Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihana käydä katsomassa, kun ihmiset saa plussia ja haamuja <3 Vannoin, etten tässä kierrossa testaa mitään, niin eilen illalla piti kurvata kauppaan o-testejä hakemaan :whistle: Eilen illalla niissä vahva,muttei vielä plussaviiva ja nyt äsken kahvitauolla pissityssä tasavahva... ELi illaksi...
  2. S

joyzy, en saa sitä sinun kuvaasi auki, niin ei oikein voi kommenotida. Theran, kyllä minä sinuna jo vähän tuulettaisin. Voi kun kaikki menis hyvin. ON: ei mitään, odotetaan ovista tulevaksi parin päivän päästä, ehkä... nyt en tikuta sitä, koska viimeksi näytti eri merkki eri päivänä ja meni...
  3. S

Hope_ ihanaaaaaaaa!!! Sieltä se jo kurkkii, ja minusta ihan selkeänä. Ja nyyttitervetullut onnea. Pysyin vuodon ajan poissa, kun niin ärsytti, mutta nyt kp 7 ja kohta pääsee o-tikkuja uittamaan, niin takaisinhan se on kammettava. Yk 9 tai 10? Mandalalle ja muille pettyneille pahoittelut.
  4. S

Ärsyttävääääää, olis edes yhdellä tärpännyt
  5. S

Mutta Tuohan on ihan selkeä plussa, onnea onnea onnea:love::love::love:
  6. S

:cry:Samoin, yöllä oli alkanut.... Kyllä nuo viivanpaikat on syvältä, kun valavat ihan turhaa uskoa:mad:
  7. S

Ei luovuteta Mimmi92 vielä... Milloin sulla pitäis menkat alkaa? Mulla perjantaina tai lauantaina, joten siihen asti uskon vielä kuitenkin. Sinulla on ollut paljon paremmat viivanpaikat kuin mulla
  8. S

No mulle tuli postissa 30 kappaletta ja ne loppui jo pari päivää sitten... Apteekista jo kymmenen ostettu ja tehty...
  9. S

Ihan hävettää sanoa.... Vasta 24/26 ja olen jo viikon testannut. Dpo kai 10-11.... Mutta tunnustankin olevani hullu himotestaaja ja hätähousu. En millään malta odottaa siihen kuukautisten alkupäiväön
  10. S

no kävin taas työmatkalla apteekissa ja ostin sellaisen ihme yes/no testipaketin, jossa kummallinen lila tikku sisällä... ja taas nega. Miksi minä en vaan usko ja odota niitä menkkoja rauhassa.... Mimmin viivanpaikka kyllä on tosi selkeä, jos se tuli vaikutusajalla, niin minä kyllä jo hieman...

Yhteistyössä