Hakutulokset

1. NeLif

HuOmenta !!!

Huomenta... Syyskuu - kohta on joulu... :xmas:
  2. NeLif

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

Huomenta ja reipasta alkanutta viikkoa...! :wave: Kiitos teille ihanille tsempeistä - en viikonloppuna pahemmin koneella käynyt mutta täällä taas... ja ihan toisenlaisella tsempillä kuin viime viikolla! Tuli tässä mieleen että mulla on ollut 'virallinen' punnituspäivä aina maanantai joten...
  3. NeLif

Ilman tätä ryhmää mä varmaan luovuttaisinkin helpommin... mutta kun lukee teidän tsemppauksia ja saavutettuja tuloksia niin tulee sellanen fiilis että kyllä minäkin! :) Sitä paitsi tuolla on muutamat tavoitehousut odottamassa jotka mä ehdottomasti haluan joku päivä vetäistä jalkaani...
  4. NeLif

Voihan tuossa olla toki turvotusta/nesteitä mutta ei mun syömisetkään kyllä mistään parhaasta päästä ole olleet... mutta totta, ensi viikolla uusi tulos! :D
  5. NeLif

Laita vaan välipunnituksen tulokseksi koska sehän se on... :ashamed: Joku 'the juttu' mun pitää nyt löytää että saan homman käyntiin! Kiitos kuitenkin tsempistä - tää ryhmä on ihan loistava kannustin joka tapauksessa! Monta kertaa päivässä käyn kurkkimassa, onko mitään uutta... :D :hug:
  6. NeLif

G: Aamupalanne?

Meillä lapsilla aamupalana Activia viljajogurtit ( suuressa suosiossa tällä hetkellä :p ) ja ruisleipää juustolla/kurkulla sekä maitoa. Itse olen juonut vasta pari kupillista kahvia...
  7. NeLif

Eka välipunnitus... +900g. :snotty: Eli 77,6kg. En mä edes keksi mitä sanoa. :headwall:
  8. NeLif

Mua pisti tuossa kuvassa silmään lähinnä kengät... :laugh: Nyt on päivän 'suurin' ruokailu ohi... päätöksestä huolimatta otin kaksi kauhallista spagettia yhden sijasta MUTTA peliä ei ole vielä menetetty... puol lautasta sentään täytin salaatilla. :whistle: Vielä kun sen salaatinkastikkeen...
  9. NeLif

Hyvä JellyJolly! Siitä se lähtee... :flower: Mä luulen että melko paljon saisi omenoita syödä jotta siitä jotain pahaa seuraisi :D vaikka eihän sitä koskaan tiedä... ;) Vitamiinin yliannostus tai jtn... :p Tsemppiä kaikille tähän päivään - saa nähdä miten menee... aamupala jäi väliin...
  10. NeLif

Mä en tajua mikä muhun iskee ruoka-aikaan... :ashamed: Oon siis sellasessa paikassa töissä että mulla on mahdollisuus syödä säännöllisesti aamupala, lounas ja jopa välipala... joten siitäkään ei pitäisi olla kyse että olisi liian pitkät ruokailuvälit. Ja kun illalla pääsen kotiin niin vaikka...
  11. NeLif

Mä en sit eilen enää tänne tullut eikä mulla kyllä hirveästi kerrottavaa ollutkaan... :kieh: Musta kuoriutuu ruoka-aikaan näköjään joku nälänhätäinen syöjähirmu joka pelkää ettei lisää evästä tipu vähään aikaan. Annoskoko valtava ja sit pitää vielä santsata!? |O |O Potkikaa mua...
  12. NeLif

Kerro kerro! :D
  13. NeLif

:flower: Kyllä tän on nyt onnistuttava! Mä olen niin kyllästynyt näihin kiloihin ja koko kroppaan... eikä ihan pienin syy ole se että olen koko ajan väsynyt ja kiukkuinen ja huomaan että liikakilojen lisukkeena alan saada jalkakipuja ym... :kieh:
  14. NeLif

Tänä päivänä syöminen pysyy hallinnassa... pysyy, pysyy, pysyy! :D Pakko pysyä! :kieh: Nyt itseä niskasta kiinni ja näiden läskien kimppuun. En VOI OLLA niin saamaton etten saa ylimääräsiä kiloja pois... Tsemppiä tähän päivään! Palaan illalla kertomaan kuinka onnistuneesti söin... :xmas...
  15. NeLif

HuOmenta !!

Huomenta! Kun laitan kellon soimaan hieman tavallista aiemmin että saan hetken omaa aikaa ja rauhassa nauttia aamukahvin...... niin miksi juuri silloin päättää myös yksi aamu-unisista pompata ylös kuuden aikaan? :kieh: Vai olisiko syy tämä?
  16. NeLif

Lapsella sydämen sivuääni!

Meidän pojalla kuului sivuääni sydämestä 5-vuotiaana. Neuvolalääkäri totesi silloin että papereihin oli merkitty että eka kerran kuulunut jo 3-vuotiaana mutta eipä siitä kukaan ollut mulle vaivautunut kertomaan... :whistle: Todennäköisesti juurikin sen takia että on yleistä ja etten huolestuisi...
  17. NeLif

Eipä ole taas kehumista... melkein hävettää jo kirjoittaa tänne kun ei voi millään - ei siis yhtään millään- kehuskella. :ashamed: Ei mennyt syömiset putkeen eikä liikkumiset... suusta hävisi niin suklaata kuin järjetön annos ruokaakin... ja kotiin kun pääsin niin ei ole paljon takapuoli...
  18. NeLif

Että tällaista...

Kolahti. :attn: Tartun biiseissä yleensäkin enemmän sanoihin kuin melodiaan - saa irti paljon enemmän...
  19. NeLif

Että tällaista...

:D Kiitos kiitos... ihan mielenkiintoista "liittyä teihin mustiin". ;) Avatar kuvastaa ehkä mun sisäistä halua olla yhtä kevyt kuin Helinä... :p Habbo-hotellista taas mulla ei ole mitään koemuksia... Ihan hyvää kuuluu - töitä pitäisi alkaa kohta tekemään. Mitäs sulle? :)
  20. NeLif

Että tällaista...

Hyvin mahdollista tuo kiltteys-syndrooma jos ihan tosissaan alkaa asiaa miettimään... Ja onhan se kiva kun on 'lanseerattu' tuollainen kolmenkympin kriisi niin voi hyvin vedota siihen missä tilanteessa vaan... :D Vaikka ihan oikeasti sitä alkaa tässä iässä käydä läpi elämäänsä - sekä...

Yhteistyössä