Hakutulokset

1. Kukkalie

Äippäseuraa kaivattaisiin Kotka - Hamina aluella!!

Täällä olis Karhulasta 30v. äiti ja 1v3kk poika. Koko perheiden kesken olis kiva viettää aikaa!!! =)
  2. Kukkalie

Miksi annatte miehillenne posliinia?

Koska silkkisen sileä tuntuu itsestäkin ihanalta.... kuten sileät sääretkin. Kyllä aikuisen naisen vartalo on aikuisen naisen vartalo. Ei se liity mitenkään nuoruuden havitteluun, vaan ihan vaan tunto- ja näköaistien nautintoon. Kokeile itse miten ihanalta silkkinen alaosa tuntuu pehmeissä...
  3. Kukkalie

Hyvä mies?

Hieno, rehellinen kirjoitus! Kuulostat hienolta mieheltä, kyllä joku sut vielä kaappaa matkaansa =) Mut sitä kun ei voi tietää, milloin se oikea sattuu kohdalle. Pidä silmät ja korvat auki vaan! Tsemppiä! Ja hyvät välit teillä exän kanssa kun opasti sut tänne.
  4. Kukkalie

Onko ihan normaalia?

: / Ai liian selväksi.... pahoitteluni! Mutta enhän mä ole edes vauhtiin päässyt? =) Me ollaan mun miehen kanssa aika aktiivisia, kun niin myöhällä iällä vasta toisemme löydettiin. Siitä se johtuu, että nyt otetaan ilo irti ja nautitaan kaikesta mahdollisesta niin usein kuin mahdollista. En...
  5. Kukkalie

Minkälainen se miehen pitää olla nykyään?

Olipa hyvää pohdintaa kummallakin! Mieleeni tuli pari tutkimustulostakin aiheesta. Pitkälle parisuhteelle tekee kuulemma hyvää, jos puolisot saavat flirttailla muiden kanssa säännöllä "katsoaa saa, muttei koskea" jos ei ole luvallista pitää avioliiton ulkopuolisia suhteita. Nainen ja miksei...
  6. Kukkalie

vaimon raivokohtaukset pilaavat suhteemme.

Parisuhteessa ei saisi koskaan loukata toista. Siitä jää ikuiset arvet suhteeseen. Kenenkään ei tarvitse sietää toisen huonoa käytöstä, varsinkaan puolisolta. Täytyisi olla sellaisen ihmisen kanssa, ketä ymmärtää niin hyvin puolin ja toisin, ettei tule tuollaisia kamalia tilanteita. Kenenkään ei...
  7. Kukkalie

Raskauskilot pois - lähdetkö mukaan??

Ei sen painon tarviikaan nopeasti pudota, kunhan suunta on vaan oikea! Ihailtavia suorituksia teiltä!!! Go girls!!! Mulle tuli raskauden aikana 20kg painoa. Ja paino tippui tosi hitaasti, mutta on pysynyt alhaalla.... kunnes alan nyt lopettamaan imetystä kun poika on jo 1v3kk. Nyt meinaa...
  8. Kukkalie

Muita kotkasta ?? :)

Voih... arvatenkin :) Mut mä olen tietääkseni nainen :D ja vuoden vanhan pojan äiti 30v. Karhulasta. Elämä on aikamoista kiirettä, tosin ilman sitä kiireen tuntua, eli silloin tällöin olisi mukava vaihtaa ajatuksia.
  9. Kukkalie

Onko ihan normaalia?

Fantasiointi tekee niin hyvää seksielämälle ;) Siitä vaan toteuttamaan ja keksimään yhdessä lisää kivaa kokeiltavaa! Nauttikaa elämästä!!!
  10. Kukkalie

Varamies

Kyllä nautinto kuuluu elämään. Niinkuin luottamus rakkauteen. Eli miksei tuollaista voisi toteuttaa, jos sitä kaikki osapuolet haluavat ja kukaan ei loukkaannu. Kenenkään selän takana ei pidä puuhata. Monen perheellisen seksielämää ei varmasti haittaa pieni vaihtelu!
  11. Kukkalie

Kipeä patti takaraivossa, tuntuu luulta. Mikä tällainen voisi olla?

Mullakin on ollut tuollainen omituinen luunkova imusolmuke takaraivossa. Hölmönään minäkin säntäsin lääkärille. Täysin vaaraton patti se oli.
  12. Kukkalie

Todella aikainen plussa??!! Kokemuksia?

Kyllä ne nykytestit on herkkiä! HCG-pitoisuus nousee niin hurjasti heti alussakin :-) Mäkin plussasin jo ennen menkkojen odotettua alkamista. Tein testin, koska maha oli paisunut jo 2 viikossa niin valtavaksi, etten osannut edes nukkua kun se osui patjaan :laugh: Ja työkaverikin huomasi heti...
  13. Kukkalie

Synnyttäneet naiset, laittakaas niitä kuvia vartaloista tai vaikka vain masusta.

Ei voi olla totta! Mihin teidän mahat on kadonneet???!!! Teijän napakin on jo kiinni mahassa???!!! Mulla roikkuu napa, vatsalihakset ja nahka lörppönään, vaikka synnytyksestä on jo 1v3kk. Niisk. Kuvaa en ees kehtaisi laittaa. Paljon samannäköinen kuin Hannalla. Olen pieni ihminen (50kg) ja...
  14. Kukkalie

Isot rinnat miesten mieleen

Ei kaikki miehet tykkää roikkuvista rasvapusseista, toisten mielestä ne ovat suorastaan ällöttäviä, hikisiä, haiseviä ja ällöttävän tuntuisia. Mun miehen mielestä naisen rinnat ei koskaan voi olla liian pienet. Mitä pienemmät - sen sirommat ja kauniimmat! Ei haittaa, vaikkei olis rintoja...
  15. Kukkalie

Heteronainen! Voisitko kuvitella sekstaavasi toisen naisen kanssa?

En olisi ennen uskonut niin käyvän, ajatuskin naiseen koskemisesta ja naisen alapäästä oli vastenmielinen. Mutta niin se elämä yllättää, että löysin aivan ihanan ystävän, joka ei ällötä missään mielessä. Hänen kanssaan ollaan oltu kolmisin mun mies mukana. Oli kyllä kivaa ja ihanaa. Hyväileviä...
  16. Kukkalie

Mistä tietää mikä on aitoa rakkautta?

Parisuhteen pelastaja on minusta puhuminen! Jos ei kaksin saa keskustelua etenemään - kannattaa mennä parisuhde- tai perheterapeutille. Meillä on toiminut se, että ongelmat keskustellaan mäkeen!!! Selvitetty asia on selätetty asia. Tämä on toimivan parisuhteen perusta. Se, mikä taas on aitoa...
  17. Kukkalie

Toinen lapsi 2014?

Vauvakuume vaivaa täälläkin.... heti ekan jälkeen on toivenpilkettä ollut silmässä molemmilla... jospa se joskus tärppäisi.... ei ajalla väliä, kunhan joskus vielä saisi kokea vauvan ihanuuden uudelleen... huokaus. Mies on aina kuumeillut melkein pahemmin kuin minä, välillä toisella on toiveet...
  18. Kukkalie

Uusperheiden äidit, missä ootte?

On teillä vilinää ja hulinaa kotona! Kunnianosoitus suurperheiden äideille ja varsinkin uusiosuurperheiden äideille!!! Toisinaan asiat voi olla mutkikkaampia kun kaikki lapset ei ole omia. Mutta aika hyvin menee meidänkin uusioperheellä. Ongelmana on ehkä vain lasten toisen kodin kovin erilaiset...

Yhteistyössä