Hakutulokset

1. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

äiti maa mun ei tarvii kantaa edes mitään kuin itseni ja mahan niin olen hengästynyt ylhäällä :D Aijotteko muuten pitää baby showerin ? Mä ainakin suunnittelin tossa uuden vuoden jälkeen pitää sillaiset. :)
  2. B

Hello! Kävin siellä perhevalmennuksessa ja oli suht turha käynti. Ei tuo mies tullut mukaan ja eikä se edes haitannut. Koska siellä ei ollut ainakaan mitään uutta. Ja hirveän hiljaisia ihmisiä. En sitten yksin viittinyt jutella :D Siitä puheen ollen, niin pystyttekö muut istumaan kauan? Tai...
  3. B

Mulle neuvola sanoi ettei kannata juoda. Siis vaikkei mulle olis tullut siitä mitään nii ei kannata. Enpä tiiä, ihmisillä tuntuu olevan eri mielipiteet :D eli en tiiä oikeaa vastausta. :) Jes, mulle tuli aamupahoinvointi takaisin! No sitte ku taas helpottaa nii tänään on SUURsiivous! Ainakin...
  4. B

keltakukka no siis UHT-maitohan on pästöroimatonta, nii siks varmaan pitäis välttää. Mulla vaan meni maha ihan sekasin siitä nii siks otin puheeksi. :) nyt ei oo mitään vaivaa kun en juo sitä. Kyselin neuvolasta, ja he sanoivat vaan että mun kannattaa lopettaa kun meni sekasin maha, mutta...
  5. B

Heipsan! Ihan pika päivitys, että oletteko muut huomanneet ruokaa tehdessä, että täytyy vähän vinouttain olla ettei masu kuumene ;D hihih.. Tossa lasagnea teen ja masu vähän lämpes :D Tänään pyöräytin korvapuustejakin. ;) viitsinköhän itse syödä kun tein siitä UHT-maidosta niin en varmaan...
  6. B

MrsR paniikki vähäsen itsellekin on tullut kun aika tosiaan tuntu loppuvan kesken. :D eiköhän tästä selvitä! Nyyh.. Piti vielä sen verran tulla valittamaan, että nyt sitten oksensinkin. :/ oiskohan sittenkin joku vatsatauti kyseessä. :/ ei kiva olo. Kurkkuun polttelee nyt kun joutui oksentaa...
  7. B

No nyt sitten soitin hätäillen nauvolaan! Tajusin mistä ripulointi johtui! Ja kun aamullakin vielä ripuli tuli. :/ olin siis juonut sitä Lidl:in ällöttävän pahaa iskukuumennettua maitoa! Ei voi olla totta! No hätää kärsien sitten vuodatin tämän neuvola tädille joka sanoi ettei tarvitse pelätä...
  8. B

Niin ja vielä yksi kysymys; mulle on nyt tullut joitain pieniä näppyjä mun oikeeseen rintaan? Vähän on vasemassakin, ne ei kutia, mutta mitä ne voi olla? Onko tietoa/kokemusta? Ja näppyjen lisäksi on tullut sillainen, mites sen selittäisi.. Vähän niinkuin luomi. Eli ei näppy vaan vähän ihoa...
  9. B

Mullakin on välillä, pientä kutinaa, mutta siis tosiaan pientä vaan. Minähän täällä valittelin joskus aiemmin suolisto-ongelmista. Nyt taas ripulia ja muutaman kerran viikossa masu on tosi ikävän tuntunen. Just sillanen että ripuli taas. Onko kellään muulla vastaavaa? Ja pitäiskö kääntyä...
  10. B

äidiksi2013 juu Turusta olen. Se tietty voi mennä niinkin että riippuu missä päin asuu niin on eriaikaan valmennus. :) mulla tosiaan on kerrottu 2 kertaa ja toinen 19.11. Ja siitä sitte viikko niin on toinen. :) Kyllä varmaan sinne mennään yhdessä. :)
  11. B

Kiitos onnitteluista ja onnea neiti-81 tyttölupauksista! :heart: Täällä taas melskataan masussa :heart: Hei sain tossa viime neuvola käynnillä ne ajat siihen perhe/synnytysvalmennukseen (mikä lie nimi :D ) niin mitäs te täällä jotka ootte menossa, niin meettekö miehenne kanssa? Onko se...
  12. B

äiti maa olihan sitä pakko kysyä, kun jotenkin niin jäätävän isolta se peitto tuntuu. :D ja pelkään että vauva voi tukehtua niin isoon. Mutta eiköhän sen sitten saa hyvin kierettyä päälle. Onpas siellä tyhmä ilma! Nukuin tosi pitkään kun oli niin pimeä makuuhuone :) Nyt tekemään kanaa!
  13. B

Kiitos onnitteluista! :heart: Sitä ollaan nyt sitten rouva! ;) ja tänään poksuttukkin! Eli nyt ollaan 28 viikolla! :heart: Hei kuulkaas mamit, tulin tässä miettineeksi, että kun vauveli nukkuu äitiyslaatikossa niin miten se peitto käärittään päälle? Ja mitä vauvalla on päällä, ettei ole...
  14. B

Iltaa masut! Ihan vaihteeks pikaisesti tulin kysymään, kun ei ole aikaa kun haluun nukkumaan niin lukea mitä kaikkea ootte kirjottaneet, huomenna sitten! Elikkä! Tietääkö joku ajokortin uusimisesta että milloin ja mitä maksaa se kun sukunimi vaihtuu? Yritin etsiä netistä, mutta eeei...
  15. B

Heippa helmimamat! En muista enään mitään mitä luin kun söin samalla suklaata tyytyväisenä ;D Laskettuun aikaan olis vielä 88 päivää! Eipä ole kauaa! :heart: Meillä mun tyttönen on keksinyt uuden tavan millä vähän kiusata äitiä, eli potkii jotenkin niin että osuu ilmeisesti kylkiluuhun...
  16. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Kiitos kaikille :heart: Meillä mies on kovasti kiinnostunut vauva jutuista, mutta töistä ei pääse neuvolaan helposti käymään ja ollaan se kyllä todettu että on vähän turhaa siellä. Ja kun kuitenkin kerron taas kaiken mitä siellä kerrottiin kun nähdään. Kerron vaikka olisi ollut mukana mutta...
  17. B

Heips! No sieltä neuvolalääkäristä tulin ja eipä siellä nyt sitten mitään ihmeellistä ollut. Että isän oli "pakko" olla mukana. Ihan perus jutut katsottiin ja kohdun kaulan suuta ei viitsitty turhaan katsoa kun ei mitään ongelmia. :) Sf-mitta edelleen ylärajoilla mennään, eli nyt 27cm ja...
  18. B

Piia-Liisa no sitten ymmärrän että miehen on pakko tulla :D Äiti maa meillä on Renault megane 2004 vuoden farmari. :) Muutkin tietysti jos sattuu sama auto olemaan tai tietoa niin kertokaa kaukalosta. :)
  19. B

Katsotaan osaanko vielä ladata ne kuvat, en ehkä ;D Ja tosiaan äsken otin kuvat eli viikkoja on 26+5 :)
  20. B

Heippa mamit! Täytyy vaan sitten mennä auton kanssa johonkin liikkeeseen ja koittaa kaukaloita. :) Mäkin laitan piakkoin kuvia masusta! :) Mulla oli n. kuukausi sitten neuvola ja sillo sf-mitta oli 22.5 eli yläkärjessä. :) huomenna neuvolalääkäri. Mitä siellä neuvolalääkärissä nyt...

Yhteistyössä