Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No nyt kun sitä sumenti että sai julkaistua niin se haamu katosi
  2. S

Yritin laittaa kuvaa niin ilmoittaa että tiedosto on liian iso palvelimen käsiteltäväksi
  3. S

Avasin sen testin ja himmeä punainen viiva siellä on. Ja tuli siis vaikutusajalla ❤
  4. S

Kun minä en osaa sitä aijaata käyttää a nämä liitetiedostot ei kaikille näy
  5. S

dpo 8 ja sain predictor earlyyn vaikutusajalla himmeän haamun!!!!!! Halpisliuskat samasta pissasta puhtaita negoja ilman edes viivanpaikkoja. Pikkusenko rupesi jännittämään, menossa siis yk 9
  6. S

Pahoittelut meriemilia ja zuhina. Yllättävän vahvoja viivanpaikkoja sulla merie kuitenkin oli... Täällä aika matelee, dpo 7 ja joka aamuinen nega testattu. Onneksi nyt on noita netistä halvalla tilattuja liuskoja, niin ei tule niin kalliiksi kuin aiemmat kierrot.
  7. S

Allu ihanaaaa! Jospa olis nyt sitä. Tuota viivaa ei tarvinnut siristellä ja väännellä
  8. S

Älä nyt miss piggy teitä vanhuksiksi nimittele... Minä olen 40,ja mies 46 ilmankos tämä raskautuminen kestää
  9. S

Ihania viivoja. Onnea kaikille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. ON: Dpo 5 ja eka testi tehty (ihan hävettää oma hoppuilu) yllättäen puhdas nega
  10. S

Kuulostaa Cristal hyvälle ❤ toivottavasti on nyt the kierto
  11. S

Ei näy mullakaan. Aamusta jo pitää tulla muiden viivoja katselemaan, kun omien uitto olisi aika paljon liian aikaista (dpo2) Tämä elokuu oli varmaan tämän ketjun tämän vuoden plussaisin? Ainakin tuntuu siltä, että enemmän on nyt tullut plussia kuin koko kesänä yhteensä.
  12. S

On muuten jo dpo 1 eli kohta pääsee testaamaan
  13. S

Zuhina, onko sinulla ollut usein tuollaisia megakiertoja, vai onko tämä uutta? Minä kävisin sinuna lääkärissä varmistamassa, että kaikki on kunnossa. Tuollainen epävarmuus kuluttaa ihmistä niin paljon, että vaikuttaa jo muuhunkin elämään
  14. S

Mimmi92... Me jouduttiin samalla tavalla "romantisesti" autotallissa tekemään pikatalletukset. Koska meillä menee kierto näköjään ihan samaa tahtia, niin kyselen koska aiot testailla? Otatko matkalle edes pari testiä mukaan Jotenkin vaan tuntuu, ettei nyt tärpännyt. Liian kiireistä...
  15. S

Onhan niitä jo 4, vanhin muuttanut pois jo kotoa, nuorin 4 vuotias... Mies ensin ehdotti että kuumeillaan vaan lapsenlapsia, mutta on se nyt innostunut itsekin :love:
  16. S

Tässä iässä (minä 40 ja mies 46) on varmaan kaikki melko hidasta, toivottavsti on edes yksi uiskenteleva simppa olemassa. Ja ihme, että meillä edes on muita kuin esikoinen, kun kaikki tykkää nukkua vieressä;)
  17. S

No voihan kökkö, eli eilisilta olisi ollut tärkeä :( oli vaan tungosta sängyssä, kun pienin tuli koko ajan meidän väliin... Jospa irtois vasta tuon 36 tunnin kuluttua, niin ehdittäis vielä tänään mukaan tähän kiertoon. Hieman haasteita aiheuttaa löytää yhteistä aikaa muuloin kuin viikonloppuina.
  18. S

Mulla on semmoinen kramppikipu vatsassa pari päivää, jona aikana tuo ovisplussa tavallisesti tulee, joten ei mitään aavistusta, milloin irtoaa. Tässä kierrossa en tilaa yhtään herkkää tikkua netistä, kun viime kierrossa niitä viivanpaikkoja sain muutaman, ja katkerasti petyin. Taidan jatkossa...
  19. S

Meillä on mimmi taas sama kierto, aamulla tuli samanlainen plussa. Illalla jäi meillä tallettelut väliin, maanantain ja tämän illan pitäisi riittää... Nyt kun vielä tietäisi, että irtoaako se munis 12 tunnin vai minkä ajan päästä kun tuon huipun tikuttaa? Tuskin se muuten vaikuttaa, mutta...

Yhteistyössä