Hakutulokset

1. luna_82

Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

Joo ei oikeen oo mitään kirjotettavaa:) Päivät tuntuu aika samanlaisilta. Tai no tänään on ollut harjoitussupistuksia vähemmän ja on kans se sama olo kuin joillain että ihan kuin ei ois raskaana, vatsa tuntuu kevyeltä paitsi välillä kun pikkunen möngertää:) Kävin pikku kävelyllä ja...
  2. luna_82

Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

14.8.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v Seemi................07.09.2014............1.lapsi, ½pco Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi...
  3. luna_82

Kiitos tsempeistä kaathy ja moon stars :) kaathy harjoitussupistuksia tuli alkuun ehkä joku pari päivässä, mutta nyt kyllä viikon sisällä tihentynyt, mutta riippuu kyllä vähän siitäkin mitä päivän aikana tekee:) Heti jos tulee liikuttua tai oltua seisaallaan paljon päivän aikana niin sit...
  4. luna_82

Onnea mai, Mariet ja Pinsuli :flower: Pinsuli ihanaa että kaikki meni noin hyvin :heart: Fiinaliina on kyllä totta että tuntuu ettei siitä olisi kolmea viikkoa jo kun ilmoitit hyvistä uutisista :) Itsellä vielä se kolme viikkoa maksimissaan niin vauvan pitäisi olla sylissä :heart...
  5. luna_82

Onnittelut vauvan jo syliin saaneille :) Pinsuli pidän peukkuja että supistukset kohta jatkuu ja himpula syntyy pian!
  6. luna_82

Kaisa-Tuulikki koitettiinko sulla jo herätellä synnytystä?:) Mulla oli pari viikkoa sitten eka vyöhyketerapia kerta, ihan semmosta hemmottelua ja rentoutusta vain, mutta ymmärsin että jos yli menee niin sit vyöhyketerapiassa voidaan myös koittaa käsitellä synnytystä käynnistäviä pisteitä, en sit...
  7. luna_82

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Viikko laskettuun aikaan. Alkaa jännittään enemmän ja enemmän :) Saa nähdä monta kuvaa vielä tulee:) luna 39+0
  8. luna_82

hannuliini toivon kovasti että pian uusi raskaus alkaa ja kaikki menee sitten hyvin :hug: Voimia! moon stars ootko saanut jo lisätietoja ja tuloksia kokeista? (.) Täällä vaan jännittää:) Ei vielä kummemmin tuntemuksia. Vauva on kyllä jo terkkarin mukaan hyvin laskeutunut ja kiinnittynyt...
  9. luna_82

Madeia onnea!! Pinsuli jospa teillä tämä tulokas ei halua ilmoitella itsestään etukäteen vaan haluaa yllättää kunnolla ja tulla ilman ennokkomerkkejä:) toivotaan niin. Mutta ymmärrän tuntees, itsekin kuulostelen kaikkia tuntemuksia ja merkkejä niin että olisivatko ne vihjeitä synnytyksestä...
  10. luna_82

rv 38+0 :)
  11. luna_82

hannuliini jos luet vielä täällä niin otin sut pois listalta kun luin surulliset uutiset jonkun ajan takaa Clomittarista :( Oon tosi pahoillani :( kaathy nimet on mietinnässä täälläkin :) Vielä joku melkein kymmenen nimeä pyörii mielessä, pitää toivoa että joku niistä tai joku uusi tulee...
  12. luna_82

1.8.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v Seemi................07.09.2014............1.lapsi, ½pco Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi Amrosia85..........03.11.2014...
  13. luna_82

Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

Tsemppiä tiitille tähän päivään :popcorn: Mabirris mulla on ollut kans nyt vähän unettomuutta. Tai tuntuu että se on tullut takaisin, oli poissa tuossa jonkin aikaa. Esim. nyt viime yönä heräsin kolmelta ja oli ihan pirteä olo. Joskus puoli kuuden aikaan katsoin kelloa, sitten vielä nukahdin...
  14. luna_82

jadelyn kiitos synnytyskertomuksesta! Itsekin koitan mennä synnytykseen aika avoimin mielin. Oon valmistautunut mun mielestä hyvin, lukenut pari kirjaa ja miettinyt toiveitani, mutta kuitenkin niin että sen mukaan mennään miten synnytys etenee, etukäteen ei joitain asioita voi tietää. Seemi...
  15. luna_82

Pink Onnea!:flower: Synnytys kuulostaa kyllä sellaiselta mitä toivoisi :) Mulla on tänään 37+0 myös mutta ei tuntemuksia synnytykseen liittyen:)
  16. luna_82

"täysiaikainen" masu:) luna 37+0
  17. luna_82

Mulle ei neuvolalääkäri kommentoinut vauvan kokoa mitenkään, onko se ihan lääkäri/terkkarikohtaista kommentoiko ne sitä tai pitääkö sitä pyytää erikseen tai onko siihen yleensä joku syy jos erikseen kerrotaan kokoarvio tai jos on ultra kokoarviota varten? Kyselen sillä kun itseäkin...
  18. luna_82

Onnea esikoista vailla! Varmasti ihania! :heart:
  19. luna_82

Onnea fiinaliina! :heart:
  20. luna_82

Sushen mä käytin obsidania kaks viikkoa ja sain hemoglobiinin sillä nouseen 110->134, eli hyvin tehos. Täällä kans silloin kyselin mielipiteitä siitä niin joillekin se on tehnyt mahavaivoja, nestemäiset ei ois niin ankaria mahalle. Mutta itelleni ei tullu mitään vatsavaivoja ihmeemmin, en...

Yhteistyössä