Hakutulokset

1. H

:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

RBB, kiitos hyvistä vinkeistä! :) Mä hankin jo kertakäyttöisiä (voi pestä pari kertaa) kuivaliinoja vaippojen puhdistusta helpottamaan. Ne on biohajovia ja voi huuhdella pöntöstä alas. Mä oon hankkinut meille pääasiassa Babylandin taskuvaippoja. Perhevalmennuksessa ollut nainen...
  2. H

Briitta, mullakin on ollut aika runsasta valkovuotoa. Äippäpolilla tarkistivat tulehdusten varalta ja streptokin otettiin, mutta puhtaat oli. Joten eiköhän tuo märkyys kuulu asiaan. Myös mä oon ollut tosi väsynyt. Varmaan noilla sadekeleillä on myös oma vaikutuksensa. katiri, kiitos kun...
  3. H

IVF/ICSI -hoidoista plussaan HOITO SYY LA MONESKO [/b] Fyi 1.ivf/2.PAS selitt 6.9. 1 LaaL 2.icsi/tuore PCO? 17.-21.10. 1 omanna 3.ivf/tuore endo 20.10. 1 glimmer 1.ivf/2.PAS selitt 2.11. 1 Toive13 luomutärppi...
  4. H

Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

idada, mun vastaus tulee kyllä myöhään, mutta mua on opastettu ottamaan välittömästi yhteyttä joko päivystykseen tai äitiyspoliin, mikäli supistusten kanssa tulee vuotoa. Toivottavasti sait apua ja kaikki on kunnossa! :hug: Mä liityin valitettavasti saikkuporukkaan. :( Kävin viime...
  5. H

Millyk, mikä oli rv, kun teidän pikkuinen syntyi? :)
  6. H

IVF/ICSI -hoidoista plussaan HOITO SYY LA MONESKO [/b] Fyi 1.ivf/2.PAS selitt 6.9. 1 LaaL 2.icsi/tuore PCO? 17.-21.10. 1 omanna 3.ivf/tuore endo 20.10. 1 glimmer 1.ivf/2.PAS selitt 2.11. 1 Toive13 luomutärppi...
  7. H

skorppari, ihan mahtava juttu, että kaikki oli kunnossa! :heart: Mä taas olin varma, että meille tulee poika ja samoin veikkasivat lähes kaikki läheisetkin. Toisin kävi meilläkin, kun ultraaja kääntyi enemmän tytön kannalle. :D Onnittelut siis poikalupauksesta. :) omanna, hienoa, että kaikki...
  8. H

luppelo ja peikko86, harmi, että teilläkin on ollut vastaavaa. :( Kiva kuitenkin, että ootte saanut lääkärille ajan. On nää sellaisia juttuja, että parempi olla varovainen ja tarkistaa paikat useammin. Mua ainakin on alkanut pelottaan ihan kamalasti ennenaikainen synnytys. Vauva on kuitenkin...
  9. H

luppelo, neuvolan täti soitti juuri takaisin, kun en saanut aamupäivällä kiinni, ja sanoi, että kyllä tuo vähän supistelulta kuulostais. Joten oon huomenna aamulla menossa lääkäriin. Hyvä se aina varmuuden vuoksi on tsekata asia ja kysyä vähän lääkärinkin mielipidettä, kun mulla kuitenkin kyse...
  10. H

Ambro, mullekin radi napsahti, vaikka kotimittauksissa onkin arvot mennyt yleensä kirkkaasti alle raja-arvon. Isompi herkuttelu (jota ei ole kyllä tullut harrastettua kuin paristi nyt kohta kolmen kk aikana) nostaa kyllä arvot pilviin. Tsemppiä sulle seurantaan ja ruokavalion kanssa. :)...
  11. H

risukasa, suuret pahoittelut! :'( :hug: Niin väärin ja niin ikävä juttu. Hurjasti voimia jatkoon. Toivottavasti ensi kerralla kaikki menee paremmin. Yritä jaksaa. :hug:
  12. H

skorppari, voi että, ihanaa että pikkuinen on ahkera jumppaan. :heart: Pian sun odotus palkitaan, kun ei ole pitkää matkaa enää rakenneultraan. :) Aiotteko kysyä sukupuolta? katiri, kuulostaa vallan ihanalta teidän vauva-arki. :heart: Mukavaa, että vauva viihtyy menossa mukana ja ootte...
  13. H

wendy79, tervetuloa! :) bosch, pahoittelut sokerirasituksesta käryämisestä. :( Mulla vika arvo ylittyi 0,1 ja radi täälläkin myös. Mä kävin jo siinä aikaistetusta rasituksessa kesäkuun alussa, joten pitkään oon saanut noudattaa radi ruokavaliota. Onneksi sokerit on pysynyt ruokavaliolla...
  14. H

katiri, hurjalta ja nopealta kuulostaa toi sun synnytys. Onneksi kaikki meni kuitenkn hyvin. :) Lueskelin vanhoja viestejä takaisin päin, niin näköjään samalla viikolla olit myös saanut supistustenestopiikin. Toivottavasti supistukset pysyisi nyt pois. Lauantaina tuli vähän, mutta onneksi...
  15. H

Kävin sitten eilen äitipolilla tarkistuksessa, mutta kaikki oli kunnossa. :) Soitin pitkän harkinnan jälkeen neuvolaan ja kerroin viikko sitten tiistaina tulleista menkkamaisista kivuista, sunnuntain vatsankovetumisesta ja selkäpoltoista sekä nyt useamman päivän vaivanneesta painontunteesta...
  16. H

Päivitin katirin tiedot tuonne listaan. Näyttäisi siltä, että rv 38+ olisi aika suosittu aika synnyttää tässä porukassa. :) Joskus alkuraskaudessa luin artikkelin, jossa sanottiin että IVF-vauvat syntyy keskimäärin viikkoa etuajassa. Näyttäisi pitävän toistaiseksi ainakin tässä porukassa hyvin...
  17. H

risukasa, mulla kohdunkaulan kanava oli rv 15+5 vain 2 cm. Käsittääkseni normaali mitta tuossa vaiheessa on noin 4 cm. Kahdella ystävälläni on nyt elokuussa LA:t ja heillä kanava on ollut normaalipituinen aluksi ja synnytystapa-arviossa kuukautta ennen LA:ta molemmilla juurikin tuo 2 cm. Joten...
  18. H

risukasa, mä oon kuullut kyllä, että jotkut käyttää liukkaria ultrageelin sijaan. Mulla on sitä oikeaa geeliä, niin en oo muuta kokeillut. Mä en millään jaksa uskoa, että usein käytettynä dopplerista olisi mitään haittaa lapselle. Ei nyt varmaan ihan koko ajan kannata olla kuuntelemassa, mutta...
  19. H

luppelo, tervetuloa! :) Mulla on ollut nyt toista päivää tosi inhottava tunne alapäässä. Vähän niinkuin sinne oli tungettu jotain ylimääräistä. Tuntuu suurinpiirtein samalta kuin se jos tampooni/kuukuppi ei ole täysin paikallaan. En tiedä onko tää nyt sitä painontunnetta vai onko limakalvot...
  20. H

risukasa, tuo shendan ohje on hyvä. Mulla neuvolalääkärissä rv 15+5 ei meinattu saada sykkeitä kuulumaan, niin lääkäri käski laskemaan jalat jalkatuilta edessä olleille rappusille. Silloin selkä meni vähän kaarelle, peppu oli alhaalla ja maha tuli entistä litteämmäksi. Kotona itsellä toimi...

Yhteistyössä