Hakutulokset

1. J

35 v + odottajat, vol 5

Onpas täällä hiljaista! Huh huh! Meil oli sellainen ulkoilureissu tänään että toista samanlaista en seuraavaan neljään kuukauteen aio tehdä Ja taas huolesta vääränä Eli Käveltiin ihan nätisti 2v ja 3v:n kanssa isovanhempien mökille joka ihan 400 m:n päässä. Välissä vilkkaan tien ylitys. No...
  2. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Huh huh! Meil oli sellainen ulkoilureissu tänään että toista samanlaista en seuraavaan neljään kuukauteen aio tehdä Ja taas huolesta vääränä Eli Käveltiin ihan nätisti 2v ja 3v:n kanssa isovanhempien mökille joka ihan 400 m:n päässä. Välissä vilkkaan tien ylitys. No poistulo ei mennytkään niin...
  3. J

Kolmatta odottavat 2010

Huh huh! Meil oli sellainen ulkoilureissu tänään että toista samanlaista en seuraavaan neljään kuukauteen aio tehdä Ja taas huolesta vääränä Eli Käveltiin ihan nätisti 2v ja 3v:n kanssa isovanhempien mökille joka ihan 400 m:n päässä. Välissä vilkkaan tien ylitys. No poistulo ei mennytkään niin...
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

5. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

Huh huh! Meil oli sellainen ulkoilureissu tänään että toista samanlaista en seuraavaan neljään kuukauteen aio tehdä :attn: Ja taas huolesta vääränä :attn: Eli Käveltiin ihan nätisti 2v ja 3v:n kanssa isovanhempien mökille joka ihan 400 m:n päässä. Välissä vilkkaan tien ylitys. No poistulo ei...
  6. J

Raskaus ja PAINO!!

Mää en itse hiilareita osaa laskea enkä viitti mutta tänään ehdottaisin lisää sitä ruisleipää ja päälle vihanneksia iso kasa ja kasvirasvaa. Ja niitä maitotuotteita ei kannata ottaa samaan aikaan rautapitoisten ruokien kanssa. Vihanneksissakin aineksia jotka estää raudan imeytymistä kuten myös...
  7. J

onko toinen synnytys ollut ensimmäistä nopeampi??

Eka 11h, toka 55 MINUUTTIA. Kolmas syntyy joulukuussa ja kauhulla mietin kuinka nopee on...
  8. J

Raskaus ja PAINO!!

No lyhyesti rdläisillä kaikki sokerit pois, myös hedelmät sisältää kauheesti sokeria. Kovat rasvat myös pois. Ei mehuja eikä limsoja eikä muroja. Perunaa ja riisiä ym. hyvin vähän. Vihanneksia paljon, ruisleipää, rasvatonta lihaa jne. Eli aika tylsän kuulonen ruokavalio. Itse en oo edes...
  9. J

Raskaus ja PAINO!!

Näin on! Nimim. toinen rd täällä :wave: ja viikkoja n. 24 koossa. Kaksi kiloa tullut painoa tähän mennessä!
  10. J

Unista te sentään näätte omista miehistänne niitä seksiunia mut arvatkaa kenestä mää näin viikko sittten?? :D Siis laulaja KAri tapiosta :laugh: :x . Oikeesti olin revetä naurusta kun jälkeenpäin uni tuli mieleen. olin unessa raskaana mut vauva ei ollut ko. laulajan mut silti se oli ihan...
  11. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Siis mua ottaa niiiiiiiiiin päähän tuo meidän ukko :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: !!!! No, piti vaan purkautua tänne kun ei muualle voi! Helpotti jo kun sai ton jonnekin ilmaista :attn: . Eipä siitä sen enempää! Tänään on äitini kanssa siivottu yläkertaa ja lapset...
  12. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

oivikki h&m:n paketti tuli jo viikko sitten ja...42 kokoiset äitiyshipsterit kiristävät (4 kpl) :headwall: :kieh: . Kummallisen poieniä housuja vyötäröltä. Normaalisti siis olen kokoa 40. Ajattelin että hukun niiihin 42:siin ja yks tuttavakin nauroi kun kerroin kuinka isoja vaatteita olen...
  13. J

sukupuolesta minä olen sanonut kaikille raskaudestani tietäville suoraan että tyttö on tulossa. Mulla siis kaksi tyttöä entuudestaan ja jotta eivät niitä poika-ajatuyksia kylväisi mielessään ja muille niin olen tehnyt selväksi että kolmas tyttö tulossa...On se ihan ok juttu. poika olis ollut...
  14. J

Kolmatta odottavat 2010

Poni Siis ei oo totta :D ...meilläkin on subaru forrester 2008 mallia. Ostin sen pari vuotta sitten kun vaikutti turvalliselta ja tilavalta kun ennen mulla oli toyotan sedan-malli eikä sinne saanut takakonttiin millään sisarusrattaita. No jos sullakin menee kolme istuinta takapenkille niin...
  15. J

Kolmatta odottavat 2010

Ponikävitkö katsomassa monia istuimia ennen sitä britax-turvavyöistuinta? Onko niiden leveydessä suuriakin eroja? Minkä merkkinen auto teillä on?
  16. J

Mitä se haittaa, jos syö joka päivä pienen herkun

:laugh: Toi on ihana motto!
  17. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

happihyppy voihan se helpottaakin...minä kun oon tällainen jäärä niiin ei kyllä helpota mun kohdalla ennen synnytystä ;)
  18. J

Mimmi mullakin ottaa vasempaan jalkaan kävellessä. Viime raskaudessa tuli koviakin vihlovia kipuja vasempaan lonkkaan jotka ihan turrutti hetkeksi. Se kai oli jotain issiatyyppistä Minäkään en siitä neuvolaan kertonut mutta vauva syntyi neljä päivää yli LA:n =) . Nyt taas samantyyppistä ja...
  19. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

happihyppy mulla samat tuntemukset :hug: . Pelko kokoajan mielessä. Mulla viikkoja jo 23+2 ja tän hetken suurin pelko on että saanko viikkoja tarpeeksi kasaan jotta vauva voi syntyä elinkykyisenä. Olen erittäin tietoinen että 22.-23. viikoilla vauvalla on vain pieni mahdollisuus selvitä kohdun...
  20. J

Kolmatta odottavat 2010

Moi! Joskus tässä pinossa muutaman viestin kirjoittelin ja tulin nyt kysymään visaista kysymystä teiltä =) ! Eli meille joulukuun alussa tulossa kolmas tyttö ja autojuttuja mietin. Eli miten olette ajatelleet järjestää lapset istumaan autoon. MEillä siis tilanne että on 2v ja 3v ja sitten tulee...

Yhteistyössä