Hakutulokset

1. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

Onnea HUisi! :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
  2. J

Onko täällä niitä joilla kolme niin pientä lasta että kaikille pitää olla autossa oma turvaistuin?? Eli miten kummassa saa auton takapenkille kolme istuinta rinnakkain? Yksi niistä istuimista olisi se vauvakaukalo ja kaksi kasvot menosuuntaan olevaa istuinta joista toinen on Gracon cosmic ja...
  3. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onko täällä niitä joilla kolme niin pientä lasta että kaikille pitää olla autossa oma turvaistuin?? Eli miten kummassa saa auton takapenkille kolme istuinta rinnakkain? Yksi niistä istuimista olisi se vauvakaukalo ja kaksi kasvot menosuuntaan olevaa istuinta joista toinen on Gracon cosmic ja...
  4. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Onko täällä niitä joilla lapsia koohta kolme tai enemmän? Ainakin JEnnyli! Miten olette järjestäneet lapset istumaan autoon eli miten kummassa saa kolme istuinta rinnakkain? Yksi istuin olisi vauvakaukalo ja sitten kaksi kasvot menosuuntaan istuinta (aika muhkeita).
  5. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kaislakerttu valtavasti onnea :heart: :heart: :flower: :flower:
  6. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

mur-mur :hug: :hug: Voi harmi!! Älä kuitenkaan vielä lannistu, vielä kaikki on mahdollista!
  7. J

Mustia kapeita, pitkulaisia "koppakuoriaisia" sisällä?

Jos se on musta ja kiiltävä niin varmaankin rohmukuoriainen.
  8. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Miita terkkari on itse kuulemma syöksysynnyttänyt kerran mutta sitten seuraavan lapsen synnytys kestikin 5 tuntia eli se että on kerran ollut nopea synnytys ei kuulemma tarkoita että seuraavakin olisi... :whistle: Toivotaan että tilanne menisi meidänkin kohdalla sitten noin. Ymmärrän kyllä että...
  9. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

happihyppy aloitin raudan vasta n. rv 19 kun eivät antaneet lupaa aikaisemmin aloittaa. Olen siitä edelleen katkera koska hemppa pääsi romahtamaan satasen pintaan ja nuo kuumimmat helteet mentiin 101 hempalla... Kauheesti oon nyt nähnyt vaivaa tän arvon kohottamiseksi ja huonosti nousee tässä...
  10. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Onnea MaijaMehi :flower: :flower: :flower: :heart:
  11. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

miita eihän niiden vauvojen kaikkien tartte olla sitä standardikokoa. Tarkoitan että voi syntyä myös ihan muuten vaan täysaikaisena mutta silti pienempänä kuin keskiverto. Esim kummityttöni (täysin terve ja normaali ja vanhemmatkin suht pieniä) syntyi n. 2400g painoisena. Oma esikoiseni meni...
  12. J

Tänään käyty neuvolassa. Verenpaine 56/104. Hemppa 110!!! Mustamakkara siis rulettaa . Paino noussut pari kiloa (syytän siitä sitä mustaa makkaraa). Kyselin pelkopolista ja onko mahdollista käynnistykseen kun on taipumus syöksysymmytykseen niin ei ole kuulemma riittävä peruste käynnistykseen...
  13. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Tänään käyty neuvolassa. Verenpaine 56/104. Hemppa 110!!! Mustamakkara siis rulettaa . Paino noussut pari kiloa (syytän siitä sitä mustaa makkaraa). Kyselin pelkopolista ja onko mahdollista käynnistykseen kun on taipumus syöksysynnytykseen niin ei ole kuulemma riittävä peruste käynnistykseen...
  14. J

35 v + odottajat, vol 5

Tänään käyty neuvolassa. Verenpaine 56/104. Hemppa 110!!! Mustamakkara siis rulettaa . Paino noussut pari kiloa (syytän siitä sitä mustaa makkaraa). Kyselin pelkopolista ja onko mahdollista käynnistykseen kun on taipumus syöksysymmytykseen niin ei ole kuulemma riittävä peruste käynnistykseen...
  15. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänään käyty neuvolassa. Verenpaine 56/104. Hemppa 110!!! Mustamakkara siis rulettaa :D . Paino noussut pari kiloa (syytän siitä sitä mustaa makkaraa). Kyselin pelkopolista ja onko mahdollista käynnistykseen kun on taipumus syöksysymmytykseen niin ei ole kuulemma riittävä peruste käynnistykseen...
  16. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Minua kiinnostaisi tietää oletteko hakeneet vauvavakuutusta ja kenties saaneet sen ilman rajoituksia? Mulla on nyt iffille vauvavakuutushakemus vetämässä ja jännään myöntävätkö kun heti alkuraskaudessa todettiin rd ja viel' tää anemia...
  17. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Siisi S Juuri on hakemukset vetämässä iffille. Ikäraja on 42v ja tarvitaan terveysselvitys ja se pitää tehdä viimeistään kolme kk ennen la:ta. Jännään että saanko yleensä sen vakuutuksen kun on tuo rd ja anemia...
  18. J

Pakko esitellä kun tyttö teki

Mulla ei ainakaan kakut koskaan onnistu vaan niistä tulee lähes aina vinoja milloin mihinkin ilmansuuntaan että hyvän näköinen kakku on enkä tiedä pystyisinkö itse tuollaista tekemään!
  19. J

raskaus diabetes, auttakkaa???

Voin kyl muutamaan kysymykseen vastata täähänkin eli ihan normaalikokoinen lapsi syntyi (3,5kg) vaikka oli ruokavaliiohoitoinen rd minulla viime raskaudessa. Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut rd:tä ja esikoinen oli 2700g. Nyt olen vähän yli puolessa välissä raskaana ja taas rd ja ruokavaliolla...
  20. J

raskaus diabetes, auttakkaa???

Tuolla on meille rd-läisille ihan oma ketju odottajissa ja siellä on tietoa varmasti kaikkiin kysymyksiisi =) . Kurkkaapa sinne!

Yhteistyössä