Hakutulokset

1. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Tige otan osaa.. Itku tuli mullekkin kun luin. Jaksamisia koko perheelle. :hug: :heart: Tulin vain pikaisesti päivittämään ja kyselemään: Elikkäs, mitä mieltä olette tästä Product Detail | H&M FI H&M:n matkustuspussista? Meneeköhän se turvakaukaloon? Tai mikä lämpöpussi turvakaukaloon...
  2. B

Eiku nyttenhän mä sen taisin oivaltaa! Onko se sen kestovaipan joku imujuttu? Ainakin samanmerkkiset. :D Mulla oli jotakin muutakin, mutten millään nyt muista, että mitä. Tulen taas kun muistan ;D
  3. B

Olipas ihana äippäpakkaus <3 Mut nyt vähän ehkä tyhmä kysymys, eli te joilla on jo äippäpakkaus tullut niin voisitteko selittää hölmölle. Mikä se on kun on sillainen vähän beige ja siinäkin lappu missä lukee vaan ; imse vimse ja sen saa pestä 60-90 asteessa. Kun en ota ymmärtääkseni mikä se...
  4. B

Jeee!! Mun äitiyspakkaus on tullut! Mä lähden hakee sen postista ku mies pääsee töistä! Painaa meinaa 8 kg ja en jaksa kävellen sitä hakea ;D jei!!
  5. B

Hei apua mitä tää nyt on? Mulla on ihankuin koko ajan hirvee pissahätä ja painaa sillee ku on rakko täynnä niin painaa ala mahaa mutta meen vessaan ja tulee vaan muutama tippa? Mikä ihme tää on? Se on kestänyt nyt n. 10 min. Ja muuten mä pelkäsin tota kun äiti maa sanoi tosta napanuorasta...
  6. B

Voih.. onpas huono päivä :/ Eilen tein pitsaa ja kun se oli valmis se tippui maahan.. ja valkoiselle matolle jonka olen muutama vko sitten pessyt kauhealla vaivalla. Ja sit tänään teki mieli pitaleipää, johon paistoin kanaa sisälle ja stietty salaattia, halvempaahan se itse on tehdä kuin...
  7. B

JEII!! Kattelin äsken Kelan -sivuja ja kirjauduin sinne ja jipiiii.. mulle on jo tilattu äitiyspakkaus ja 2 viikon päästä sen pitäs tulla! WIIHII! Eli 2.11. jeejeejee! Siitä onkin sitten vielä 3kk laskettuun aikaan. Ja oli siellä vielä nekin että koska ja kuinka paljon äitisrahaa tulee jne...
  8. B

Voihan flunssa! Nyt on sillainen iskenyt ja pahasti. En nukkunut yhtään viime yönä kun kuumetta oli ja jotenkin ahdisti. Herätin miehen ja hän sitten silitteli niin sain unta. Voi kuinka rakastan mun miestäni. <3 ja vähän ennen kuin sain unesta kiinni niin pikkunen aloitti tanssin masussa <3...
  9. B

Heips, Tässä uusi kysymys; Onko teillä joku "ensisänky" vai missä aijotte vauvaa alussa nukuttaa? Ja koska voi vauvan siirtää pinnasänkyyn? Mulla on painoa tullut 3kg koko raskauden aikana.. Ei neuvolassa ainakaan sanottu että olisi liian vähän. Tai ei kommentoinut asiaa siis lainkaan :D...
  10. B

Onpas siitä aikaa kun on viimeksi kirjoitellut! Ei oikein ole ollut "aikaa" eikä jaksamista. Eilen laitoin KELA-paperit menemään ja nyt vaan odotellaan pakkausta, ei jaksaisi odotella kun haluan päästä jo hypistelemään! :D Onko jollain tietoa, että tuleeko se paketti sitten vaan lähimpään...

Yhteistyössä