MITÄ AJATTEELETTE TÄSTÄ?

ANOPPINI EI KOSKAAN OLE KEHUNUT MINUA MISSÄÄN ASIASSA..AINA VAAN HAUKKUNUT JA NYT HÄN ILMOITTI ETTEN OSAA LAPSIANI HOITAA OIKEIN JA ETTEI OLISI TAHTONUT MINUN MENEVÄN POIKANSA KANSSA NAIMISIIN..HITTO KUN OLISI ENNEN HÄITÄMME SEN SUUSTAAN PÄÄSTÄNYT NIIN EI OLISI ANOPPIA NÄKYNYT HÄISSÄMME. NO EIPÄ HÄN PITKÄÄN VIIHTYNYTKÄÄN HÄISSÄMME (4TUNTIA) VAIKKA HÄITÄMME JUHLITTIIN LÄPI YÖN...OLISI JÄÄNYT JOS OLISI SAANUT OLLA LASTEMME KANSSA(TYTTÖ3v,POIKA1v). :'(

Taidat olla sama ihminen jolle juuri tuossa aikaisemmin vastasin..?
Jos anoppisi käyttäytyi noin ennenkuin sait lahjan siltä niin olisit heittänyt roskiin ne hänen nähden.

Ei sinun tarvitse tuollaista sietää juttele miehesi kanssa ja pyydä sitä sanomaan äidilleen että ei tarvitse tulla jos ei osaa kohdella sinua arvostavasti.

Jo on häijy akka \|O

Itse sanoisin anopille suorat sanat...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 14:46 vieras kirjoitti:
Mikä lahja tuo oli?
Minä en ole koskaan saanut anopilta henkilökohtaista lahjaa, ei edes kukkia ole ostanut kummankaan lapsen syntymän kunniaksi.
MINUN ANOPPINI EI TULLUT EDES TOISEN LAPSEN SYNNYTTYÄ LASTA KATSOMAAN, EI TULLUT RISTIÄISIIN, EI TULLUT SYNTTÄREILE, EI ONNITELLUT MINUA KUN VAUVA SYNTYI..EI EDES SOITTANUT..KEKSI SYYKSI ETTEI TIENNYT MINULLA OLEVAN SAMAA NUMEROO KUN ENNEN.
TUNTUU VAAN NIIN PAHALTA JA MIETTINYT OLEN KAUAN MITÄ PAHAA MINÄ OLEN HÄNELLE TEHNYT. :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 11:37 SANNA kirjoitti:
ANOPPINI EI KOSKAAN OLE KEHUNUT MINUA MISSÄÄN ASIASSA..AINA VAAN HAUKKUNUT JA NYT HÄN ILMOITTI ETTEN OSAA LAPSIANI HOITAA OIKEIN JA ETTEI OLISI TAHTONUT MINUN MENEVÄN POIKANSA KANSSA NAIMISIIN..HITTO KUN OLISI ENNEN HÄITÄMME SEN SUUSTAAN PÄÄSTÄNYT NIIN EI OLISI ANOPPIA NÄKYNYT HÄISSÄMME. NO EIPÄ HÄN PITKÄÄN VIIHTYNYTKÄÄN HÄISSÄMME (4TUNTIA) VAIKKA HÄITÄMME JUHLITTIIN LÄPI YÖN...OLISI JÄÄNYT JOS OLISI SAANUT OLLA LASTEMME KANSSA(TYTTÖ3v,POIKA1v). :'(

oliko tarkoitus että anoppisi olisi ollut lapsenvahtina häissä? jospa vaistosi sen ja totesi ettei häntä juhlimaan kaivattu vaan "töitä tekemään". Olitko muuten kysynyt etukäteen voisiko hän olla sitten loppuillasta/yöstä lapsenvahtina? Ei tuollaisia asioita saa valmiiksi tietyllä tapaa olettaa vaan ottaa myös se vastapuoli huomioon

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 16:17 äiti 40plusplus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 11:37 SANNA kirjoitti:

oliko tarkoitus että anoppisi olisi ollut lapsenvahtina häissä? jospa vaistosi sen ja totesi ettei häntä juhlimaan kaivattu vaan "töitä tekemään". Olitko muuten kysynyt etukäteen voisiko hän olla sitten loppuillasta/yöstä lapsenvahtina? Ei tuollaisia asioita saa valmiiksi tietyllä tapaa olettaa vaan ottaa myös se vastapuoli huomioon
anopille sanottiin että te voitte jäädä sinne yöksi että yöpyminen on mahdollista ja lapsille hoitajakin on jo sovittu!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 16:15 äiti 40plusplus kirjoitti:
ihan yksi tyhmä viaton kysymys vain sinulle ap: miten itse suhtaudut anoppiin?? Oletko koskaan maininnut/löytänyt hänestä mitään positiivista. kun se taitaa kuitenkin olla että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
Kun tapasin anoppini ajattelin että mukava nainen..varmasti juttuun tulen hänen kanssaan. Ja olen todellakin halunnut häneen hyvät välit mutta kävikin niin että hän jo silloin kun olimme muutaman ajan seurustelleet mieheni kanssa jo löysikin minulle "huonoa" sanottavaa. ja siitä lähtien hän on vaan haukkunut ja sättinyt minua jos ei minulle suoraan ole niin sanonut niin muilta olen sen kuullut..miten siinä voisi ajatella toisesta hyvää vaikka kuinka yrittäisi!?!

Yhteistyössä