Hakutulokset

1. H

Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

MrsRock, mulla on muutama vaate tuossa 50 cm koossa. Suurinosa kuitenkin 56-62 cm. Ajattelin, että haluan varata jokusen pienenkin vaatteen varmuuden vuoksi. Onneksi niitä saa sitten lisää vaikka marketeista, jos tarve vaatii. Tietenkin vauvan voi myös pukea hieman reilumpiin vaatteisiin aluksi...
  2. H

:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

Wannawalli, mahtava juttu! Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta. :) katiri, vieläkö odottelet vai onko jo pikkuinen täällä? :) Tänne ei mitään erikoisia. On varmaan se seesteinen keskiraskaus menossa. :) Sunnuntaina illalla saattoi tulla eka harkkasupistus. Maha kovettui ja...
  3. H

Mun puolesta jokainen saa halutessaan päivittää listaan omat tietonsa tai voin kyllä toki niitä itsekin lisäillä aina ehtiessäni. :) risukasa, älä ole huolissasi, vaikka neuvolassa ei sydänääniä vielä kuulunutkaan. Mun neuvolatäti sanoi, että ei aio kuunnella kuin vasta aikasintaan 12...
  4. H

Täällä jatkuu IVF/ICSI-hoidoista plussanneiden keskustelu. Kaikki vanhat ja uudet mukaan vaan! :) Vanha ketju täällä: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2300848-ivf-icsi-hoidoista-plussaan-syksy-13-kevat-14-a/sivu28.html
  5. H

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

Tein meille uuden ketjun tänne: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2405861-ivf-icsi-hoidoista-plussaan/ En laittanut siihen mitään vuosilukua jne. joten jatkossa kaikki halukkaan vaan mukaan. Kopioin täältä listan sinne. :)
  6. H

IVF/ICSI -hoidoista plussaan HOITO SYY LA MONESKO [/b] iiris_lorea 2.icsi/ivf,tuore keltahormoni,siittiöt 4.8. 1 Millyk 1.ivf,tuore munanjohd.vauriot 14.8. 1 Fyi 1.ivf/2.PAS selitt 6.9. 1 LaaL 2.icsi/tuore PCO? 17.-21.10...
  7. H

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

risukasa, toivottavasti kaikki on kunnossa! :hug: Myös minäkin, kuten varmaan lähes kaikki täällä, on kärsinyt alkuraskauden vuodoista. Joskus rv 6 pönttöön hulahti ihan kamalasti verta ja olin varma, että kesken meni. Ru:ssa syyksi paljastui hematooma. Senkin jälkeen oon vuotanut välillä...
  8. H

Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

MrsRock, olen kovin pahoillani! :hug: Hyvä, että vika on kuitenkin korjattavissa ja muuten pikkuisella on kaikki hyvin. :) Ehkäisyä olen itsekin miettinyt. Jotenkin tuntuu naurettavalta ajatukselta sen käyttö, kun tämä vauva sai alkunsa yli kahden vuoden hoitojen tuloksena 1...
  9. H

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Ekaa kuvaa tähän ketjuun. Siis rv 22+5 tänään. Aikamoinen pallo tuosta masusta on tullut yhtäkkiä parin viime viikon aikana. :)

Yhteistyössä