Hakutulokset

1. L

hei naiset, äidit

Meillä on käytetty kypärää jo yli 10 vuotta.Ja siis koko perhe käyttää, eikä vain lapset.Se on hyvä ja halpa henkivakuutus.
  2. L

talopaketti rakentajat

Meille tulossa 3 viikon kuluttua Omatalon paketti.Kirvesmies on samasta kunnasta johon talo tulee.Tähän asti kaikki ainakin sujunut oikein hyvin.
  3. L

MITÄ AJATTEELETTE TÄSTÄ?

Taidat olla sama ihminen jolle juuri tuossa aikaisemmin vastasin..? Jos anoppisi käyttäytyi noin ennenkuin sait lahjan siltä niin olisit heittänyt roskiin ne hänen nähden. Ei sinun tarvitse tuollaista sietää juttele miehesi kanssa ja pyydä sitä sanomaan äidilleen että ei tarvitse tulla jos ei...
  4. L

ANOPIN KÄYTTÄYTYMINEN

Vaikka anopillasi on rahaa hän voi olla huono sitä tuhlaamaan :) Ole iloinen siitä mitä sait , koska kaikilla ei ole edes noin anteliasta anoppia :( Ja jos asia vaivaa sinua kysy häneltä suoraan äläkä suotta murehdi asiaa :o Ehkä anoppisi ei itse tarvinnut kyseisiä tavaroita vaan toimitti ne...
  5. L

Rakennusaika?

Meillä pohja nyt tehty ja paketti tulee marraskuun alussa.Rakentaja sanoi että jos kaikki sujuu hyvin muuttamaan päästään helmi-maaliskuussa. Neliöitä taloon tulee 109.
  6. L

KOKEMUKSIA TOPIKEITTIÖSTÄ?!

Meillä talonrakennus menossa ja minä olen myös katsellut sitä Topikeittiön Rauhala mallia.Meille ajattelin vaniljan värisiä ovia ja tammisävyn tasot.
  7. L

Sohvavalinta

Meillä ollut Natuzzin-nahkasohvat ja ne ovat kyllä hyvät lapsiperheessä.Ne kun voi helposti pyyhkiä puhtaaksi kostealla rätillä.Kun niitä tahroja tahtoo tulla pienten lasten kanssa.
  8. L

haukkukaan tai kehukaa takkojanne.

Meille ilmeisesti tulee Kermansaven Jouni-takkaleivinuuni. Aikaisemmin ollut Nunnauunin takkoja, mutta ne eivät ole niin hyvät lasten kanssa.Takan pinta kun kuumuu niin kovasti että siinä pikkuinen polttaa kätensä.Muuten ihan ok takkoja.
  9. L

Paljonko maksoitte tontista?

Rantatontti 8300neliötä Savossa, hinta n.7300e
  10. L

avain käteen-talopaketti

meillä 109 neliön talo tulossa avaimet käteen periaatteella ja hinta-arvio on 170 000 e.Sisältää tontin ja liittymät.
  11. L

kuopio

\ Ollaan usein leikkimässä Tuuliviirin luona olevassa puistossa. Tulehan sinne niin juttuseuraa löytyy.
  12. L

Mten tutustuitte?

Kotibileissä silloin teininä.
  13. L

Ammattipino

Hoitovapaalla oleva lähihoitaja
  14. L

Pettää vaikka rakastaa?

Ei toista voi täysillä rakastaa jos kuitenkin pettää. Jos oikein todella toista rakastaa ei tarvitse harrastaa seksiä muiden kanssa vaan oma kulta riittää.
  15. L

Jes autokatokset ja varasto pian valmis!!

\ Mikäs talo teille tulee omatalolta? Me valittiin kans tuo omatalo meille kodiksi.
  16. L

Taas kävimme

ONNEA vaan teillekin!! Ja tsemppiä vauvapuuhaan!!
  17. L

3-vuotias liikaa kotona äidin kanssa?

Meillä poika 3v. aloittaa kerhon juuri sen takia että olisi ikäisiään kavereita ja oppisi olemaan toisten lasten kanssa.Ettei olisi sitten eskari iässä liian vaikeaa sopeutua ryhmään.
  18. L

mità aiheita tànne saa laittaa?

Kiva lukea muutakin kuin pelkkää asiaa lasten kasvatuksesta ja perhe-elämästä.Joten mulle käy kyllä kaikki asialliset aiheet.
  19. L

-75 mammoja pinoon:)

Minä -75 Mies -71 Lapset -03 ja -05
  20. L

Taas kävimme

tontilla ihmettelemässä ja suunnittelemassa sitä talon paikkaa.Nyt se on sitten varmistunut että rakentaminen alkaa!!Jippiii!! Saadaan viimeinkin se oma talo järvenrannalle. Mutta kyllä se jokusen vuoden vie ennenkuin kaikki on pihassa laiteltu kuntoon, mutta eipähän aika tule pitkäksi.

Yhteistyössä