tulee liian isot/pienet mukaan. :) Nyt siivoon ja sitte lähdetään tulevan mummin luokse <3 Mut JEE ei enää...
  16. B

Heipsan! Mun oli tarkoitus kommentoida jotakin, mutten muista. :D Olin eilen toisessa perhevalmennuksessa, ja pyff siellä taaskaan mitään ollut. Ilmetyksestä, mutta ei mitään sinänsä uutta. No tulipa käytyä! :) Oih.. Tänään olen saanut aikaiseksi edes jotain. Pesin lattiat, siivosin...
  17. B

Huomenta! En tiedä nyt sitten vielä mitä teen sen kaverin patjan kanssa. :) kyselen siltä että onko siihen patjaan tai sijauspatjaan koskaan päässyt mitään. :) Viime yönä olin taas hereillä. Tuli sillanen omituinen olo, mutten muista enää millainen :D voi olla että harkkasuppareita tai...
  18. B

MrsR no onneksi silti sait pakkauksen! :) Pilkku_ niin eihän nuo ikeassa paljoa maksa. Mutta miettisin että mitä mieltä täällä ollaan, ostanko kokonaan uuden patjan ja sijauspatjan vai riittääkö pelkkä sijauspatjan uusiiminen? Eikä niillä ole ees kiire, että ehtisi myöhemminkin ostamaan kun...
  19. B

pikku_pallo mun harsot on hankittu Stockmannilta ja name it: stä. Mulla on pinkkejä, liiloja, raidallisia.. :) ihanan näköisiä. Ja taas lähetän uuden kysymyksen! Sori mulla on aina monta kysymystä kerralla :D Eli aattelin ehkä ostaa kaverilta pinnasängyn ja patjan ym. niin kannattaako mun...
  20. B

Tai siis baby showerhan on yleensä niin että joku äidin ystävistä/läheisistä pitää ne, mutta aattelin kyllä ihan itse pitää. :D vähän rikon perinteitä. :D Torstaina synnytysvalmennuksen toinen ja viim "osa" :) kai sinnekin menen vaikkei olisikaan mitään uutta. :) Niin listatkaapas jotka...

Yhteistyössä