Hakutulokset

1. H

kystat ja raskautuminen

Noniinhän niitä on, lämpimät onnentoivotukset, annat toivoa muillekin!
  2. H

kystat ja raskautuminen

No, onpa ihmeellisiä tarinoita. Sinnikkäimmät näyttää syntyvän vastoinkäymisistä huolimatta. Tänään sain hormonitesteistä tulokset, olivat kuulemma ihan normaalit, ei viitteitä edes premenopaussista. Eipä uskoisi, mutta pelkkä ajatus tekee olon nuoremmaksi ja pirteämmäksi. Popsin nyt niitä...
  3. H

kystat ja raskautuminen

Onnea vaan sinnikkyydellesi ja kiitos rohkaisusta. Käyn yksityisellä (ulkomailla). Sanoi, ettei IVF:ää kukaan suostu enää antamaan, mutta klomeilla hän voi kevyesti kokeilla, miten reagoin. Vuosi sitten Suomessa lääkäri sanoi juuri päinvastaista. Silloin en ollut valmis IVF:ään. Nyt vain ovat...
  4. H

Äitiyden ikäenkkoja?

Olen ymmärtänyt, että 43-vuotiaaksi asti on vielä aika hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi. 43-v jälkeen hedelmällisyys laskee jyrkästi, jolloin raskaus on mahdollista mutta hyvin harvinaista. Itse en tätä oikein 43-vuotiaana uskonut, eikä lääkäri selvästi sanonut, luin sen jostain myöhemmin ja...
  5. H

kystat ja raskautuminen

Kiitos vastauksesta. Lääkäri ehdottikin niitä pillereitä siksi, että hän ehdotti myös kevyttä stimulaatiohoitoa ja totesi, että kystistä pitää ensin päästä nopeasti ja varmasti eroon, sillä stimulaatio saattaa aiheuttaa kystiä. Hän sanoi myös, että pillereiden aikana munasarjat saisivat levätä...
  6. H

kystat ja raskautuminen

Onko teillä kokemuksia munasarjakystien vaikutuksesta raskautumiseen? Lääkäri ehdotti e-pillereitä kahdeksi kuukaudeksi, jotta niistä päästäisiin nopeasti eroon. Unohdin kysyä, ettei eikös hormonit sitten ole raskautumista ajatellen ihan sekaisin sen jälkeen. Olen 45 ja viimeisistä yrityksistä...
  7. H

Vaihdevuosioire ja raskautumismahdollisuus, apua!

Ap kävi valittelemassa vaihdevuosivaivaansa lääkärille, joka nauroi :laugh: sydämensä kyllyydestä. Sanoi, että eipäs nyt voi tuosta oireesta näin hätäistä johtopäätöstä tehdä. Nelikymppisten hormonit jylläävät eri tahtii kuin nuorten, ja siksi kiertokin voi heitellä, vaikka vaihdevuosiaika...
  8. H

Vaihdevuosioire ja raskautumismahdollisuus, apua!

Heipä, Täytän ensi kesänä 40 ja haaveilemme miehen kanssa iltatähdestä. Nyt pelottaa, että haave jääkin vain haaveeksi. Kuukautiskiertoni on aina ollut kohtuu säännöllinen 30-31 vrk ja vuoto runsasta 5-6 päivää. Nyt parissa viime kierrossa kierto on lyhentynyt 28 vrk:hon ja vuoto muuttunut...
  9. H

Ovulaatiotestissä 2 viivaa

Minä löydän mammaksin testeillä ovulaation helposti joka kuukausi. Yleensä minulla käy niin, että näyttää muutamana aamuna haaleampaa viivaa ennen kuin ovulaatio on. Sitten kun ovulaatio on, näyttää kyllä ihan selvästi kahta yhtä tummaa viivaa. Minä olen testaillut muutaman kuukauden putkeen...
  10. H

Meili/mesekavereita

Olen 21v toistaiseksi vielä kuumeilija Helsingistä. Ensimmäinen yrityskerta menossa. Olisi mukavaa saada uusia meili/mesekavereita "nuorista" äidinaluista, eli alkuraskaudessa tms. Laita meiliä osoitteeseen natskuli@netti.fi niin kerron sitten enempi itsestäni =) =)
  11. H

PK-SEUTU!!! ("Nuoret" äidit)

Etsin uusia tuttavuuksia muista kuumeilijoista/alkuraskaana olevista melko nuorista äideistä. Itsellä ensimmäinen yritys menossa ja vajaan parin viikon päästä saan tietää. Itse olen muuten 21v. Laita mailia tulemaan natskuli@netti.fi =) =) =)
  12. H

ihastuminen toiseen mieheen

Kiitos vastauksesta. Pidän ehkä omaa miestäni vähän itsestäänselvyytenä, mutta kuitenkin tiedän, että hänet on minulle tarkoitettu.
  13. H

ihastuminen toiseen mieheen

Hei! Olen kolmen lapsen äiti. Pienin lapsistani on kolmen kuukauden ikäinen. Olen ollut parisuhteessa kohta seitsemän vuotta ja siitä ajasta naimisissa neljä vuotta. Mulla on kuitenkin sellainen ongelma, että olen ihastunut mieheni työkaveriin. Kukaan ei tiedä tästä. Hänen näkemisensä ja juttelu...
  14. H

talopaketin hinta?

Minkä verran noin 200 neliön talopaketti maksaa? Onko teillä tietoa sivuista joilla on talopakettien vertailua ja hintoja? Onko "avaimet käteen" yhtä kuin talo pystytettynä ja muuttovalmis?
  15. H

Haaveet

Heippa Moniko täällä vielä haavelilee vai onko jo piestetty töpinäksi? Kuinkahan pian hormoonikierukan pois ottamisen jälkeen, uskaltaisi raskautua? :snotty:
  16. H

Urakkatarjous - onko kohtuullinen?

\ siis väitätkö todella että tuossa on koko teidän talon hinta paitsi pihat?? olen siis hyvin iloinen jos on näin, mutta onko??
  17. H

kokemuksia kastellista?????

\ mikä elementtitalo teillä on? siis mitä vikoja siinä on? en toki tarkoittanutkaan mitään älvsbytaloa, vaan esim.jukkataloa ja jettataloa tai omataloa ja puutaloa. Niin siitä paremmuudesta olen kuullut että se lämmöneristyksen kannalta elementti on parempi, että elementtitalo on aina...
  18. H

kokemuksia kastellista?????

Kiitoksia kovasti kaikille vastanneille!! Sen olen jo saanut selville että Kastellille voi viedä minkälaisen pohjan vaan ja sen tekevät, mutta suursuosikkeja ja suosikkeja ei ole niin helppo muuttaa. Mekin juu mielummin otamme ne puupalikat valmiiksi tontillemme ja kokoamme niistä kuin että...

Yhteistyössä