Hakutulokset

1. luna_82

Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

moon stars joo ei se sit hemoglobiinista johdu varmasti. Kai sitä vaan keho koittaa kertoa että välillä pitää levätä:) Lämmin ilmakin tuntuu itelllä vaikuttavan siihen että välillä on pakko istahtaa:)
  2. luna_82

Tiedot päivitetty! moon stars tsemppiä sokerirasitukseen. Voisiko heikotukset johtua hemoglobiinista, jos laskenut. Toivottavasti sokerirasitus menee hyvin! Karmini toivottavasti väsy menis ohi, ja ois kyse vaikka jostain helposti korjattavasta hemoglobiinin laskusta tms! (.) Mulla oli...
  3. luna_82

Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

Tänään mulla oli neuvola ja lääkäri, kaikki on kuten pitää :heart: Pissa oli puhdas, hemoglobiini taas laskenut kun lopetin rautalisän muttei tarvii ainakaan viä aloittaa uudestaan. Vauvan pää oli jo vähän laskeutunut. Kohdunkaulasta on neuvolakortissa merkintä että 2cm, kiinteä, kiinni...
  4. luna_82

Hobla mä oon kans miettinyt potilashotellia. Mun yhdet tutut on siellä olleet ja tykänneet. Ajatus tuntuu hienolta että JOS synnytys menis niin hyvin, että potilashotelliin pääsisi, niin olisi ihanaa kun mieskin voisi siellä olla. Mutta toisessa vaakakupissa taas painaa juuri se että...
  5. luna_82

21.7.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v Seemi................07.09.2014............1.lapsi, ½pco Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi...
  6. luna_82

Ihanaa jadelyn :heart: Voi että :´) Suloista vauva-arkea teille :kiss: Tuu kertoon synnytystarinaa jossain vaiheessa jos jaksat :) Iiks mä nousen listalla ylimmäiseks!! Äitiyslomaa täällä jo hämillään viettelen:) luna 36+0
  7. luna_82

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Ja 37. viikko käynnistyi, vielä tuntuu että viikot menee nopsaan! luna 36+0
  8. luna_82

Onnea Mmaria!:flower: Ja kiitos juomavinkeistä mammuttisi :) itsellä kans vähän hankaluuksia muistaa juoda tarpeeksi. Pitää kokeilla noita, niin saa vähän vaihtelua. Itselle ei kuulu kummempia, suht hyvä vointi edelleen kun muistaa lepäillä. Kohta viikko äitiyslomaa jo takanapäin, nopeasti...
  9. luna_82

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Fiinaliina joo aika pinkeeltä jo tuntuukin :D Vielä ei arpia näy mutta saa nähä miten käy:)

Yhteistyössä