Hakutulokset

1. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

Sanokaapas missä asennossa vauvanne on ollut viimeisimmässä ultrassa tai jossain muussa vastaavassa tutkimuksessa?. Mulla 4d ultrassa vauva oli perätilassa ja rupesin mietimään eilen illalla/yöllä et jääkö se nyt sitten perätilavauvaksi ? Läääkäri ultrassa totesi useaan otteeseen että vauva...
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Sanokaapas missä asennossa vauvanne on ollut viimeisimmässä ultrassa tai jossain muussa vastaavassa tutkimuksessa?. Mulla 4d ultrassa vauva oli perätilassa ja rupesin mietimään eilen illalla/yöllä et jääkö se nyt sitten perätilavauvaksi ? Läääkäri ultrassa totesi useaan otteeseen että vauva...
  3. J

Kolmatta odottavat 2010

Kiitos Epeti että pääsin mukaan! Minä oon niiin täynnä kysymyksiä ja ajatuksia tän raskauden suhteen että huh sentään! Sanokaapas missä asennossa vauvanne on ollut viimeisimmässä ultrassa tai jossain muussa vastaavassa tutkimuksessa?. Mulla 4d ultrassa vauva oli perätilassa ja rupesin...
  4. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Sanokaapas missä asennossa vauvanne on ollut viimeisimmässä ultrassa ?. Mulla 4d ultrassa vauva oli perätilassa ja rupesin mieetimään eilen illalla/yöllä et jääkö se nyt sitten perätilavauvaksi :whistle: :o ? Läääkäri ultrassa totesi useaan otteeseen että vauva pitää nyrkkejä naaman edessä...
  5. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Onnea kaikille vauvautuneille :heart: :heart: :flower:
  6. J

Repa no juu meillä on kanssa noita tilanteita ollut että lapset kohtelee kaltoin mun mahaa (yleensä vahingossa), viimeksi tänään kun kerroin 3v:lle että äidillä on vauva mahassa niin muutaman tunnin päästä päätti hän lyödä läpsäistä mahaani joitakin kertoja vähä väliä :whistle: . Oikeesti...
  7. J

35 v + odottajat, vol 5

Hienoa Poni että olet jo noin pitkällä!! Oikein kateeksi käy, ollapa jo noilla viikoilla. :heart: Onko kokoarviota tehty?
  8. J

HuisiOnnea!! Ihana vauva :heart: :flower:
  9. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mulla on parin viikon päästä uusi sokerirasitus ja saaas nährä mitä tuloksia tulee...minä kun oon taas sortunut pullaan ja rasvaisempaan ruokaan. Vähän hirvittää. Tosin ei ne sokeriarvot viime rasituksessakaan paljoa heittäneet kun paasto vaan oli just raja-arvo. Harmittaa kyllä jos en ton...
  10. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Miita No niitä hankalia miehiä on niin montaa sorttia! Mullakin on hankala mies joka kiroilee kokoajan (tarttunut töistä ilmeisesti) ja koen että joudun kasvattamaan häntä kokoajan joka asiassa. Ja hänellä on tosi kova pää eli oppi ei mene perille. Kaikki on mun vikaa kun hällä ei joku suju eli...

Yhteistyössä