Hakutulokset

1. K

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Hiphei, lopultakin ne kauan odotetut menkat alkoi!! :) voisin siis siirtyä taustalta kuumeilemaan. Kukki$........kp1/?..........yk1.......23v..........1/11, 11/12 Puhelimella en saa värejä laitettuu... Illalla alko menkkajomotukset ja yöllä sitten vuotokin.. kovin on niukkaa, mutta...
  2. K

te joilla munasarjakystä!! rautalankaa kiitos

Tähystyksellä leikataan. Itekin pelkäsin hirveesti, mutta helppo homma oli! Ja samana päivänä pääsin jo kotiin.
  3. K

minkäkokoisia vaatteita 2v6kk käyttää?

Meillä pojalla enimmäkseen 92cm, jotkut 86 menee vielä.
  4. K

te joilla munasarjakystä!! rautalankaa kiitos

Mulla löydettiin raskausaikana munasarjakysta, ei oireillut millään tavalla. Sitä seurailtiin loppuraskaus ja synnytyksen jälkeenkin, otettiin verikokeita ym. Oli halkaisijaltaan 4x5cm muistaakseni. Ja 6kk synnytyksen jälkeen se leikattiin pois, oli hyvänlaatuinen nestekysta. Lääkäri sillon...
  5. K

Kukaan revennyt 1. Synnytyksessä pahasti, asiaa 2. Synnytyksestä

Ekassa synnytyksessä episiotomia + toisen asteen repeämät, lukemattomia tikkejä ja parantuminen kesti pitkään. Toisessa synnytyksessä laitettiin vain kaksi tikkiä.
  6. K

Tekisitkö toisen lapsen jos koko perheen nettotulot n.2500€/kk?

80neliön rivitalo kolmiossa vuokralla.
  7. K

Tekisitkö toisen lapsen jos koko perheen nettotulot n.2500€/kk?

Meillä on kaksi lasta, kolmas suunnitteilla ja tulot vajaa 2000€/kk.
  8. K

Kuukautiset synnytyksen jälkeen

Esikoisesta n.7kk synnytyksestä ja heti säännöllisesti (imetin 14kk). Kuopus nyt 9kk, imetän kerran päivässä, eikä menkkoja näy. Saisivat jo alkaa..
  9. K

Apua vauvan 4kk ja taaperon 1, 5v nukutukseen!

Mä nukutan lapset päiväunille niin, että esikoinen (2,5v) kattelee itekseen kirjoja sillä aikaa, kun mä nukutan kuopusta (9kk) toisessa huoneessa (sitteriin/turvakaukaloon heijatessa nukahtaa äkkiä). Sitten kun pienempi nukkuu, niin juoksujalkaa toista nukuttamaan, että ehdin ennen kuin toinen...
  10. K

onko 19-vuotias liian nuori menemään kihloihin?

Me ruettiin seurustelemaan, kun mä olin 17v ja kihlat 18v. Nyt oon 23v, meillä on kaksi lasta ja ollaan menossa naimisiin vielä tänä vuonna.

Yhteistyössä