Hakutulokset

1. K

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Koko eilisen päivän juili mahaa ja koko ajan piti juosta vessassa, kun tuntu että nyt lorahtaa, mutta kun ei.. Testin tein ja se oli nega. Edelleen mahaa juilii, eikä menkkoja näy...
  2. K

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Eilisen päivän oli menkkamaisia kipuja ja koko ajan piti käyä vessassa tarkistaa joko lorahti, mutta kun ei niin ei. Testi oli kuitenkin nega. Edelleen mahaa juilii, eikä menkkoja näy.. eikai se auta kun ootella.:stick:
  3. K

Illalla alko menkkajomotukset ja olin varma että yöllä alkaa vuotokin.. No eipä näy vielä. Jos ei nyt päivän aikaan ala, niin käsken miehen töistä tullessaan tuoda testin. Siihen malliin kyllä nipistelee alamahaa, että kohta alkaa...
  4. K

Tinttu ja Fritang :hug: Toivepulla: meillä mies on ehkä enemmän innoissaan kuin minä! :O oli jopa ostanu jo yhen 56cm bodyn, kun oli niiin söpö :D hih. Ei se aikasempien lasten kohalla oo tälleen intoillu, varsinkaan vielä tässä vaiheessa.. Huomenna kp32, jos ei aamulla oo menkat alkanu...
  5. K

mitä tapahtui

Tietokoneella menettelee, mutta tää mobiiliversio on tosi sekava ja vaikeasti luettava! Tyhmää mm tuo, että lähettäjän nimi ja kellonaika on yhessä laatikossa ja viesti sitten alapuolella toisessa.. Ja mistä löytyy esim seurattavat ketjut? Hymiöt? Muut viestin muokkaus jutut...
  6. K

Minkä merkkiset vaunut teillä on?

23v ja löytyy Z-linen yhdistelmävaunt + Ora Land tuplat.
  7. K

Mulla on nyt väsymys, nenän tukkoisuus ym oireet hävinny. Välillä kyllä alamahaa nippailee ja jos nälkä yllättää, niin tulee äkkiä huono olokin. Tänään myös kuopuksen aamupuuron sekaan laitetun ruusunmarja-vadelmasoseen haju sai melkein yökkimään. Menkkoja ei näy, mutta mulla oli ennen...
  8. K

IHAN REHELLISESTI: kuinka montaa kertaa viikossa harrastatte seksiä?

Yleensä n.joka toinen päivä, välillä useammin ja välillä harvemmin, menkkojen aikaan ei ollenkaan. Yhdessä ollaan oltu 6vuotta, kaksi alle 3v lasta.
  9. K

Vuosimallisi?

1990
  10. K

Kolmiliini: minäkin myönnän kateellisena kattovani toisten raskausmasuja ym :ashamed: vaikka mulla kaksi pientä jo onkin.. ja tuttua tuokin katkeruus kuopuksen yrityksen ajoilta, varmaan taas jossain vaiheessa alkaa sekin nostaa päätään, jos/kun yritys venyy.. ei kuitenkaan vielä :D...
  11. K

Mä oon jo monesti ruennu kirjottaa tänne ja aina on kesken jääny. Yritetään nyt... Tervetuloa Orange80! :) mukava saada uusia mukaan! Cherise: :hug: Tänne ei mitään uutta, menossa kp21 ja nyt vain ootellaan.. jotenkin mulla on tosi toiveikas olo, mutta yritän toppuutella itteeni etten...
  12. K

Synnytys ja repeämät...

Ekassa episiotomia ja toisen asteen repeämät, haavat tulehtui ja paraneminen kesti kolmisen kuukautta, ehkä vähän ylikin, mutta seksiä pysty harrastaa vasta 6kk synnytyksestä (lääkärin suosituksestakaan ei aijemmin), kun oli paikat pitkään hellänä.
  13. K

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 23v ja mies 27v. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, meillä on kaksi lasta ja kolmatta yritetään. :)
  14. K

Minut sais lisäillä tonne listalle: Kukki$...............kp14/??..............23v..........yk1................3.lapsi Kiitos :) Täällä tosiaan kp 14 ja himot hyrrää ;) Ja huomasin, että oli viime yrityksestä jääny muutama ovistesti pölyttymään tonne kaappin. Minä kun vannoin etten...
  15. K

Heips. Vieläkö mukaan mahtuu yksi kuumeilija lisää? :) Mä oon 23v ja meillä on kaksi lasta ennestään, kolmannen yritys on just alotettu. Imetän vielä kuopusta ja ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen alko 1.9. eli nyt olis menossa niinku kp 13 ja yk1. Esikoinen meillä tärppäs...
  16. K

Srz:lle onnea! :)
  17. K

Nuorena esikoisen saaneet, milloin toinen lapsi?

Ensimmäisen lapsen sain 20-vuotiaana (täytin 21v kahden viikon päästä) ja toisen lapsen sain 22-vuotiaana. Nyt oon 23v ja kolmatta yritetään.
  18. K

Siis on kyllä tosi hiljasta täällä nyt! Jospa se tästä vielä virkistys. Täällä nyt kp 12 ja eilen päästiin petipuuhat alottelee. On ollu kunnon köhä meissä kaikissa ja paljon univelkaa, niin ei oo aikasemmin jaksanu.. ja kuopus on nyt päivät roikkunu tississä (köhän takia kaipaa...
  19. K

puhelin numero alkaa 358 ...

+358 korvaa sen ekan nollan, eli 0401234567 on +358401234567.
  20. K

G KAIKILLE synnyttäneille: 1. yrjösitkö/yrjöttikö synnytyksessä? 2. Käytitkö ilokaasua?

Ekalla kerralla: 1. Kyllä 2. Kyllä 3. Kyllä Toisella kerralla: 1. Ei 2. Ei 3. -

Yhteistyössä