Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Unna eipä ole mullakaan kahdella obsidanilla/vrk rauta-arvot nousseet. Lisäksi syön nestemäistä luontaistuotetta nimeltä ferronol. Ja viikon olen syönyt mustaa makkaraa niin että korvistakin sitä jo tunkee ulos :laugh: (neuvolan täti käski vaikka mulla rd :whistle: ). Tai no onhan se hemppa...
  2. J

Pakko esitellä kun tyttö teki

:p :p :p :wave:
  3. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Hienoa mur-mur!!! :flower: Punainen viivahavn se siinä on ! Ja onnea syntymäpäivänäsi! :flower: Toivottavasti vahvistuu viiva oikein kirkkaan punaiseksi pian !
  4. J

Tollanen prisman raskaustesti kuinkahan luotettava se on?

Toimii!.(siis se Prismasta ostettu)
  5. J

tulipa postissa ellokset plus collection kuvasto..........

Mullekin alkoi yhtäkkiä tulemaan se xl -kuvasto muutama vuosi sitten ja olin vähän loukkaantunut... Olen siis normaalisti ollut max 40 kokoa mutta nyt lasten ollessa pieniä on vähän isompia tullut tilailtua ;)
  6. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ottis kyllä siellä taas näkyy punaista viivaa!!! Mielenkiintoista! Jospa se nyt olisi SE viiva!!Toivotaan! :heart:
  7. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Mulla uusi sokerirasitus vajaan neljän viikon päästä. Multa tursuaa korvistakin mustaa makkaraa :laugh: kun hemppani takia sitä oikein Käskettiin neuvolassa syödä. No, onneksi asun täällä mustan makkaran pitäjissä joten no problem. Mutta mitenköhän se tuohon rd-ruokavalioon istuu :whistle: ...
  8. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Onnea Rae ja Tessu :heart: :heart: :flower: :flower:
  9. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Mimmi onpa sulla jo iso masu :heart: . Juu voisin kans sanoa että selvä poikamaha kun mulla vain tyttöjä eikä koskaan ole ollut tuon mallista mahaa ;) .
  10. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Nimet on melko tarkkaan jo suunniteltu ja kummitkin suurin piirtein selvillä. Mahdollisille kummeille ei olla kyllä vielä kerrottu raskaudesta :D .

Yhteistyössä